mee eens hoor. Ik ga die gok niet wagen de eerste seizoenshelft. Als die bevalt zal die er in het tweede fase wel inkomen.
je Weet totaal niet wat je van zo speler moet en kan verwachten zonder ook maar een wedstrijd te hebben gezien bij Feyenoord.
Het kan een hele leuke verschilmaker zijn of worden voor je . Maar 0 zekerheid als hij echt 100% basisspeler gaat worden. Dan is 2,5 miljoen gewoon te veel. En Feyenoord heeft qua middenveld best wat te kiezen.
Timber weet je wat je aan hebt, zal veel betrokken zijn bij goals of mooie assists/steekballetjes nadat hij wegdraaid bij zijn tegenstander, ik ben wel fan van hem, zijn blessuregevoeligheid vang ik met mijn brede middenveld wel op, bewust een brede selectie genomen met de drukke programma's
Zoals ieder jaar, twijfels en twijfels.
Heb nu zowel Lammers + steijn.
2 scorende spelers van dezelfde club, dit gaat eigenlijk tegen mijn principes in.
( buiten PSV om, die gaan zoveel scoren dat ik hier wel 3 a 4 aanvallers/middenvelders van pak)
Alternatieve? parrott ipv Lammers? Timber ipv Steijn?
Heb nu maar 2,5 voor beide keepers. Geld wat ik hiermee bespaar kan ik investeren in de keepers.
Echter mijn gevoel zegt, dat ik met Lammers en Steijn meer vaste punten heb met ook een hoger punten potentieel die ik niet goed ga maken, met bv Olij ipv Vaessen/Brandenhorst. Alleen hierdoor heb ik minder spreiding. En heb ik 6 middenvelders/aanvallers van Twente en PSV.
Wat vinden jullie? is dit te weinig spreiding?
Gros van mijn budget zit in middenvelders en aanvallers. Dit omdat het verdedigend bij weinig ploegen goed staat en veel tegengoals vallen. Waardoor ik vind dat ik beter kan investeren in middenvelders en aanvallers
Verder Hwang is een no go voor mij. Te veel onbekend, en waarom zou hij meer punten scoren dan bv een gonzales of een brouwers?
Als hij 4 miljoen zou kosten betekent dat hij het waard was om te nemen. En dan ga je in de winter weer kijken of je het waard vindt. Je heb altijd een speler in je team die tegen de winter niet heeft geleverd of geblesseerd is geraakt, eventueel vertrekt ofzo. Dat is dan het probleem voor de winter haha
Voor wie Karsdorp overwoog (waarschijnlijk niemand) zit voorlopig nog niet bij de selectie en moet opbouwen. Veerman gaat spelen en schouten nog twijfel, zal wel meetrainen vandaag. Nagalo zijn werkvergunning is binnen en is er morgen bij. Mauro, Saibari en Oppegard trainen weer en zijn er morgen mogelijk bij al kunnen ze nog geen hele wedstrijd. Doe ermee wat je wil :) (bron: Rik Elfrink op X)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.