Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 361 ... 372 373
Robin0h
Dimitrofiets
#8999
Tillman Rober?? Til Timber?? Benitez Van Rooij Parrott??? Unnerstall Boscagli Lauritsen???

tillman rober

2e vraag, allemaal niet?

Als ik zou moeten kiezen dan de 2e

Hay
Kennylimbrichts
#8996
Voor wie Karsdorp overwoog (waarschijnlijk niemand) zit voorlopig nog niet bij de selectie en moet o...

Niets over Luuk de Jong lees ik (ook op X), zal dus wel spelen neem ik aan (laatste wedstrijd geblesseerd uitgevallen maar ik had er niets meer over gehoord)

Scorito1994

In de categorie 1.75 zijn Neghli en Halilovic mijn twijfels, ik neig naar Halilovic omdat Branderhorst mijn 2e keeper is. Meer mensen die Halilovic meenemen of juist niet ?

Hay
Scorriemorrie
#9000
Zijn er mensen die Aaronson overwegen? Deed t best leuk bij Vitessse en lijkt zeker van basisplaats

Leek me een interessante optie, maar ik zie ook (voor mij) betere voor dat geld.

Peli
Scorito1994
#9003
In de categorie 1.75 zijn Neghli en Halilovic mijn twijfels, ik neig naar Halilovic omdat Branderhor...

Halilovic begon vorig seizoen ook voortvarend en zakte daarna ver terug. Werd zelfs bankzitter in Sittard op een gegeven moment.
Bij hem heb ik altijd het idee dat hij tijdens de transferwindow de pannen van het dak speelt, in de hoop een transfer te maken. En als dat dan vervolgens (weer) niet gelukt is, laat hij het een afweten. Maar dat is puur mijn gevoel, kan het helemaal mis hebben.

stefbeukers

Welke samenstelling geeft meer risico, maar ook een hoger puntenplafond?

  • Til en Hwang in de basis, met Gonzalez vanaf de bank
  • Tillman en Gonzalez in de basis, met Neghli vanaf de bank

In het eerste scenario zou Neghli de tribune-klant zijn. Is hij daar 'te duur' voor?

hansotjes
stefbeukers
#9006
Welke samenstelling geeft meer risico, maar ook een hoger puntenplafond? Til en Hwang in de basis...

Dit licht puur aan het schema

KingNelom13

Over gokjes gesproken, Nieuwkoop start morgen waarschijnlijk als rechtsbuiten bij afwezigheid van Stengs en omdat Osman nog niet voldoende heeft meegetraint, Lotomba start direct in de basis, en ook Zechiel en Nadje gaan waarschijnlijk starten, al denk ik dat Milambo start ipv Zechiel.

 Zerrouki geschorst en Hwang niet speelgerechtig

Stel Osman valt tegen en Stengs lang geblesseerd is Nieuwkoop dus de rechtsbuiten? dan ben je wel aan het speculeren natuurlijk want je hebt ook Ivanusec nog altijd op de bank

Bron: FR12

Laatst gewijzigd
Pablito
KingNelom13
#9008
Over gokjes gesproken, Nieuwkoop start morgen waarschijnlijk als rechtsbuiten bij afwezigheid van St...

Is FR12 een valide bron? Ik zie het meer als een content machine met wat ik af en toe doorgestuurd krijg aan screenshots :')

Scorito1994
KingNelom13
#9008
Over gokjes gesproken, Nieuwkoop start morgen waarschijnlijk als rechtsbuiten bij afwezigheid van St...

Het zegt me dan meer dat Lotomba direct start, Nieuwkoop staat daar waarschijnlijk omdat er niks bewijsbaar beter materiaal aanwezig is

KingNelom13
Scorito1994
#9010
Het zegt me dan meer dat Lotomba direct start, Nieuwkoop staat daar waarschijnlijk omdat er niks bew...

Eens

Jo de Haan

Iemand enig idee wie rente gaat vervangen nu hij geblesseerd is?

Kennylimbrichts
Hay
#9002
Niets over Luuk de Jong lees ik (ook op X), zal dus wel spelen neem ik aan (laatste wedstrijd gebles...

Luuk had last van een ijsbeentje wat hij eerder had opgelopen. Trainde gedurende de interland periode gewoon dus niets aan de hand. 

Titivoeckler

Mensen die Stam als 5e verdediger overwegen? Ik heb ergens gehoord dat hij mogelijk naar de bank zou verhuisen. Tot nu toe wel alles gespeeld (en ja veel kaarten gepakt). 

YannickLier
Jo de Haan
#9012
Iemand enig idee wie rente gaat vervangen nu hij geblesseerd is?

Blokzijl

M Vado
Titivoeckler
#9014
Mensen die Stam als 5e verdediger overwegen? Ik heb ergens gehoord dat hij mogelijk naar de bank zou...

https://www.morrizz.com/voetbal/TopCoach-Eredivisie-spelers-niet-kiezen

Dimitrofiets
Hay
#9004
Leek me een interessante optie, maar ik zie ook (voor mij) betere voor dat geld.

Zoals?

hansotjes
Dimitrofiets
#9017
Zoals?

Gonzalez
Sadilek
Proper
Clasie
Kitolano
Koopmeiners
Brouwers
Tahirovic
Milambo
Fitz-jim

Renato123
KingNelom13
#9008
Over gokjes gesproken, Nieuwkoop start morgen waarschijnlijk als rechtsbuiten bij afwezigheid van St...

Voetbalnieuws meldt Ivanusec als rechtsbuiten en Milambo basis

Willempie94

Klaassen waarschijnlijk terug naar ajax

Titivoeckler
M Vado
#9016
https://www.morrizz.com/voetbal/TopCoach-Eredivisie-spelers-niet-kiezen

Hmm thanks, de laatste 3 wedstrijden zat Prins wel gewoon bij de selectie. Dus vraag me af of die echt de basis in komt

KissMyAce2.0

Ik neem 17 gokjes+ Wout Weghorst zodat ik jullie allemaal ga verslaan

Marik
KissMyAce2.0
#9022
Ik neem 17 gokjes+ Wout Weghorst zodat ik jullie allemaal ga verslaan

Onder het genot van een pilsje?

BarryE1
Titivoeckler
#9014
Mensen die Stam als 5e verdediger overwegen? Ik heb ergens gehoord dat hij mogelijk naar de bank zou...

Ronnie Stam laat ik links liggen, ik wil geen doorgesnoven selectie vol met rode kaarten! 

Peli
Jo de Haan
#9012
Iemand enig idee wie rente gaat vervangen nu hij geblesseerd is?

Dat zal Blokzijl wel zijn dan toch.

1 2 ... 361 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.