Verwacht wordt dat Brobbey zaterdag weer kan spelen en ik vermoed dat hij gewoon in de basis staat. Scheen een ijsbeentje gehad te hebben en daardoor wat stijfheid in de spieren. Als hij het niet haalt verwacht ik zelf eerder Akpom, maar dat is meer gebaseerd op afgelopen woensdag. Maar als je Weghorst in je team hebt, dan neem ik aan dat dit vanwege de potentiële supersub punten is geweest? Dan zou je hem in principe alsnog kunnen opstellen.
Klopt, Weghorst zit mede in m'n selectie door z'n pinch-hitter punten. En dan kan ie vanaf de bank nog steeds relevant zijn als een soort '12e basisspeler'.
Middenveld wordt dan Tillman, Veerman, Steijn, Hwang, González
Lijkt me sterk eerlijk gezegd. Bosz is geen type die dan nu even zijn spelers rust geeft. De sterkste 11 en bij een comfortabele tussenstand wisselen. Vraag me wel af wat hij met de 10 positie doet nu Lang fit is. Lang zal mits fit altijd op links starten lijkt me. Zal Tillman dan weer gewoon op 10 spelen of zou Bosz niet meer om Til heen kunnen? Heeft in de CL bewezen een absolute aanfluiting te zijn, maar z'n ED statistieken zijn meer dan prima. Ben benieuwd!
Ik heb Gimenez ook. Maar voordat ik ook maar overweeg hem captain te maken (tegen welke tegenstander dan ook), zal hij toch eerst enig vormherstel moeten tonen.
Ik weet niet of je gister gekeken hebt, maar daar was nog geen enkele sprake van.
Tegen Nac lijkt me wel denk ik toch, als hij nu weer niet presteert ga ik inderdaad ook wel overwegen om hem te banken, wil eigenlijk ook wel m'n 5 middenvelders erin maar er zal er tog 1 op de bank moeten plaatsnemen en dat gaat denk ik Gonzales worden, Steijn Timber Veerman en Mijnans basis
De opstellingen voor het eerste potje van het weekend:
PEC Zwolle: Schendelaar; Floranus, Graves, Mac Nulty, Van der Haar; El Azzouzi, Van den Berg; Mbayo, Monteiro, Krastev; Vente.
AZ: Owusu-Oduro; Maikuma, Goes, Penetra, Moller Wolfe; Clasie, Koopmeiners, Mijnans; Sadiq, Parrott, Van Bommel.
Bron: Voetbalprimeur
" maar het probleem is dat hij steeds vroeger gewisseld wordt."
Toch even opgezocht of dat wel klopt.
Ronde 1: na 57 min gewisseld
Ronde 2: niet gewisseld
Ronde 3: na 66 min gewisseld
Ronde 4: niet gewisseld
Ronde 5: na 74 min gewisseld
Je zegt precies het tegenovergestelde, deze jongen word juist steeds later gewisseld.
Een parreltje, bedankt voor de onderbouwing.
Wij hebben het allebei over Lammers?
1ste wedstrijd: 88min
2de wedstrijd 46 min
3de wedstrijd: 90 min
4de wedstrijd: 61 min
5de wedstrijd: 56 min
Laatste 3 wedstrijden zit dus wel duidelijk een lijn in van minder minuten. Voortaan als je 'feiten' deelt, deel dan de juiste ;)
Als je het dan over Lammers hebt, mag je dat wel even duidelijk maken in je post. Want nu leek het over Sadiq gaan.
Om dan iemand te verwijten dat hij zijn feiten niet op orde heeft terwijl jij een zeer onduidelijke stelling deponeert is gewoon kinderachtig.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.