Voor 1.5M minder heb je een Feyenoord middenvelder met een vergelijkbaar profiel als Timber. En die is gedurende z'n carrière een stuk minder vaak geblesseerd geweest ook vergeleken met Timber.
Maar durf je hem aan hè? Ik wel....
Wat overtuigd jou precies om hem zo zeker te picken? Op welke plek zie je hem terecht komen want ik denk dat Zerrouki op 6 blijft staan puur voor de balans. Hwang op 6 wordt denk ik te aanvallend maar ben benieuwd naar jouw argumenten.
Ik ben vandaag begonnen met puzzelen, dit omdat ik anders waarschijnlijk weer 20x mijn team zou veranderen tegen de deadline aan. Moet zeggen dat ik het vandaag compenseer en wat ik normaal op meerdere dagen doe, allemaal vandaag doe.
Ik heb vooral moeite met het middenveld. Ik heb geen moeite met leuke spelers <2m te vinden. Maar verder vind ik veel spelers snel te duur of komt het gewoon niet uit met budget. Momenteel heb ik Timber er nog wel in staan, maar door het blessureleed twijfel ik enorm. Kom alleen niet echt op een vervanger uit.
De andere beste man van Feyenoord met het prijskaartje 2,5 miljoen zegt mij helemaal niks, weet daarom niet goed of ik daar op durf te gokken.
Wellicht hier al de revue gepasseerd, maar het is mij niet gelukt alle 359 pagina's door te spitten.
Om in te haken op de keeper + verdediger combi van dezelfde club. Ik zit nu met Unnerstal en Max Bruns in mijn team. Lijkt bijna te mooi om waar te zijn die Bruns. Kan iemand iets zinnigs zeggen over welke basisopstelling bij Twente verwacht wordt? Hij lijkt wel de voorkeur te krijgen boven van Hoorenbeeck, maar ze hebben ook nog ene Lagerbielke gehaald.
Te risicovol?
Puur ter info:
Ik heb mijn indeling van elke linie gebaseerd op de puntenopbouw, dus keepers moeten het hebben van clean sheets, aanvallers van doelpunten etc. Omdat ik denk dat dit het beste werkt.
Nu was ik opzoek naar bevestiging/ontkrachting van deze hypothese. Dus ik heb AI alle relevante info over het spel gegeven, en na wat tweaken en een paar analyses verder. Kwam AI met deze conclusie:
- Keepers en verdedigers scoren de meeste punten via clean sheets en het vermijden van tegendoelpunten. Teams met een solide defensie en gunstige wedstrijdschema’s zijn essentieel.
- Middenvelders bieden de beste balans tussen aanvallende bijdragen en een kleine clean sheet bonus. Aanvallende middenvelders met een grote rol in doelpunten en assists zijn de meest waardevolle.
- Aanvallers zijn je belangrijkste bron van constante punten door doelpunten en assists. Teams met een sterke aanval en scorende spitsen hebben de grootste impact op je totale score.
Het resultaat van de wedstrijd is vooral belangrijk voor keepers en verdedigers. Bij aanvallers en middenvelders speelt het een kleinere rol.
Voor velen waarschijnlijk een open deur, maar het leek me toch relevant om te delen.
Net eens wat beelden bekeken van Hwang. Inderdaad een type Veerman, maar dan met iets meer pit. Als ik de berichtgeving vanuit de club over hem moet geloven, kun je er vanuit gaan dat ie zeker gaat spelen.
Ik had Timber met daarnaast een middenvelder van 2, 1.75 en 1. Dat wordt nu Hwang, Til, en nu even puzzelen hoe ik die 2.25 ga verdelen. Maar het voelt wel lekker om Til en Hwang ineens te hebben t.o.v. middenvelders van middenmoters/subtop. Aangezien je Hwang en Til er zelden tot nooit naast zet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.