Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 371 372 373 374 »
Willempie94

Oei, Gonzalez of Neghli op de bank. Gezien Sano geschorst is wil ik Gonzalez zeker niet op de bank hebben.. 

 

Hier ook Luuk als cap

stefbeukers

Luuk inderdaad als captain, zit ook een beetje met Gonzalez voor de bank of de basis...

Ajax-insiders hier die verwachten dat Weghorst gaat starten? Ik kan 3-4-3 starten met Gonzalez op de bank en Weghorst in de basis of 3-5-2 met Gonzalez in de basis en Weghorst vanaf de bank...

Neko136
stefbeukers
#9327
Luuk inderdaad als captain, zit ook een beetje met Gonzalez voor de bank of de basis... Ajax-inside...

Verwacht wordt dat Brobbey zaterdag weer kan spelen en ik vermoed dat hij gewoon in de basis staat. Scheen een ijsbeentje gehad te hebben en daardoor wat stijfheid in de spieren. Als hij het niet haalt verwacht ik zelf eerder Akpom, maar dat is meer gebaseerd op afgelopen woensdag. Maar als je Weghorst in je team hebt, dan neem ik aan dat dit vanwege de potentiële supersub punten is geweest? Dan zou je hem in principe alsnog kunnen opstellen.

Ben Van Heck

Gonzalez tegen Heracles zou ik sowieso wel in de basis zetten. Het is een beetje dringen op het middenveld deze speelronde met veel makkelijke tegenstanders. Veerman, Tillman, Til, Neghli, Gonzalez, Hwang, Steijn zou je allemaal op willen stellen als je ze zou hebben.

stefbeukers
Neko136
#9328
Verwacht wordt dat Brobbey zaterdag weer kan spelen en ik vermoed dat hij gewoon in de basis staat....

Klopt, Weghorst zit mede in m'n selectie door z'n pinch-hitter punten. En dan kan ie vanaf de bank nog steeds relevant zijn als een soort '12e basisspeler'. 

Middenveld wordt dan Tillman, Veerman, Steijn, Hwang, González 

1 2 ... 371 372 373 374 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.