Ben uitgepuzzeld, zo aan het 🍻op het volksfeest hier in het dorp.
Dus hierbij al mijn team:
K: Olij en Brandenhorst
V: Maikuma, van Rooij, El Karouani, Verdonk en Reith
M: Tillman, Veerman, Timber, Gonzalez, Brouwers en Garbett
A: de Jong, Paixao, Lauritsen, Ohio en Mattoir
Erg lastig dit jaar, weinig zekerheidjes. Denk dat de balans redelijk goed is. Maar misschien iets teveel subtop.
iemand opmerkingen??
Wat een kleine aanpassing (en grote verbetering) zou het zijn als je net als bij de wielerspellen gewoon voor alle rondes je opstelling al vooraf kan maken. Dan kan je veel sneller zien of je wisselspelers lekker uitkomen als je basiself een lastig programma heeft.
@scorito stagiair
Hancko er toch maar uitgegooid
vind Feyenoord niet echt overtuigend
oppegard en Benitez maar genomen voor de 0
Fingers crossed
mijn vrouw gaat voor 352 met Veerm Tilm mijnans clasie Toornstra Sandra en twee vaste spitsen LdJ en Bako achterhoede unnerst Rooij Maiku salah. Sparta in de reserve olij eerd reith
M'n selectie is nu al twee dagen ongewijzigd dus volgens mij zit het wel goed. Enige waar ik nog een lichte twijfel over heb, is of ik Sutalo + Maikuma + Lauritsen moet veranderen naar Verdonk + Köhlert + Lammers.
Wat ik nu heb voelt wat stabieler, bij Lauritsen weet je wat je krijgt. Lammers heeft wel een hoger puntenplafond en speelt bij een beter team.
Dit wordt nog even een middagje twijfelen.
Ik doe trouwens niet mee voor de bekertjes maar puur om mijn familie te verslaan, dus ik kan ook wel gewoon mijn team delen hier:
Olij + de Keijser
Maikuma + Sutalo + Hancko + Reith + Sigurgeirsson
Til + Veerman + Mijnans + Steijn + Sandra + Garbett
LdJ + Bakayoko + Lauritsen + Vaessen + Mattoir
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.