Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 370 371 372 373 »
Kevin Daniels

Definitieve team 1e seizoenshelft:

K: Olij en De Keijzer (Sparta keeper verwacht ik weinig tegengoals, Heracles sluit daar goed op aan. Hierdoor kon ik besparen op de keepers)

V: Maikuma, Van Rooij, El Karouani, Reith, Sigurgeirsson (Backs met veel aanvallende intentie, verwacht hiermee regelmatig de 0 te houden en af en toe een assist)

M: Tillman, Veerman, Steijn, Gonzalez, Olsson, Sandra (Duurste linie, veel geïnvesteerd in aanvallende middenvelders waarvan ik flink wat goals/assists verwacht. Wilde per se 2 middenvelders PSV en Steijn hebben)

A: De Jong, Lammers, Parrott, Vaesen, Mattoir (3 topspitsen van topclubs, verwacht er veel goals van. Op basis van budget Lammers gepakt ipv Gimenez. Vaesen standaard bankspits, neemt pingels en neusje voor de goal. 500k Mattoir komt in principe niet van de tribune af)

Al met al een lekkere eerste ronde door toedoen van Parrott, hoop daar gedurende 1e seizoenshelft een verschil mee te maken. Ook door het bewust niet kiezen van duurdere Feyenoord spelers, vond ze niet heel overtuigend gedurende de proefrondes.

Peli

Berghuis nog minimaal 4 weken afwezig, aldus Ravioli. 

dawizz

Perisic naar PSV..

Hay
dawizz
#9303
Perisic naar PSV..

Linksvoor of eventueel linksachter. Speelt dus alleen in Eredivisie, niet Europees. Lang lijkt ook weer terug. Dan wordt het druk linksvoor en zal Tillman wellicht weer op het middenveld komen, waar het dan dringen wordt, zeker als Saibari weer fit is.

Willempie94
dawizz
#9303
Perisic naar PSV..

Mooie speler hoor voor PSV, bak aan ervaring! Idd alleen niet europees spelen.. dat is dan weer jammer. Zal er inderdaad voor zorgen dat Tillman naar de 10 verhuisd vermoed ik.

Ecko
Peli
#9302
Berghuis nog minimaal 4 weken afwezig, aldus Ravioli. 

Nee toch😳 Ik verlang zo naar de wisselperiode. 

dawizz

Perisic na de winterstop Europese vervanger voor Lozano 

 

KingNelom13

Wel fijn om te weten dat Steijn de pingels neemt, ook met Lammers in de basis dus

Laatst gewijzigd
Sambonhof
Peli
#9302
Berghuis nog minimaal 4 weken afwezig, aldus Ravioli. 

Neeee daar gaat mn verschilmaker

Hassan de Mosselman
Willempie94
#9305
Mooie speler hoor voor PSV, bak aan ervaring! Idd alleen niet europees spelen.. dat is dan weer jamm...

Inderdaad veel ervaring, maar zal toch niet heel veel gaan spelen. Zijn contract is ontbonden bij Hajduk Split, dat is echt geen versterking meer voor PSV.

Jo de Haan
Sambonhof
#9309
Neeee daar gaat mn verschilmaker

Met al zn blessures laatste tijd ook wel enorme gok hem te kiezen.

Laatst gewijzigd
Sambonhof
Jo de Haan
#9311
Met al zn blessures laatste tijd ook wel enorme gok hem te kiezen.

Klopt, ik las in artikelen dat hij volgende week weer terug zou zijn, maar helaas duurt het nog iets langer dus

NielsH97

Lammers lijkt op het moment echt een verdomd slechte pick voor 4M.. 

mirkodek

Vooralsnog lijkt de keuze voor Steijn ivp Berghuis goed uit te pakken (al had ik hem in deze inhaalronde nog niet). Lauritsen ipv Lammers is allebei nog bagger, half miljoentje voor een upgrade naar Parrot was vooralsnog goud geweest. Maarja...  

Willempie94
NielsH97
#9313
Lammers lijkt op het moment echt een verdomd slechte pick voor 4M.. 

Heb hem ook, wil niet nu al conclusies trekken, we zijn net onderweg. Die gaat heus nog wel goals maken:)

Frits

Lammers is de 12e meest gekozen speler. Geen ramp dus als je hem hebt, die gaat inderdaad nog wel goals maken. Aanstaand weekend tegen Almere legt die er drie in. 

1 2 ... 370 371 372 373 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.