Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 370 371 372 373
mirkodek

Blij dat ik Köhlert links heb laten liggen 😂

Ecko

Ik heb 'm wel😭 Op de bank en met dank aan z'n assist 'maar' -6 punten.

Maar 3% heeft Hwang in de selectie! Verbijsterend weinig. Die 724 deelnemers zijn vast allemaal op Wielerflits present.

Laatst gewijzigd
Staafmixer

K: Unnerstall en Vaessen

V: Beelen, Wolfe, van Rooij, Sutalo, Reith, Sigurgeirsson

M: Steijn, Tillman, Timber, Neghli, Fosso, Scheperman

A: LdJ, Gimenez, Weghorst, Romeny en De Rooij

Dimitrofiets
Dimitrofiets
#9159
Nu Unnersall met Boscagli Neig naar aanpassen naar Benitez en Van Rooij daardoor 500k pakken en La...

FAKKKKKKKKKKKKKKK ik heb het niet gedaan en scoort die Parrott gewoon 4x!!!!!!!!!!! Zuur zeg. Over een verschilmaker gesproken. Pfff

NielsH97

Op naar een gouden bekertje!

K: Owuso en Branderhorst

V: Maikuma, Bacuna, van Rooij, el Karouani en Reith

M: Tillman, Veerman, Verschueren, Gonzalez, Krastev en Sandra

A: de Jong, Lammers, Parrott, Vaesen en Mattoir

Sean Chiappucci

Ga voor een beker, kleur maakt niet uit, en denk dat dit moet kunnen met deze toppers.

K: Owuso en Branderhorst

V: Maikuma, Boscagli  Hancko, Sutalo, V d Haar.

M: Steijn, Veerman, Mijnans, Toornstra, Gonzalez, Scheperman.

A: De Jong, Paixao, Vaesen, Romeny, De Rooij.

kokkie1975

Keep: Owuso-Oduro & Vaessen

Verd: Boscagli, Hancko, Maikuma, Bacuna & Sigurgeirsson

Mid: Veerman, Til, Gonzales, Neghli, Schreuders & Sandra

Aanv: Lammers, Bakayoko, Parrott, Weghorst & Doodeman

 

T was een lastige puzzel deze keer en er moesten keuzes gemaakt worden.

Aangezien ik geen plek en geld meer had voor Benitez is de keus bij de keepers op Oduro gevallen. Az ziet er achterin redelijk stabiel uit, dus ik verwacht dat zij nog wel een aantal keren de 0 zullen weten te houden.

Het programma van Vaessen past prima naast dat van AZ, en omdat ik niet meer dan 5 miljoen aan de keepers wilde uitgaven is hij dus de eerste tweede keus.

Heb er bewust voor gekozen om de twee duurste spelers van PSV thuis te laten om zo in de breedte, vooral achterin, wat meer zekerheid te kunnen inbouwen. Wilde achterin, gezien mijn keepers, sowieso een speler van AZ en Groningen. Bij AZ was dat de keuze tussen Wolfe en Maikuma die elkaar denk ik niet veel zullen ontlopen qua punten en is de keus dus op de laatste gevallen. Boscagli was voor mij onomstreden. Bacuna leek mij, gezien zijn start van het seizoen de beste optie bij groningen. Zal bij mij vnl bankzitter zijn net als Sigurgeirsson die in principe als opvuller is gekocht. Hierbij moet wel gezegd worden dat ik vind dat opvullers, wel zo goed als zeker van een basisplaats in hun team moeten zijn, zodat je er ook nog wat aan hebt als je ze nodig hebt. Hancko heeft me wel wat hoofdbrekens gekost. Gezien zijn stats van verleden seizoen eigenlijk een blinde klik, maar aangezien Feyenoord nog niet lekker draait en ik de 1,5 die ik zou hebben kunnen besparen door hem in te wisselen voor bv Sutalo, goed zou kunnen gebruiken voor een upgrade op het middenveld, werd hij toch een twijfelgeval. Uiteindelijk heb ik hem er ingeklikt omdat ik verwachte dat hij een hoge pickrate zou hebben en natuurlijk wel een zekerheid is voor punten.

Op het middenveld zijn Veerman en Til onomstreden. De laatste zal niet altijd starten, maar kan als pinchhitter ook nog leuk scoren. De overige vier zullen afhankelijk van het programma rouleren tussen basis, bank en tribune. Had hier naast de 2 psv'rs graag nog een zekerheidje ingebouwd, maar kwam daar uiteindelijk zo'n 1,5 miljoen te kort voor.

Voorin gekozen voor 3 eigenlijk 4 toppers met Lammers, Parrott en Bakayoko en wild-kaart Weghorst aangevuld met Doodeman die vnl op de tribune zal zitten.

Succes iedereen!

 

Sean Chiappucci
kokkie1975
#9282
Keep: Owuso-Oduro & Vaessen Verd: Boscagli, Hancko, Maikuma, Bacuna & Sigurgeirsson Mid: V...

Interessante keuzes,  en benieuwd hoe dat voor je gaat uitpakken.

Had er zelf ook over gedacht om LDJ niet mee te nemen, dan komt er ineens heel wat geld vrij om breed in te kopen zoals jij hebt gedaan, maar uteindelijk voor de "veilige" smak punten gegaan.

Benitez ook niet mee bij mij, ik verwacht niet dat hij zo vaak de 0 zal houden als afgelopen jaar, en het prjjsverschil met Owuso niet waard zal zijn.

Succes

mirkodek

Wat is de redenering om verdedigers en keepers van een zelfde club met elkaar te matchen? Puur nieuwsgierigheid!

kokkie1975
mirkodek
#9284
Wat is de redenering om verdedigers en keepers van een zelfde club met elkaar te matchen? Puur nieuw...

Je neemt een keeper omdat je verwacht dat hij de 0 houd. Als hij dat doet levert dat voor je verdediger ook automatisch 102 ptn op bij winst van het team en 90 punten bij een brilstand

Ben Van Heck

Sparta... 

mirkodek
Ben Van Heck
#9286
Sparta... 

Ja die vielen even vies tegen

Spartaan
Ben Van Heck
#9286
Sparta... 

Sparta viel zelfs mij vies tegen.
 Kunnen in thuiswedstrijden het spel niet maken en dat is al heel lang zo.   Uitwedstrijden is Sparta veel gevaarlijker lekker vanuit de omschakeling.   Nou heb ik ook 3 spelers in me team. En alle 3 waren vandaag niet best. 

Willempie94
Spartaan
#9288
Sparta viel zelfs mij vies tegen.  Kunnen in thuiswedstrijden het spel niet maken en dat is al...

Heb er ook 3, zeer waarschijnlijk dezelfde. Maar dit is wel om te huilen zeg

Peli

Kleine duizend punten met alleen reservegoalie Pasveer nog te gaan. Lichtjes gestegen in het algemeen klassement. 

Ondanks het gebrek aan Parrott, klaag ik dus maar niet.

Benzardi

Dit weekend 1167 punten behaald, met deze cirkelbiggen. 

 

K: Unnerstall en Vaessen

V: Hanco, Wolfe, Boscagli, El Karouani, v Gelderen

M: Steijn, Til, Timber, Taylor, Valente, Fichtinger

A: LdJ (c), Paixao, Sadiq, Engels, Margaret

We staan nu op 98,7%, we doen lekker mee, zullen we maar zeggen 😇

mirkodek
Peli
#9290
Kleine duizend punten met alleen reservegoalie Pasveer nog te gaan. Lichtjes gestegen in het algemee...

Hier hetzelfde, maar dan met Sutalo in de basis 💪🏻

KingNelom13

Hier een minder rondje met toch nog wel een kleine 800 punten, vandaag redde Sigurgeirson en de Keijzer nog een klein beetje deze speelronde met de clean sheets,

 Sparta Twente en Feyenoord vielen me erg tegen!

Eddix

Wat is het toch heerlijk hè, wekenlang gepuzzel over een mooie samenstelling, tot in de late avonduurtjes het wikken en wegen van verschillende opties, het identificeren van de potentiele pareltjes, en dan na één speelronde alweer al je energie te moeten gebruiken om niet in tranen uit te barsten.

Ach het is maar een speelronde, alles kan nog!

Bobby37

Hier ook 1000 punten, in principe nog best redelijk aangezien de hele voorhoede niet gescoord heeft.

Maar Parrot is deze ronde wel een enorme verschilmaker, daar kan je niet tegenop. Dus toch paar plekjes gezakt in het klassement. 

Ben Van Heck

Nog geen 700 punten bij elkaar gesprokkeld.. Captain Lammers die niet levert, een tegenvallend Sparta en Parrot die het 4 speelrondes lang niet liet zien en nu eventjes 4 keer scoort. Gelukkig sta ik nog steeds achter mijn team en  ziet de komende speelronde er relatief makkelijk uit. 

Het verbaast me overigens dat er relatief weinig mensen Tillman hebben gekoezen. Ik dacht dat dit wel een must-have was eigenlijk..

Sambonhof
Ben Van Heck
#9296
Nog geen 700 punten bij elkaar gesprokkeld.. Captain Lammers die niet levert, een tegenvallend Spart...

Ik heb zelf Tillman ook niet gekozen, want ik vond hem iets te duur en hij heeft veel concurrentie op het middenveld met Saibari en Til en als Lang weer fit is speelt hij ook niet meer linksbuiten. 

Ik zal ook even mijn team delen, dit weekend 1212 punten gehaald door Parrott en gestegen naar een gouden beker :D. Alleen Berghuis moet nog spelen voor mijn team in de basis.

 

Unnerstal, De Keijzer

Hancko, Maikuma, De Rooij, Reith, Sigurgeirsson

Veerman, Berghuis, Mijnans, Gonzales, Schreuders, Sandra

De Jong, Gimenez, Parrott, Vente, Mattoir

 

Ik heb veel geinvesteerd in mijn aanval zodat ik de spitsen van de (in mijn mening) 3 beste eredivisieclubs op dit moment kon meenemen. Hopelijk krijgt Gimenez het nog een beetje op zijn heupen

Laatst gewijzigd
roelfietstalseengek

In mijn team heb ik gekozen voor in mijn ogen de 3 spitsen van de beste clubs. Enorm bespaard op het middenveld en daardoor daar leuke keuzes kunnen maken. Ook in de breedte. Voelt evenwichting aan met spelers van de juiste clubs in diverse linies:

Unnerstall en Brandenhorst

Hancko, Boscagli, Maikuma, Guth en Reith

Veerman, Rober, Neghli, Janosek, Schreuders en Sandra

Luuk, Gimenez, Parrot, v Bommel en Guillaume

Asjemenouu

Voor het definitieve team gekozen om te besparen op de verdediging zodat de waarschijnlijke best scorende aanvallers gekozen kunnen worden.

Wellenreuther - Olij

Maikuma - Van Rooij - Ouwejan - Reith - Dijks

Tillman - Til - Gonzalez - Neghli - Schreuders - Sandra

Luuk de Jong - Gimenez - Parrott - Postema - Smit

Sta op het moment op 98,8% en eindelijke in de top 10 van de algemene voetbalindex.

 

fysiokevin

Voor degenen die nog mee willen doen aan een subleaugue Champcoach zijn van harte welkom. Excuses voor de eenmalige spam!

https://www.scorito.com/subleague/935822/champcoach-2024-2025/la-inocencia-de-nicolas/569f762d-476d-4dd5-a222-f779fb6250e5?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

sportieve groet,

Bullyboy 180

1 2 ... 370 371 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.