Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 374 ... 380 381
Willempie94

Oei, Gonzalez of Neghli op de bank. Gezien Sano geschorst is wil ik Gonzalez zeker niet op de bank hebben.. 

Hier ook Luuk als cap

stefbeukers

Luuk inderdaad als captain, zit ook een beetje met Gonzalez voor de bank of de basis...

Ajax-insiders hier die verwachten dat Weghorst gaat starten? Ik kan 3-4-3 starten met Gonzalez op de bank en Weghorst in de basis of 3-5-2 met Gonzalez in de basis en Weghorst vanaf de bank...

Neko136
stefbeukers
Luuk inderdaad als captain, zit ook een beetje met Gonzalez voor de bank of de basis... Ajax-inside...

Verwacht wordt dat Brobbey zaterdag weer kan spelen en ik vermoed dat hij gewoon in de basis staat. Scheen een ijsbeentje gehad te hebben en daardoor wat stijfheid in de spieren. Als hij het niet haalt verwacht ik zelf eerder Akpom, maar dat is meer gebaseerd op afgelopen woensdag. Maar als je Weghorst in je team hebt, dan neem ik aan dat dit vanwege de potentiële supersub punten is geweest? Dan zou je hem in principe alsnog kunnen opstellen.

Ben Van Heck

Gonzalez tegen Heracles zou ik sowieso wel in de basis zetten. Het is een beetje dringen op het middenveld deze speelronde met veel makkelijke tegenstanders. Veerman, Tillman, Til, Neghli, Gonzalez, Hwang, Steijn zou je allemaal op willen stellen als je ze zou hebben.

stefbeukers
Neko136
Verwacht wordt dat Brobbey zaterdag weer kan spelen en ik vermoed dat hij gewoon in de basis staat....

Klopt, Weghorst zit mede in m'n selectie door z'n pinch-hitter punten. En dan kan ie vanaf de bank nog steeds relevant zijn als een soort '12e basisspeler'. 

Middenveld wordt dan Tillman, Veerman, Steijn, Hwang, González 

tallaballa

Zouden er psv'ers rust krijgen? Ik heb bakayoko, veerman en Til en daarvoor kan ik wat andere spelers plaatsen. Daarnaast zie ik dat Hwang niet mag spelen, maar ik kan de reden niet vinden. 

Ben Van Heck

Lijkt me sterk eerlijk gezegd. Bosz is geen type die dan nu even zijn spelers rust geeft. De sterkste 11 en bij een comfortabele tussenstand wisselen. Vraag me wel af wat hij met de 10 positie doet nu Lang fit is. Lang zal mits fit altijd op links starten lijkt me. Zal Tillman dan weer gewoon op 10 spelen of zou Bosz niet meer om Til heen kunnen? Heeft in de CL bewezen een absolute aanfluiting te zijn, maar z'n ED statistieken zijn meer dan prima. Ben benieuwd!

Smeagols

Ik zie nog geen mensen die overwegen om Gimenez captain te maken. Lijkt me toch dat, ondanks de drama start en de nederlaag tegen Leverkusen, er thuis tegen NAC wel goals verwacht mogen worden?

Peli
Smeagols
Ik zie nog geen mensen die overwegen om Gimenez captain te maken. Lijkt me toch dat, ondanks de dram...

Ik heb Gimenez ook. Maar voordat ik ook maar overweeg hem captain te maken (tegen welke tegenstander dan ook), zal hij toch eerst enig vormherstel moeten tonen. 
Ik weet niet of je gister gekeken hebt, maar daar was nog geen enkele sprake van.

Laatst gewijzigd
hansotjes
Ben Van Heck
Lijkt me sterk eerlijk gezegd. Bosz is geen type die dan nu even zijn spelers rust geeft. De sterkst...

Ook mijn gedachtes idd. Til er wel ingeklikt om altijd in de basis te zetten, maar nu met perisic en lang toch minder zeker dat ie gaat spelen..

Bobby37
Smeagols
Ik zie nog geen mensen die overwegen om Gimenez captain te maken. Lijkt me toch dat, ondanks de dram...

Ik twijfel al of ik giminez nog wel in de basis moet zetten 

KingNelom13

Tegen Nac lijkt me wel denk ik toch, als hij nu weer niet presteert ga ik inderdaad ook wel overwegen om hem te banken, wil eigenlijk ook wel m'n 5 middenvelders erin maar er zal er tog 1 op de bank moeten plaatsnemen en dat gaat denk ik Gonzales worden, Steijn Timber Veerman en Mijnans basis

Hassan de Mosselman
tallaballa
Zouden er psv'ers rust krijgen? Ik heb bakayoko, veerman en Til en daarvoor kan ik wat andere speler...

Hwang had nog geen werkvergunning, maar ondertussen wel en hij is nu gewoon speelgerechtigd. En basisspeler in mijn Scorito elftal. 

Laatst gewijzigd
Willempie94
Bobby37
Ik twijfel al of ik giminez nog wel in de basis moet zetten 

Haha, bij mij ook eerder die twijfel als dat ik hem captain maak.

Scor tio

De opstellingen voor het eerste potje van het weekend: 

PEC Zwolle
: Schendelaar; Floranus, Graves, Mac Nulty, Van der Haar; El Azzouzi, Van den Berg; Mbayo, Monteiro, Krastev; Vente.

AZ: Owusu-Oduro; Maikuma, Goes, Penetra, Moller Wolfe; Clasie, Koopmeiners, Mijnans; Sadiq, Parrott, Van Bommel.

Bron: Voetbalprimeur

Benzardi
NielsH97
Zal best nog genoeg scoren, maar het probleem is dat hij steeds vroeger gewisseld wordt.

" maar het probleem is dat hij steeds vroeger gewisseld wordt."

Toch even opgezocht of dat wel klopt.

Ronde 1: na 57 min gewisseld

Ronde 2: niet gewisseld

Ronde 3: na 66 min gewisseld

Ronde 4: niet gewisseld

Ronde 5: na 74 min gewisseld

Je zegt precies het tegenovergestelde, deze jongen word juist steeds later gewisseld.

Een parreltje, bedankt voor de onderbouwing.

Benzardi

Ik heb Paixao gecapt voor dit weekend, NAC thuis moet kunnen.

Ecko
Hassan de Mosselman
Hwang had nog geen werkvergunning, maar ondertussen wel en hij is nu gewoon speelgerechtigd. En basi...

Bij mij is Hwang zelfs m'n captain💪🏼

Ecko
Benzardi
" maar het probleem is dat hij steeds vroeger gewisseld wordt."   Toch even opgezocht of dat...

Fijne factcheck! Ervaringen vanuit de onderbuik worden regelmatig als feit gebracht. Niet alleen doorTrump.

Smeagols

Hoezo is de pass van Wolfe gisteren op Sadiq geen assist volgens Scorito? Omdat de verdediger van Pec hem nog aanraakte? Voor mijn gevoel is dit toch echt een zuivere assist

Hay
Smeagols
Hoezo is de pass van Wolfe gisteren op Sadiq geen assist volgens Scorito? Omdat de verdediger van Pe...

Staat bij Hottopics. Scorito gebruikt een dataleverancier, die volgen ze dus. In uitzonderlijke gevallen kunnen ze er nog van afwijken.

Jo de Haan

Dacht Utrecht uit lastig potje ik zet Sandra maar op de tribune:p

mirkodek
Jo de Haan
Dacht Utrecht uit lastig potje ik zet Sandra maar op de tribune:p

Same here, maar dan op de bank dus dat is in ieder geval nog iets. Sigurgeirrson gelukkig op de tribune ;)

NielsH97
Benzardi
" maar het probleem is dat hij steeds vroeger gewisseld wordt."   Toch even opgezocht of dat...

Wij hebben het allebei over Lammers?

1ste wedstrijd: 88min

2de wedstrijd 46 min

3de wedstrijd: 90 min

4de wedstrijd: 61 min

5de wedstrijd: 56 min

Laatste 3 wedstrijden zit dus wel duidelijk een lijn in van minder minuten. Voortaan als je 'feiten' deelt, deel dan de juiste ;)

Hassan de Mosselman
NielsH97
Wij hebben het allebei over Lammers? 1ste wedstrijd: 88min 2de wedstrijd 46 min 3de wedstrijd: 90...

Als je het dan over Lammers hebt, mag je dat wel even duidelijk maken in je post. Want nu leek het over Sadiq  gaan. 

Om dan iemand te verwijten dat hij zijn feiten niet op orde heeft terwijl jij een zeer onduidelijke stelling deponeert is gewoon kinderachtig.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 374 ... 380 381

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.