Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 366 ... 372 373
KissMyAce2.0

Ik wou dat ik 18 Ajax-spelers kon opstellen. Onder de impulsen van Wout W. verwacht ik dat Ajax bijna onverslaanbaar gaat zijn

Dimitrofiets
MRegter96
#9124
Kan nog een paar weken duren voor hij eerste keus is, als hij dat voor de winterstop al word. Dan is...

Van Rooij wel onomstreden?

Markvitesse

In het 500.000 sigment aanvallers. Wie heeft er kans op speeltijd? Bij Almere City veel namen. Iemand kennis daarvan?

Smeagols

Zijn er hier mensen die Namli overwegen? Ik zoek een middenvelder van 1,75M. Ik heb Neghli al en ik wil eigenlijk niet voor Olsson gaan omdat Brouwers al in mijn team staat. Halilovic is een andere optie maar hierbij heb ik het gevoel dat die dit niveau nooit een (half) seizoen lang vol kan houden

Willempie94
Smeagols
#9129
Zijn er hier mensen die Namli overwegen? Ik zoek een middenvelder van 1,75M. Ik heb Neghli al en ik...

Namli is een interessante speler, haalde leuke puntjes op. Alleen toen was Zwolle naar mijn idee beter als nu, dus weet niet of hij weer hetzelfde kan laten zien, maar zeker een leuke speler.

Bobby37

3x psv, 2x fey, 2x twe, 2x az, 2x sparta, 1x utr, 1x nec, 1x alm, 1x her en tot slot 3x will 2. 

En net als vorig jaar 0x ajax :)

ralfinho77
Smeagols
#9129
Zijn er hier mensen die Namli overwegen? Ik zoek een middenvelder van 1,75M. Ik heb Neghli al en ik...

Baas Sparta 1,5 en Toornstra 1,75 mooie opties 

Mollemaaktmenietuit

Weet iemand of Nuytinck basis blijft staan bij NEC. Ik wil eigenlijk nog een NEC verdediger maar de anderen hebben te veel twijfels. 

Wicked Wout
KissMyAce2.0
#9126
Ik wou dat ik 18 Ajax-spelers kon opstellen. Onder de impulsen van Wout W. verwacht ik dat Ajax bijn...

Dan kom je inderdaad wel aan 17 gokjes 😂

Ecko

Zo, ik heb de hele nacht wakker gelegen met Sandra en Paula en vele anderen, maar nu ben ik eruit. 
Ik volg de visie van kenner Kiss en neem Weghorst ipv Brobbey. Daardoor kwamen er financiële mogelijkheden om Boscagli aan te trekken. Naast H & H en ook volwaardige vierde en vijfde defenders (die ga je absoluut nodig hebben) en twee topkeepers heb ik nu een schier onpasseerbare achterhoede. Kost wel wat: 18,75 miljoen, maar laat die reeksen met 102 pt per speler maar komen. Dat steekt lekker af tegen al die defensies die hier bejubeld worden omdat ze maar 10 miljoen kosten. Dat ga je merken.

Middenveld en voorhoede kosten 14-15 miljoen, met onder meer de binnenkort herstelde Berghuis die een vaste waarde wordt en als ie niet scoort dan minstens een assist op z'n naam krijgt.

'Ik lees hier weinig over', dat wou ik er ook nog even ingooien, de voornaamgenoot van de jongste Izagirre. Alle kans dat hij dankzij zijn trainer de Vleminckx of Anastopoulos van dit seizoen wordt. 

 

KingNelom13
Mollemaaktmenietuit
#9133
Weet iemand of Nuytinck basis blijft staan bij NEC. Ik wil eigenlijk nog een NEC verdediger maar de...

Verdonk is volgens mij ook wel zeker van zijn plaatsje achterin

Renato123
Markvitesse
#9128
In het 500.000 sigment aanvallers. Wie heeft er kans op speeltijd? Bij Almere City veel namen. Ieman...

Hier ben ik ook wel benieuwd naar

Desernooo

Maikuma of Van Rooij? 🤔

ralfinho77
Dimitrofiets
#9127
Van Rooij wel onomstreden?

Ja

Hay
Renato123
#9137
Hier ben ik ook wel benieuwd naar

Lijkt me Mattoir, heb hem zelf ook. Maar hoop hem nooit nodig te hebben :-)

MRegter96
Dimitrofiets
#9127
Van Rooij wel onomstreden?

Yes!

gebruikersnaam122
Desernooo
#9138
Maikuma of Van Rooij? 🤔

Ja.

Laatst gewijzigd
Jo de Haan
Ecko
#9135
Zo, ik heb de hele nacht wakker gelegen met Sandra en Paula en vele anderen, maar nu ben ik eruit.&n...

Ben het met je eens dat als Berghuis speelt echt wel een meerwaarde gaat zijn voor Ajax. Maar tobt al langere tijd te vaak met blessures imo om hem voor 4 mil te kiezen in mn team.

Laatst gewijzigd
Sancellara

Olij, De Keijzer

El Karouani, Horemans, Köhlert, Reith, Sigurgeirsson

Tillman, Til, Veerman, Baas, Koopmeiners, Garbett

De Jong, Gimenez, Lauritsen, van Bommel, van Bergen

 

Desernooo
gebruikersnaam122
#9142
Ja.

Gaat niet helaas, snap wat je bedoeld 😂

Bobby37

Ik lees net de vermoedelijke opstelling van feyenoord, maar dat is ook wel een berg middelmaat.  Krijg weer spontaan twijfels over Hancko en Giminez

Blij als de deadline voorbij is :)

Renato123
Bobby37
#9146
Ik lees net de vermoedelijke opstelling van feyenoord, maar dat is ook wel een berg middelmaat. ...

Welke van de 5 verschillende vermoedelijke opstellingen?

Willempie94
Sancellara
#9144
Olij, De Keijzer El Karouani, Horemans, Köhlert, Reith, Sigurgeirsson Tillman, Til, Veerman,...

Is dat een mededeling ofzo?^^

Spartaan
Sancellara
#9144
Olij, De Keijzer El Karouani, Horemans, Köhlert, Reith, Sigurgeirsson Tillman, Til, Veerman,...

Ik als Spartaan zeg je eerlijk teveel Sparta joh. Baas zou ik zelf nooit nemen.
En ook Lauritsen voor 3 miljoen is voor mij een twijfel.  Maar verder prima team !! 

gebruikersnaam122
Spartaan
#9149
Ik als Spartaan zeg je eerlijk teveel Sparta joh. Baas zou ik zelf nooit nemen. En ook Lauritsen voo...

Nu ben ik juist als niet Spartaan Baas aan het overwegen omdat ik zag dat hij de corners neemt. Is het geen vaste waarde? 

1 2 ... 366 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.