Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 368 ... 372 373
MRegter96
Heyhennie
#9167
Heb het redelijk voor mekaar maar toch benieuwd naar "jullie mening" Olij, Jansen (gae) Wolfe, Sut...

Een niet spelende keeper is wel echt iets wat ik nog nooit iemand heb zien doen, waarom?

klumper

Ben uitgepuzzeld, zo aan het 🍻op het volksfeest hier in het dorp.

Dus hierbij al mijn team:

K: Olij en Brandenhorst

V: Maikuma, van Rooij, El Karouani, Verdonk en Reith

M: Tillman, Veerman, Timber, Gonzalez, Brouwers en Garbett

A: de Jong, Paixao, Lauritsen, Ohio en Mattoir 

Erg lastig dit jaar, weinig zekerheidjes. Denk dat de balans redelijk goed is. Maar misschien iets teveel subtop.

iemand opmerkingen??

 

Blundy

Wat een kleine aanpassing (en grote verbetering) zou het zijn als je net als bij de wielerspellen gewoon voor alle rondes je opstelling al vooraf kan maken. Dan kan je veel sneller zien of je wisselspelers lekker uitkomen als je basiself een lastig programma heeft.

@scorito stagiair

Laatst gewijzigd
Ruderick

Hancko er toch maar uitgegooid 

vind Feyenoord niet echt overtuigend

oppegard en Benitez maar genomen voor de 0

Fingers crossed 

mijn vrouw gaat voor 352 met Veerm Tilm  mijnans clasie Toornstra Sandra en twee vaste spitsen LdJ en Bako  achterhoede unnerst Rooij Maiku salah.     Sparta in de reserve olij eerd reith

Ruderick
Blundy
#9178
Wat een kleine aanpassing (en grote verbetering) zou het zijn als je net als bij de wielerspellen ge...

Helemaal mee eens

nu moet je elke week alert zijn.  1x vergeten en daar gaat mijn koperen bekertje

 

BarryE1

Regeer vermoedelijk als middenvelder het aankomende potje. Maar ja, blijft tricky natuurlijk. 

Heyhennie
Peli
#9174
Je eerste post ooit op dit forum is een conplete selectie droppen voor de deadline. Lekker debuut w...

Haha ja lees al 2 jaar lang dit forum en nooit aan gedacht een account te maken, en nu op de brakke zaterdag toch te veel keuzestress

Heyhennie
MRegter96
#9176
Een niet spelende keeper is wel echt iets wat ik nog nooit iemand heb zien doen, waarom?

Normaal met een zekerheidje als 1e keuze, dit seizoen gaat niemand veel de 0 houden denk ik dus dan maar een relatief goedkope degelijke keeper

roelfietstalseengek
Heyhennie
#9183
Normaal met een zekerheidje als 1e keuze, dit seizoen gaat niemand veel de 0 houden denk ik dus dan...

En wat versta je dan onder degelijk? Nooit minpunten?

Ben Van Heck
Ruderick
#9179
Hancko er toch maar uitgegooid  vind Feyenoord niet echt overtuigend oppegard en Benitez maar...

Oppegard voor de 0? Je bedoelt 0 punten?

Heyhennie
roelfietstalseengek
#9184
En wat versta je dan onder degelijk? Nooit minpunten?

Haha ja zo ongeveer

Ecko
klumper
#9177
Ben uitgepuzzeld, zo aan het 🍻op het volksfeest hier in het dorp. Dus hierbij al mijn team: K: Ol...

Aardig middenveld maar met die defensie ben je kansloos voor een beker. Laat dat 🍻 staan en ga nog even puzzelen.

steven20

Een versie A en B neergezet. Nu nog een muntje opgooien welke het moet worden

Renato123

🤯

Laatst gewijzigd
BobW

Mijn team is ook af, lastige puzzel dit jaar

K: 3.5M
V: 9M
M: 19.75M
A: 15.75M

4x PSV, 2x AJAX, 2x WIL, 2x SPA, 1x FEY, 1x AZ, 1x TWE, 1x UTR, 1x NEC, 1x HER, 1x PEC, 1x ALM

mirkodek

M'n selectie is nu al twee dagen ongewijzigd dus volgens mij zit het wel goed. Enige waar ik nog een lichte twijfel over heb, is of ik Sutalo + Maikuma + Lauritsen moet veranderen naar Verdonk + Köhlert + Lammers.

Wat ik nu heb voelt wat stabieler, bij Lauritsen weet je wat je krijgt. Lammers heeft wel een hoger puntenplafond en speelt bij een beter team.

Dit wordt nog even een middagje twijfelen.

steven20

A. Hancko - Neghli - Lammers

of

B. van Rooij - Steijn - 2x 1.25 spits

Welke zouden jullie kiezen?

Laatst gewijzigd
Waltertje

Das wel een heel makkelijke vraaag, de eerste optie natuurlijk, Steijn is overrated.

leo de haan

Mensen die trauner hebben? Of heeft hij geen basis plaats meer?

Behatzailea

Nog een paar uurtjes en ik twijfel nog steeds tussen Til en Bakayoko... Het is dan Til + Lammers of Bakayoko + Timber... pfff...

Kennylimbrichts
steven20
#9192
A. Hancko - Neghli - Lammers of B. van Rooij - Steijn - 2x 1.25 spits Welke zouden jullie kiezen?

Beetje rare vergelijking, 9.75M voor 3 spelers of 11.25M voor 5 spelers. 

mirkodek
mirkodek
#9191
M'n selectie is nu al twee dagen ongewijzigd dus volgens mij zit het wel goed. Enige waar ik nog een...

Ik doe trouwens niet mee voor de bekertjes maar puur om mijn familie te verslaan, dus ik kan ook wel gewoon mijn team delen hier:

Olij + de Keijser

Maikuma + Sutalo + Hancko + Reith + Sigurgeirsson

Til + Veerman + Mijnans + Steijn + Sandra + Garbett

LdJ + Bakayoko + Lauritsen + Vaessen + Mattoir

steven20
Kennylimbrichts
#9196
Beetje rare vergelijking, 9.75M voor 3 spelers of 11.25M voor 5 spelers. 

oja sorry moet 2 x 1.25 ipv Lammers zijn. Die andere 1.25 aanvaller staat in beide opties ook 

roelfietstalseengek
steven20
#9198
oja sorry moet 2 x 1.25 ipv Lammers zijn. Die andere 1.25 aanvaller staat in beide opties ook 

Dus 4 spelers vs 5 spelers?

leek
Hay
#9140
Lijkt me Mattoir, heb hem zelf ook. Maar hoop hem nooit nodig te hebben :-)

Kai de Rooij valt altijd wel in bij Pec, maar komt nog weinig uit

1 2 ... 368 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.