Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 360 ... 372 373
steven20
hansotjes
#8974
Morgen kun je de opstelling zien toch

Precies dat zei ik ook. Al wil dat niet zeggen dat dat de keuze is voor heel de eerste seizoenshelft

Noorderling

Hwang wordt wel heel erg opgehemeld... Kijkend naar de statistieken van alle seizoenen van Hwang lijkt het allemaal wel mee te vallen.

HereWeGo

goede statistieken, en gewoon hele leuke speler. Ik kom helaas budget tekort 

Spartaan

Bij Sparta zit Teo Quintero weer bij de selectie.  Maar zal Meissen zondag starten. Voor de twijfelaars  nog weinig duidelijkheid.
Dus zou toch maar voor zekerheid kiezen of Reith of van der Kust. 

Spartaan
Noorderling
#8977
Hwang wordt wel heel erg opgehemeld... Kijkend naar de statistieken van alle seizoenen van Hwang lij...

mee eens hoor.  Ik ga die gok niet wagen de eerste seizoenshelft.  Als die bevalt zal die er in het tweede fase wel inkomen.  
je Weet totaal niet wat je van zo speler moet en kan verwachten zonder ook maar een wedstrijd te hebben gezien bij Feyenoord. 

Laatst gewijzigd
HereWeGo
Spartaan
#8980
mee eens hoor.  Ik ga die gok niet wagen de eerste seizoenshelft.  Als die bevalt zal die...

ik snap je beredenering, maar de 2de seizoenshelft is hij waarschijnlijk 4 miljoen

Laatst gewijzigd
Kennylimbrichts
Spartaan
#8980
mee eens hoor.  Ik ga die gok niet wagen de eerste seizoenshelft.  Als die bevalt zal die...

Ik verwacht dat hij de tweede seizoenshelft geen 2.5M meer zal kosten. Verder eens met dat het een gok is maar als hij een vaste basisspeler wordt is 2.5M natuurlijk een koopje. 

Sancellara
Yuri2222
#8963
Wellicht hier al de revue gepasseerd, maar het is mij niet gelukt alle 359 pagina's door te spitten....

Is te mooi lijkt me, Bruns gaat niet altijd in de basis staan vrees ik..

Peli
steven20
#8976
Precies dat zei ik ook. Al wil dat niet zeggen dat dat de keuze is voor heel de eerste seizoenshelft

Precies dit.

Hier gaat 'gewoon' Van Rooij mee.

Peli
Noorderling
#8977
Hwang wordt wel heel erg opgehemeld... Kijkend naar de statistieken van alle seizoenen van Hwang lij...

Dan pick je 'm niet. Simpel toch :-)

Spartaan
Kennylimbrichts
#8982
Ik verwacht dat hij de tweede seizoenshelft geen 2.5M meer zal kosten. Verder eens met dat het een g...

Het kan een hele leuke verschilmaker zijn of worden voor je .  Maar 0 zekerheid als hij echt 100% basisspeler gaat worden. Dan is 2,5 miljoen gewoon te veel. En Feyenoord heeft qua middenveld best wat te kiezen. 

Peli
Spartaan
#8980
mee eens hoor.  Ik ga die gok niet wagen de eerste seizoenshelft.  Als die bevalt zal die...

Edit: was al besproken hierboven, lees ik nu net pas....

Laatst gewijzigd
Scorito1994

Dilemma op 2 miljoen aanvaller;

Godts,Ohio of Van Bommel

KingNelom13
BartB
#8975
Het voelt niet echt goed om Timber op te moeten offeren voor Hwang. Al m'n andere middenvelders wil...

Timber weet je wat je aan hebt, zal veel betrokken zijn bij goals of mooie assists/steekballetjes nadat hij wegdraaid bij zijn tegenstander, ik ben wel fan van hem, zijn blessuregevoeligheid vang ik met mijn brede middenveld wel op, bewust een brede selectie genomen met de drukke programma's

Laatst gewijzigd
Robin0h

Zoals ieder jaar, twijfels en twijfels.

Heb nu zowel Lammers + steijn. 

2 scorende spelers van dezelfde club, dit gaat eigenlijk tegen mijn principes in.

( buiten PSV om, die gaan zoveel scoren dat ik hier wel 3 a 4 aanvallers/middenvelders van pak)

Alternatieve? parrott ipv Lammers? Timber ipv Steijn?

Heb nu maar 2,5 voor beide keepers. Geld wat ik hiermee bespaar kan ik investeren in de keepers.

 

Echter mijn gevoel zegt, dat ik met Lammers en Steijn meer vaste punten heb met ook een hoger punten potentieel die ik niet goed ga maken, met bv Olij ipv Vaessen/Brandenhorst. Alleen hierdoor heb ik minder spreiding. En heb ik 6 middenvelders/aanvallers van Twente en PSV.

Wat vinden jullie? is dit te weinig spreiding? 

Gros van mijn budget zit in middenvelders en aanvallers. Dit omdat het verdedigend bij weinig ploegen goed staat en veel tegengoals vallen. Waardoor ik vind dat ik beter kan investeren in middenvelders en aanvallers

 

Verder Hwang is een no go voor mij. Te veel onbekend, en waarom zou hij meer punten scoren dan bv een gonzales of een brouwers?

Laatst gewijzigd
Spartaan
Peli
#8987
Edit: was al besproken hierboven, lees ik nu net pas....

Als hij 4 miljoen zou kosten betekent dat hij het waard was om te nemen. En dan ga je in de winter weer kijken of je het waard vindt. Je heb altijd een speler in je team die tegen de winter niet heeft geleverd of geblesseerd is geraakt, eventueel vertrekt ofzo. Dat is dan het probleem voor de winter haha 

Peli
Spartaan
#8991
Als hij 4 miljoen zou kosten betekent dat hij het waard was om te nemen. En dan ga je in de winter w...

Ja en soms maak je een gecalculeerde gok. Zo zie ik het als ik Hwang pick. Al ben ik er van overtuigd dat hij gaat spelen (maar.... zekerheid heb je natuurlijk nooit).

Robin0h
Scorito1994
#8988
Dilemma op 2 miljoen aanvaller; Godts,Ohio of Van Bommel

als 4e aanvaller alle drie niet. 

Had v bommel afgelopen wedstrijd niet 2x gescoord had niemand het over v bommel gehad. Nu scoort hij toevallig 2x en heeft iedereen het over van bommel...

Peli
Scorito1994
#8988
Dilemma op 2 miljoen aanvaller; Godts,Ohio of Van Bommel

Ik zou degene nemen bij wie jij je het beste voelt. Alle 3 hebben namelijk genoeg voors en tegens.

YannickLier
Scorito1994
#8988
Dilemma op 2 miljoen aanvaller; Godts,Ohio of Van Bommel

Ohio

Kennylimbrichts

Voor wie Karsdorp overwoog (waarschijnlijk niemand) zit voorlopig nog niet bij de selectie en moet opbouwen. Veerman gaat spelen en schouten nog twijfel, zal wel meetrainen vandaag. Nagalo zijn werkvergunning is binnen en is er morgen bij. Mauro, Saibari en Oppegard trainen weer en zijn er morgen mogelijk bij al kunnen ze nog geen hele wedstrijd. Doe ermee wat je wil :)  (bron: Rik Elfrink op X) 

Laatst gewijzigd
Scorito1994

Karsdorp voorlopig nog niet wedstrijdfit

Hay
Scor tio
#8967
Puur ter info: Ik heb mijn indeling van elke linie gebaseerd op de puntenopbouw, dus keepers moeten...

Prima weergave, veel belangrijker dan sommige details die ik her en der zie. Daarnaast natuurlijk de balans.

Dimitrofiets

Tillman Rober?? Til Timber??

Benitez Van Rooij Parrott??? Unnerstall Boscagli Lauritsen???

Scorriemorrie

Zijn er mensen die Aaronson overwegen? Deed t best leuk bij Vitessse en lijkt zeker van basisplaats

1 2 ... 360 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.