Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 367 ... 372 373
Sancellara
Spartaan
#9149
Ik als Spartaan zeg je eerlijk teveel Sparta joh. Baas zou ik zelf nooit nemen. En ook Lauritsen voo...

Ik ben altijd beetje van 'alles of niets' en Sparta heeft veel in huis: topkeeper, aanvallend ingestelde backs, ALLE middenvelders kunnen veel punten pakken en Lauritsen bedienen. Dus als Sparta doet wat ik als Utrechter hoop, dan kan het 'alles' worden. Verder wil ik met mooie spelers altijd 3-4-3 spelen, dus ook èn Bommel èn Bergen voor als een spitsje uitvalt. Succes allemaal ook, was weer een mooie puzzel!

Spartaan
gebruikersnaam122
#9150
Nu ben ik juist als niet Spartaan Baas aan het overwegen omdat ik zag dat hij de corners neemt. Is h...

Hij neemt op dit moment de corners ja.
En staat er nog vast in ,  maar als kitolano weer helemaal terug is blijft het afwachten wat de trainer gaat doen.  En dan heb je ook nog Metinho die daar kan spelen, Veel keuzes voor de trainer. 

Ben Van Heck

Laatste knoop om door te hakken; Steijn of Veerman. De keuze dien ik zelf te maken, maar verwachten jullie dat Veerman de lijn doortrekt van de afgelopen wedstrijden? Is bij mij eigenlijk altijd 'net niet' geweest in de selectie. Daarnaast vind ik zijn totale aantal punten vorig jaar een beetje vertekend. Ik verwacht van PSV een stuk minder vaak de 0. Steijn is daarentegen een 10 bij een club met een stuk makkelijker programma

Echter is de gok Veerman niét nemen gezien de hogep pickrate én zijn bekende kwaliteiten een gok die me erg duur kan komen te staan..

Bozenik
Spartaan
#9152
Hij neemt op dit moment de corners ja. En staat er nog vast in ,  maar als kitolano weer helema...

Hoe overtuigd ben jij dat Neghli dit keer wel zijn basisplaats kan behouden?

Behatzailea
Ecko
#9135
Zo, ik heb de hele nacht wakker gelegen met Sandra en Paula en vele anderen, maar nu ben ik eruit.&n...

De naamgenoot van de jongste Izagirre. Damn, zo had ik het nog niet gezien. Dat wordt weer mijn team omgooien ;-)

Spartaan
Bozenik
#9154
Hoe overtuigd ben jij dat Neghli dit keer wel zijn basisplaats kan behouden?

Heel overtuigd eigenlijk. Omdat de brazilaan Kayky nog meer dan een maand afwezig is. En verder niemand achter hem zit. Buiten een eventuele blessure of schorsing zal hij tot de winter echt wel alles gaan spelen. 

Bobby37
Renato123
#9147
Welke van de 5 verschillende vermoedelijke opstellingen?

Maakt niet uit welke toch, het blijft middelmatig ogen. Er zijn tientallen miljoenen verdiend met transfers de laatste jaren maar dat zie je momenteel niet echt terug in de opstelling.

Op het middenveld is Timber eigenlijk de enige echt goeie speler. D'r zit weinig creativiteit in het team. Zeker met dravers als nieuwkoop als rechtsbuiten. Ben bang dat we in november al flink achter staan op PSV.

Ik hoop dat ik er naast zit en laat me graag verrassen. Maar scorito technisch is dat wel 9 miljoen waarvan ik twijfel of het eruit gaat komen. 

KingNelom13

Leuke interessante stelling voor een dag als vandaag denk ik, 

Wie verwachten we dat het beter gaat doen in de middenmoot,

Utrecht of Nec en waarom

Dimitrofiets

Nu Unnersall met Boscagli

Neig naar aanpassen naar Benitez en Van Rooij

daardoor 500k pakken en Lauritsen upgraden naar Parrott? 

MRegter96
Sancellara
#9144
Olij, De Keijzer El Karouani, Horemans, Köhlert, Reith, Sigurgeirsson Tillman, Til, Veerman,...

Matige defensie en keeper, veel te veel geld in je bankende aanvallers gestopt..

MRegter96
KingNelom13
#9158
Leuke interessante stelling voor een dag als vandaag denk ik,  Wie verwachten we dat het beter...

Eindstand mei volgend jaar Utrecht. Scorito wise heeft NEC een gunstiger schema

Bozenik
Spartaan
#9156
Heel overtuigd eigenlijk. Omdat de brazilaan Kayky nog meer dan een maand afwezig is. En verder niem...

Hou ik je aan ;) Thanks!

Deurmat93

Zit nog steeds te twijfelen of ik Lotomba meeneem. Denken jullie dat hij de voorkeur krijgt boven Nieuwkoop?

BarryE1
MRegter96
#9161
Eindstand mei volgend jaar Utrecht. Scorito wise heeft NEC een gunstiger schema

Dat vind ik nog wel meevallen, NEC heeft de lekkerste potjes uit.

Spartaan
Deurmat93
#9163
Zit nog steeds te twijfelen of ik Lotomba meeneem. Denken jullie dat hij de voorkeur krijgt boven Ni...

Ik had hem er ook even instaan. Omdat hij niet gekocht is voor zoveel miljoen om hem dan niet te laten spelen . Maar keek even naar ze statistieken en die zijn niet geweldig.  Weinig goals en assist voor een back.  Dus daar begon mijn twijfel. 

Bozenik
Deurmat93
#9163
Zit nog steeds te twijfelen of ik Lotomba meeneem. Denken jullie dat hij de voorkeur krijgt boven Ni...

Ik denk wel dat hij de voorkeur gaat krijgen, maar het hangt ook van het systeem af. Als Priske weer 3-4-3 wil spelen als Trauner fit is, is dat ideaal voor Nieuwkoop. Bij dat soort twijfel begin ik er al niet aan.

Laatst gewijzigd
Heyhennie

Heb het redelijk voor mekaar maar toch benieuwd naar "jullie mening"

Olij, Jansen (gae)

Wolfe, Sutalo, El Karouani, s. Kersten en mamengi

Veerman, Tillman, Timber, Mijnans, Gonzalez en Rosier

Ldj, Lammers, Romeny, Lauritsen en 500k prutser

Te benieuwd naar jullie tips en/of tops....

Laatst gewijzigd
Deurmat93
Spartaan
#9165
Ik had hem er ook even instaan. Omdat hij niet gekocht is voor zoveel miljoen om hem dan niet te lat...

Daar twijfel ik ook aan. Echter bij een clean sheet net zoveel punten als bijvoorbeeld Hancko...

Deurmat93
Heyhennie
#9167
Heb het redelijk voor mekaar maar toch benieuwd naar "jullie mening" Olij, Jansen (gae) Wolfe, Sut...

Reith ipv Kersten. En geen vertrouwen in de Feyenoord aanval?

BarryE1
Heyhennie
#9167
Heb het redelijk voor mekaar maar toch benieuwd naar "jullie mening" Olij, Jansen (gae) Wolfe, Sut...

Teveel concessies gedaan qua 2e keeper, 5e verdediger en in mindere mate ook 6e middenvelder. De eerste 4 verdedigers ook relatief zwak denk ik. Je hebt dat geld dan gestopt in de 4e middenvelder en 3e/4e aanvaller maar ik ben bang dat die 2 posities de eerder genoemde zwakheden niet gaan compenseren. 

Mollemaaktmenietuit
KingNelom13
#9136
Verdonk is volgens mij ook wel zeker van zijn plaatsje achterin

Klopt alleen die is net 250.000 duurder. Heb nog 1750000 over voor een verdediger. Vandaar dat ik uit kom bij nuytink. Reith heb ik al. 

Spartaan
Deurmat93
#9168
Daar twijfel ik ook aan. Echter bij een clean sheet net zoveel punten als bijvoorbeeld Hancko...

Eens en je bespaart 1,5 miljoen.  Maar eigenlijk is Hancko meer een zekerheid en scoort ook nog wel eens.   Het is dit seizoen achterin echt een stuk lastiger. 

Peli
Willempie94
#9148
Is dat een mededeling ofzo?^^

Hij wilde denk even pronken met z'n overpriced aanval.

Peli
Heyhennie
#9167
Heb het redelijk voor mekaar maar toch benieuwd naar "jullie mening" Olij, Jansen (gae) Wolfe, Sut...

Je eerste post ooit op dit forum is een conplete selectie droppen voor de deadline.

Lekker debuut wel, Hennie 👌🏾😁

MRegter96
Spartaan
#9172
Eens en je bespaart 1,5 miljoen.  Maar eigenlijk is Hancko meer een zekerheid en scoort ook nog...

Hancko heeft mensen echt gouden bekers opgeleverd, zijn aanvallende impulsen zijn goud waard in je punten

1 2 ... 367 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.