Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 362 ... 372 373
Dimitrofiets
Willempie94
#9020
Klaassen waarschijnlijk terug naar ajax

tweede seizoenshelft mooie optie om te overwegen. knokt zich er zo in denk. 

Dimitrofiets
stefbeukers
#9006
Welke samenstelling geeft meer risico, maar ook een hoger puntenplafond? Til en Hwang in de basis...


  • Tillman en Gonzalez in de basis, met Neghli vanaf de bank

Peli
hansotjes
#9018
GonzalezSadilekProperClasieKitolanoKoopmeinersBrouwersTahirovicMilamboFitz-jim

Olsson, Utrechters, Namli, Krastev, Meerveld. 

Dimitrofiets
hansotjes
#9018
GonzalezSadilekProperClasieKitolanoKoopmeinersBrouwersTahirovicMilamboFitz-jim

In deze prijsrange zou ik dan Rober op 1 zetten en Brouwers op 2

Johnnie

Welke 1m 4e aanvallers hebben de voorkeur? Die lange van Almere? Aiko van fortuna? Of nog andere?

Zie nergens de mogelijkheid om 250k vrij te maken zonder er op achteruit te gaan (of gonzales naar een 1.75m olsson/neghli) 

Of lammers naar parrot en 1.5m naar de 4e aanvaller?

Dimitrofiets

Die Bas Kuipers gaat toch gewoon alles spelen? ASE levert by far niet zoveel rendement op als ome Bassie.

Parrott Van Rooij
Lauritsen Kuipers

Hmmmmmm

Opstelling van zaterdag kan in ieder geval al de eerste wedstrijd "verklappen"

Ook het vraagstuk Til. Zal hij basis staan. Waarschijnlijk wel omdat Schouten onzeker is en gespaard zal worden met oog op CL

Laatst gewijzigd
jostradamus
Dimitrofiets
#9029
In deze prijsrange zou ik dan Rober op 1 zetten en Brouwers op 2

Olsson is met 1.75 ipv Brouwers ook heel interessant. Las dat RvP groot fan van 'm is en hoger op het veld wil laten spelen. 1 van die 2 wil ik er sowieso in. Heerenveen krijgt GAE, RKC en PEC nog thuis en is dit seizoen veel aanvallender.

Scorito1994

Milambo waarschijnlijk weer basis, heb hem nu in mijn team. Staat er toch wel heel vaak in.

KissMyAce2.0
Marik
#9023
Onder het genot van een pilsje?

Meerdere!

Korovic

Heeft iemand een idee hoelang bueno eruit ligt? Me gevoel zegt dat hij wel is een parel kan worden en heel wat assists kan gaan leveren. Maar moet daardoor wel timber downgraden naar hwang en Pereira nec dan upgraden naar bueno. Nu is Pereira ook niet zeker (al vind ik dat artikel van morrizz mbt hem niet heel overtuigend), speelde laatste keer echt goed. Maar daarvoor wel meer zekerheid met Bueno (alleen onzeker wanneer die terug is maar eerste week nec psv uit zet ik toch tribune dus dan maakt bueno keer tribune niet uit) en hwang moet dan ook tribune waardoor gonzales psv bank moet, maar dat is opzich niet zo erg (misschien scoort die nog ook leuk tov mensen met psvers in verdediging). Maar de vraag is wat meer zou opleveren (ervan uitgaande dat ze alles basis spelen).

Bueno + hwang vs Pereira + timber.

Wat denken jullie?

Pablito
KissMyAce2.0
#9034
Meerdere!

Proost! Ik sluit hem ook af voor vandaag heren, veel succes de komende 24 uur

Ben Van Heck

Een vraagstuk wat ik nog niet voorbij heb zien komen: zijn er forumleden die Joey Veerman niét meenemen?

Nazgulsauron

Waar zouden jullie de laatste 1750 investeren? De derde middenvelder verbeteren voelt logisch, maar Mijnans word ik ook niet heel enthousiast van. Had eerst Vlap, maar ook wat twijfels. Misschien maar een combinatie van middenveld en een iets betere vierde aanvaller, maar vind 'm lastig. Een aanvaller downgraden om een echt goede middenvelder erbij te zetten voelt ook niet geweldig.

 

6000/4000/4000/750/500 [15,25M]

6000/5000/1750/1750/1250/750 [16,5M]

4000/2500/2000/1250/750 [10,5M]

2500/1500 [4M]

ralfinho77

Waar kiezen jullie voor 3 toppers in de aanval aangevuld met spelers in de categorie 1 miljoen en 750000. En 5 middenvelders die altijd spelen met een aantal toppers ertussen. En een solide verdediging zodat je kan switchen naar 3-5-2 of 4-4-2. Nu heb ik 2 goedkope aanvallers als 4e en 5e. Dat voelt een beetje vreemd. Heeft iemand anders dit ook?

hansotjes
jostradamus
#9032
Olsson is met 1.75 ipv Brouwers ook heel interessant. Las dat RvP groot fan van 'm is en hoger op he...

Zeker interessant. Ik ga vermoedelijk Brouwers picken ipv Gonzalez om miss een beetje verschil te maken met de mensen die Gonzalez hebben (past ook goed qua schema dus dat is top)

 

Punchbox

Zijn er hier nog mensen die Engwanda van Utrecht overwegen?

1M voor zo te zien een vaste basisspeler van Utrecht is wel een koopje maar zal weinig G/A opleveren. Ik heb hem er net uit geklikt maar ben nu toch weer aan het kijken om hem erin te krijgen.

Willempie94
Ben Van Heck
#9037
Een vraagstuk wat ik nog niet voorbij heb zien komen: zijn er forumleden die Joey Veerman nié...

Goede vraag, denk dat ie bijna overal wel inzit. Pickrate van 92%?^^

ralfinho77
hansotjes
#9040
Zeker interessant. Ik ga vermoedelijk Brouwers picken ipv Gonzalez om miss een beetje verschil te ma...

Brouwers is de aanvoerder en neemt waarschijnlijk de pingels.

MRegter96
M Vado
#9016
https://www.morrizz.com/voetbal/TopCoach-Eredivisie-spelers-niet-kiezen

Mooi artikel, maar ben het echt niet eens met Pereira

MRegter96
hansotjes
#9018
GonzalezSadilekProperClasieKitolanoKoopmeinersBrouwersTahirovicMilamboFitz-jim

Kitolano is geen basisspeler meer. Sadilek ligt er uit tot aan de winter las ik hier. Fitz-Jim zal regelmatig gaan banken als iedereen bij Ajax fit is. Dit lijstje klopt niet helemaal haha

MRegter96
MRegter96
#9045
Kitolano is geen basisspeler meer. Sadilek ligt er uit tot aan de winter las ik hier. Fitz-Jim zal r...

En dan zie ik Tahirovic nog over het hoofd. Neem jij jezelf wel serieus?

MRegter96
hansotjes
#9040
Zeker interessant. Ik ga vermoedelijk Brouwers picken ipv Gonzalez om miss een beetje verschil te ma...

Dit is net al uitgelegd maar je pakt nu een zelf verzonnen 'verschilmaker' Gonzalez word in dit forum veel genoemd (en terecht wmb) maar dat betekend nog niet dat zijn pickrate zo extreem hoog gaat zijn. Brouwers is gewoon best wel saai daarom kies ik hem niet, zal er misschien 5/6 maken en goed scoren als Heerenveen het goed doet

Sambonhof

Ik zie Timber hier heel vaak voorbij komen nu, maar Berghuis helemaal niet. Ze zijn allebei 4m, Berghuis lijkt me toch meer doelpunten/assists maken dan Timber?

BartB
Sambonhof
#9048
Ik zie Timber hier heel vaak voorbij komen nu, maar Berghuis helemaal niet. Ze zijn allebei 4m, Berg...

Alleen zit Berghuis de helft van de tijd geblesseerd thuis...

jostradamus
Sambonhof
#9048
Ik zie Timber hier heel vaak voorbij komen nu, maar Berghuis helemaal niet. Ze zijn allebei 4m, Berg...

Berghuis in potentie meer assists/goals maar ik vind Farioli onbetrouwbaar met het drukke programma

1 2 ... 362 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.