Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 364 ... 372 373
steven20
stefbeukers
#9070
Selectie staat wel, enige wat ik nog zou willen is 500k vrijmaken om aanvaller nummer 4 en middenvel...

De 2e

Ecko
KissMyAce2.0
#9060
Had ik al gezegd dat ik 17 gokjes+ Weghorst neem?

Ik neem in ieder geval Sandra en Paula.

Peli
gebruikersnaam122
#9073
Ik zou Sutalo behouden en Pasveer downgraden. 

Ik precies die andere 

Peli
Johnnie
#9075
Ik hoor hwang zoveel, maar hoelang verwachten jullie dat ie basis staat? Kan zo 2 a 3 wedstrijden du...

Die gaat denk tegen NAC al gewoon lekker meedoen.

Peli
Ecko
#9077
Ik neem in ieder geval Sandra en Paula.

Lekker. Tegelijkertijd ook?

Peli

Hier al sinds vanmorgen helemaal klaar en tevreden....

3x PSV, 2x FEY, 2x TWE, 1x AZ, 1x AJA, 1x UTR, 1x SPA, 1 NEC, 2x PEC, 1x HER, 1x NAC, 1x WII, 1x AlM

K: 3.50 V: 8.75  M: 21.25  A: 14.50

Driekwart van het totale budget aan goals/assists besteed. En het laatste kwartje aan keepers en verdedigers.

Laatst gewijzigd
Waltertje
Peli
#9081
Hier al sinds vanmorgen helemaal klaar en tevreden.... 3x PSV, 2x FEY, 2x TWE, 1x AZ, 1x AJA, 1x UT...

Ik tel maar 16 spelers in plaats van 18, en ik mis de Feyenoorders..;)

Rad

Verwachten jullie dat Sigurdgeirsson z'n basisplek kan behouden? Leek me een leuke pick voor 750k.

Kennylimbrichts
Peli
#9081
Hier al sinds vanmorgen helemaal klaar en tevreden.... 3x PSV, 2x FEY, 2x TWE, 1x AZ, 1x AJA, 1x UT...

Knap dat je maar 16 spelers in je selectie hebt, kan het zijn dat je de feyenoorders vergeten bent ;)? Als ik zo inschat hebben we bijna dezelfde selectie namelijk. 

user24283

Ik lees hier niemand iets zeggen over Branderhorst. Is er iemand die hem overweegt/neemt?

leo de haan

Wolfe of penetra? Of allebei?

MRegter96
leo de haan
#9086
Wolfe of penetra? Of allebei?

Penetra afblijven, gaat er mogelijk uit als BMI weer fit is. Goes, Wolfe en Maikuma blijven wel staan

M Vado
user24283
#9085
Ik lees hier niemand iets zeggen over Branderhorst. Is er iemand die hem overweegt/neemt?

Yes, is mijn 2e keep

MRegter96
Hay
#9067
Denk het niet, de deal is pas rond gekomen. Maar van Crooij speelde bij Sparta toch altijd op rechts...

Onal kan ook nog op links en Sano ook. Dus met v Crooij erbij en Rober die ook nog op de zijkant kan hebben ze voorin simpelweg een optie erbij

Dimitrofiets

Zie Bas Kuipers weinig voorbij komen maar is natuurlijk echt een Twenteback net als Smal en Brenet in het verleden. Wie overweegt hem wel? En zo niet, waarom niet?

jostradamus

Toch interessant hoe de meesten er vanuit lijken te gaan dat weinig topploegen de 0 gaan houden obv de eerste rondes. Vorig jaar in de transferperiode hielden Twente en Feyenoord ook 3x niet de 0. En PSV leek onzeker met Bosz. Bleken toch alle 3 heel solide achterin.

M Vado
jostradamus
#9091
Toch interessant hoe de meesten er vanuit lijken te gaan dat weinig topploegen de 0 gaan houden obv...

Denk dat het vooral door het budget komt en het is onzeker wie er basis gaan spelen. Normaal klik je bijv. Hancko en Boscagli erin, maar dan moet je nu echt gaan inleveren in de andere linies.

jostradamus

Laatste dilemma wat me nog bezighoudt: 

Tillman en Lauritsen

of

Bakayoko en Steijn

Jommelb

Ben wel benieuwd hoeveel jullie uitgeven aan jullie goedkoopste verdedigers. Mijn 4e verdediger is nu 2 en de 5e 1.25, maar dat voelt wat duur. Hoe hebben jullie dit?

stefbeukers
Peli
#9081
Hier al sinds vanmorgen helemaal klaar en tevreden.... 3x PSV, 2x FEY, 2x TWE, 1x AZ, 1x AJA, 1x UT...

Ga je 3-4-3 of 3-5-2 spelen? En klopt het dat je twee 500k spelers van PEC hebt? Een aanvaller en een verdediger?

NOAD1912
Jommelb
#9094
Ben wel benieuwd hoeveel jullie uitgeven aan jullie goedkoopste verdedigers. Mijn 4e verdediger is n...

wilde net iets soortgelijks posten, mijn 4e is zelfs 2,5, maar mijn eerste ook. Voelt ergens niet goed, want om te winnen heb je 4 sterke linies nodig. Inzetten op een linie is volgens mij contraproductief. Maar ja met een brede verdediging kan je wel varieren in spelsyteem. Ik heb nu een team dat in alle samenstellingen kan spelen.

Laatst gewijzigd
Spartaan
Jommelb
#9094
Ben wel benieuwd hoeveel jullie uitgeven aan jullie goedkoopste verdedigers. Mijn 4e verdediger is n...

Heb ik ook. Ik heb 1 dure van 4 miljoen en 2 van 2,5 miljoen en 2 ( Verdonk ) 1.25 ( Reith )

Scor tio
Jommelb
#9094
Ben wel benieuwd hoeveel jullie uitgeven aan jullie goedkoopste verdedigers. Mijn 4e verdediger is n...

Hier hetzelfde verhaal 

Laatst gewijzigd
Peli
Waltertje
#9082
Ik tel maar 16 spelers in plaats van 18, en ik mis de Feyenoorders..;)

Ah ja.

De Feyenoorders zijn inderdaad die 2 ontbrekende spelers. Scherp van je 👌🏾 Inmiddels aangepast. 

Peli
Kennylimbrichts
#9084
Knap dat je maar 16 spelers in je selectie hebt, kan het zijn dat je de feyenoorders vergeten bent ;...

Ja was inderdaad de Feyenoorders vergeten erbij te zetten. En dat als seizoenkaarthouder in De Kuip 😄

1 2 ... 364 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.