Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 365 ... 372 373
Peli
leo de haan
#9086
Wolfe of penetra? Of allebei?

Maikuma.

Maar van de genoemde 2 dan sowieso geen Penetra.

Peli
Dimitrofiets
#9090
Zie Bas Kuipers weinig voorbij komen maar is natuurlijk echt een Twenteback net als Smal en Brenet i...

Niet, want is vooralsnog geen basisspeler bij z'n club. 

 

[Edit] dikke vingers 😄

Laatst gewijzigd
[email protected] van de Laar
jostradamus
#9093
Laatste dilemma wat me nog bezighoudt:  Tillman en Lauritsen of Bakayoko en Steijn

Lastig, 

Verwacht dat beide opties veel punten op kunnen leveren. Nu is het toch echt zelf kiezen. 

Ik verwacht zelf als ik zou moeten kiezen meer punten van Tillman en Lauritsen. 

Succes. 

Peli
Jommelb
#9094
Ben wel benieuwd hoeveel jullie uitgeven aan jullie goedkoopste verdedigers. Mijn 4e verdediger is n...

1.25M en 750K

Peli
stefbeukers
#9095
Ga je 3-4-3 of 3-5-2 spelen? En klopt het dat je twee 500k spelers van PEC hebt? Een aanvaller en ee...

Ik heb welgeteld 0x een 500K speler.

En ik mik wekelijks op een 343 formatie. Maar na het doorlopen van de resterende programma's van (nagenoeg) alle clubs en het mede daarmee samenstellen van m'n team, heb ik een selectie waarin ik in (wederom nagenoeg) elke speelronde 11 man, en vaak ook de 4 op m'n bank, kan opstellen die ik hun potjes wel zie winnen.

En 2x PEC is niks mis mee tot de winterstop. Maar dan niet 2 van 500K ;-)

 

 

Laatst gewijzigd
stefbeukers
Peli
#9105
Ik heb welgeteld 0x een 500K speler. En ik mik wekelijks op een 343 formatie. Maar na het doorlopen...

Nieuwsgierig... Lutonda of El Azzouzi?

Peli
stefbeukers
#9106
Nieuwsgierig... Lutonda of El Azzouzi?

Geen van beiden.

stefbeukers
Peli
#9107
Geen van beiden.

Een Scandinaviër dan...

[email protected] van de Laar
Peli
#9107
Geen van beiden.

Simon Graves Jensen 

Peli
[email protected] van de Laar
#9109
Simon Graves Jensen 

Gaan jullie de hele PEC Zwolle selectie opnoemen? 😁

Ben Van Heck

Bram van Polen?

steven20
Ben Van Heck
#9111
Bram van Polen?

Mark van de maarrl

jaap bokkers
Peli
#9099
Ah ja. De Feyenoorders zijn inderdaad die 2 ontbrekende spelers. Scherp van je 👌🏾 Inmiddels aange...

Peli reageert overal op maar heeft zelf ze zaakjes niet eens op orde😅

Astarloa
Peli
#8966
Zo te horen heb je je mening gevormd, wat uiteraard prima is.Wat doen mijn argumenten er dan nog toe...

Nou ja, we zitten op een forum om informatie met elkaar te delen enzo en misschien wat nieuwe insights te krijgen maar zal het niet meer doen.

Ecko

Ik blijk nu een selectie te hebben met maar liefst drie middenvelders die dit weekend niet spelen en slechts twee PSV'ers. Dus morgen gaat alles weer op de schop😖

stefbeukers

Strik erom!

3x PSV, 3x Twente, 2x Ajax, 1x Feyenoord, 1x AZ, 1x Utrecht, 1x NEC, 1x Sparta, 1x Willem II, 1x Heracles, 1x NAC, 1x PEC, 1x Almere

14.25M naar de aanvallers, een middenveld van 21.25M, 9M naar de verdedigers en nog 3.5M voor de keepers.

gebruikersnaam122
Peli
#9081
Hier al sinds vanmorgen helemaal klaar en tevreden.... 3x PSV, 2x FEY, 2x TWE, 1x AZ, 1x AJA, 1x UT...

Poging, verwijt het aan plafonddienst. 

Pasveer deKeijzer

Maikuma ElKarouani Reith vRooij Graves Janssen

Steijn Hwang Veerman Garbett Tillman Gonzalez

LdJ Gimenez Hanssen Vente Dodeman

Hoeveel vd 18 heb ik er goed?

Peli
jaap bokkers
#9113
Peli reageert overal op maar heeft zelf ze zaakjes niet eens op orde😅

Omdat ik iets over het hoofd zag dat sinds vanochtend al vast stond? Sorry hoor 😅

Peli
gebruikersnaam122
#9117
Poging, verwijt het aan plafonddienst.  Pasveer deKeijzer Maikuma ElKarouani Reith vRooij Gra...

Best close hoor. Meer geef ik niet prijs ;-)

gebruikersnaam122
Peli
#9119
Best close hoor. Meer geef ik niet prijs ;-)

Snap ik :). Zelf ook veel dezelfde namen. Benieuwd wie de verschilmakers gaan zijn.

Sambonhof
Peli
#9107
Geen van beiden.

Vente en Krastev natuurlijk

Kaassoufflé

Nog 1 plekje over voor mijn 5e spits voor een miljoen. Wie helpt mij de knoop doorhakken? 

MRegter96
Kaassoufflé
#9122
Nog 1 plekje over voor mijn 5e spits voor een miljoen. Wie helpt mij de knoop doorhakken? 

Milan Smit

MRegter96
Dimitrofiets
#9090
Zie Bas Kuipers weinig voorbij komen maar is natuurlijk echt een Twenteback net als Smal en Brenet i...

Kan nog een paar weken duren voor hij eerste keus is, als hij dat voor de winterstop al word. Dan is 3m veel geld

MRegter96
Jommelb
#9094
Ben wel benieuwd hoeveel jullie uitgeven aan jullie goedkoopste verdedigers. Mijn 4e verdediger is n...

3e en 4e verdediger 1.25, 5e verdediger 750k

1 2 ... 365 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.