Definitieve team 1e seizoenshelft:
K: Olij en De Keijzer (Sparta keeper verwacht ik weinig tegengoals, Heracles sluit daar goed op aan. Hierdoor kon ik besparen op de keepers)
V: Maikuma, Van Rooij, El Karouani, Reith, Sigurgeirsson (Backs met veel aanvallende intentie, verwacht hiermee regelmatig de 0 te houden en af en toe een assist)
M: Tillman, Veerman, Steijn, Gonzalez, Olsson, Sandra (Duurste linie, veel geïnvesteerd in aanvallende middenvelders waarvan ik flink wat goals/assists verwacht. Wilde per se 2 middenvelders PSV en Steijn hebben)
A: De Jong, Lammers, Parrott, Vaesen, Mattoir (3 topspitsen van topclubs, verwacht er veel goals van. Op basis van budget Lammers gepakt ipv Gimenez. Vaesen standaard bankspits, neemt pingels en neusje voor de goal. 500k Mattoir komt in principe niet van de tribune af)
Al met al een lekkere eerste ronde door toedoen van Parrott, hoop daar gedurende 1e seizoenshelft een verschil mee te maken. Ook door het bewust niet kiezen van duurdere Feyenoord spelers, vond ze niet heel overtuigend gedurende de proefrondes.
Mijn selectie voor de komende periode is:
Keepers
Unnerstal
Keijzer
Verdedigers
El Karouani
Nuytinck
Van Rooij
Reith
Graves Jensen
Middenvelders
Tillman
Veerman
Steijn
Neghli
Gonzales
Garbett
Aanvallers
De Jong
Parrot
Lammers
Vente
Mattoir
Nog nooit zoveel gesnoeid in mijn uitgaven aan de verdediging. Verder hopen dat Twente het redelijk gaat doen en dat de knallers op het middenveld leveren. Vooralsnog een mooi start met 1085 punten en op 98.7.
Eigenlijk nu sowieso al een prima 'gokje' als je het mij vraagt (durfde het zelf niet aan overigens haha). Lijkt me wel duidelijk dat hij gewoon basisspeler is, en gisteren bleek wel dat 'ie drang naar voren toont en over een goede traptechniek beschikt. 2.5M voor iemand met die traits is een koopje voor een middenvelder van Feyenoord, zou ik zeggen.
Zag er zeker aardig uit inderdaad. Had hem denk ik wel graag bij Ajax gezien (pas 1 wedstrijd natuurlijk, maar maakte een goed indruk). Moeten nog afwachten of het Scorito technisch goed uitpakt maar lijkt een leuke speler voor Feyenoord te worden. Voor de 10% die Wellenreuther hebben gekozen wordt het spannend of die z'n basisplaats gaat houden op deze manier...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.