Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 363 ... 372 373
Sambonhof
jostradamus
#9050
Berghuis in potentie meer assists/goals maar ik vind Farioli onbetrouwbaar met het drukke programma

Ik heb gelezen dat Farioli wel heel erg fan is van Berghuis. Ik ga hem denk ik wel meenemen inplaats van Timber of Til.

Ben Van Heck
Willempie94
#9042
Goede vraag, denk dat ie bijna overal wel inzit. Pickrate van 92%?^^

Ja, precies. Heb hem zelf ook hoor, maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die Veerman laten schieten voor een Steijn bijvoorbeeld. De combi Steijn - Tillman zie ik minder vaak voorbij komen dan Veerman - Tillman/Steijn. 

ralfinho77
Ben Van Heck
#9052
Ja, precies. Heb hem zelf ook hoor, maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die Veerman laten schiete...

Ik heb tilman, veerman, en timber 😂😂

hansotjes
MRegter96
#9046
En dan zie ik Tahirovic nog over het hoofd. Neem jij jezelf wel serieus?

Alles hier moet je met een korreltje zout nemen he ;)

Iemand vroeg weer wie die moest kiezen voor 2M, dus ik heb hem even alle opties voorgeschoteld.
Doe ermee wat je wil

Peli
Ben Van Heck
#9052
Ja, precies. Heb hem zelf ook hoor, maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die Veerman laten schiete...

Ik maak het mezelf graag makkelijk en pick ze alle 3 😁

Chef83

Net toch tilman erujt gegooid en til genomen zodat ik toch weer steyn in me team heb  maar ja gaat til wel vaak in de vasis staan 🤔

Puzzelaar11

Speciaal een account gemaakt voor deze vraag; 

Ouwejan of Bacuna?

Allebei 2 mil + rendement

jostradamus
Puzzelaar11
#9057
Speciaal een account gemaakt voor deze vraag;  Ouwejan of Bacuna? Allebei 2 mil + rendement

Allebei niet. Ouwejan te weinig zekerheid of ie basis staat en Groningen heeft een heel lastig schema. Voor dat geld zou ik eerder El Karouani nemen.

Laatst gewijzigd
Kantjes
Puzzelaar11
#9057
Speciaal een account gemaakt voor deze vraag;  Ouwejan of Bacuna? Allebei 2 mil + rendement

Zat me net ook in te lezen over Ouwejan. Is een gokje gezien zijn speeltijd en -zekerheid, denk ik. Of zijn hier NEC volgers die er wat meer duidelijkheid over kunnen scheppen? Uit het interview op VI komt wel een beetje naar voren dat hij niet voor de bank is gehaald.

Als hij vaste basisklant wordt is hij vrij interessant, gezien 'ie ook als linksbuiten wordt opgesteld. 

KissMyAce2.0

Had ik al gezegd dat ik 17 gokjes+ Weghorst neem?

Waltertje
jostradamus
#9050
Berghuis in potentie meer assists/goals maar ik vind Farioli onbetrouwbaar met het drukke programma

En berghuis is vaak afwezig (geblesseerd etc)

Sambonhof
KissMyAce2.0
#9060
Had ik al gezegd dat ik 17 gokjes+ Weghorst neem?

Ja

Willempie94
KissMyAce2.0
#9060
Had ik al gezegd dat ik 17 gokjes+ Weghorst neem?

Nu je dit blijft herhalen ga ik je er wel aan houden haha. Ben heel benieuwd naar je team haha

steven20
Kantjes
#9059
Zat me net ook in te lezen over Ouwejan. Is een gokje gezien zijn speeltijd en -zekerheid, denk ik....

Van Crooij komt er wss ook nog bij. Ik vermoed dat ie gehaald is met t idee dat Verdonk zou gaan..

Scorito1994

Ik heb mijn team staan ( denk ik)

3x psv

2x feyenoord 

2x AZ

2x Twente 

2x Sparta

1x Fortuna 1x Nac 1x Willem2 1x Nec 1x Heerenveen 

2x 500K

Sambonhof

Wat vinden jullie eigenlijk van de "wedstrijd van de week" punten? Ik vind dit zelf niet echt thuis horen in een topcoach spel, het meer gokken, maar het zal uiteindelijk ook niet heel veel effect hebben op de totale score

Hay
steven20
#9064
Van Crooij komt er wss ook nog bij. Ik vermoed dat ie gehaald is met t idee dat Verdonk zou gaan..

Denk het niet, de deal is pas rond gekomen. Maar van Crooij speelde bij Sparta toch altijd op rechts?

BartB
Sambonhof
#9066
Wat vinden jullie eigenlijk van de "wedstrijd van de week" punten? Ik vind dit zelf niet echt thuis...

Ik vind het idd ook niet bij Topcoach horen. Van mij mogen ze het naar Matchking verplaatsen en die dan voor dubbele punten mee laten tellen ofzo 

Kantjes
steven20
#9064
Van Crooij komt er wss ook nog bij. Ik vermoed dat ie gehaald is met t idee dat Verdonk zou gaan..

De linksbuiten positie lijkt daarmee vergeven.. benieuwd wie dan achterin het kind van de rekening gaat worden. Verdonk, Marquez? Ook Sandler gaat nog terugkomen.. Maar doordat dat voor mij dus een complete gok gaat zijn, vermoed ik zo dat ik Ouwejan links moet laten liggen. 

stefbeukers

Selectie staat wel, enige wat ik nog zou willen is 500k vrijmaken om aanvaller nummer 4 en middenvelder nummer 6 beiden met 250k te upgraden.

Welke downgrade is de meest logische?

  • Pasveer naar Olij
  • Sutalo naar El Karouani 

M Vado
stefbeukers
#9070
Selectie staat wel, enige wat ik nog zou willen is 500k vrijmaken om aanvaller nummer 4 en middenvel...

Dat zijn beide upgrades lol

Kennylimbrichts
stefbeukers
#9070
Selectie staat wel, enige wat ik nog zou willen is 500k vrijmaken om aanvaller nummer 4 en middenvel...

Beiden zouden zelfs mijn voorkeur hebben.

gebruikersnaam122
stefbeukers
#9070
Selectie staat wel, enige wat ik nog zou willen is 500k vrijmaken om aanvaller nummer 4 en middenvel...

Ik zou Sutalo behouden en Pasveer downgraden. 

gebruikersnaam122

Plots is daar het moment dat het klikt en ben je eruit.

Keepers: 3m

Verdediging: 9,5m

Middenveld: 19,5m

Aanval: 16m

Toppers als LdJ Veerman Steijn.. gokjes als Til Hwang. 

Het gevoel is goed.

Dit is het.

Ik pas niks meer aan.

Tot morgenmiddag 😅

Laatst gewijzigd
Johnnie

Ik hoor hwang zoveel, maar hoelang verwachten jullie dat ie basis staat? Kan zo 2 a 3 wedstrijden duren. Van de 13? Dat is dus al 16-25% minder speeltijd voor punten?

Maarja gok erop los, maakt het ook leuk!

1 2 ... 363 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.