Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 359 ... 372 373
Scorito1994

Timber nieuwe aanvoerder Feyenoord, voor wie nog aan hem twijfelde (waaronder ik zelf) toch iets meer houvast.

KingNelom13

Voor wie er nog twijfelen om Timber te picken, hij is zojuist aangewezen als de nieuwe aanvoerder van Feyenoord, wellicht trekt het je over de streep, of juist niet ;-)

KingNelom13
Scorito1994
#8951
Timber nieuwe aanvoerder Feyenoord, voor wie nog aan hem twijfelde (waaronder ik zelf) toch iets mee...

Haha heel sterk, je was me 10 seconden voor :p

Scorito1994
KingNelom13
#8953
Haha heel sterk, je was me 10 seconden voor :p

Haha excuses, wat is jou mening over hem? Nemen of niet nemen?

Peli
Wooshh
#8949
Heb inderdaad het zelfde probleem en blijf ook steken op Veerman en De Jong. Defensief hou ik m'n t...

Tillman, Til, Saibari en Babadi

Wat is daar de twijfel? Die laatste 3 zijn backups, mits fit.

Peli
Scorito1994
#8954
Haha excuses, wat is jou mening over hem? Nemen of niet nemen?

Voor 1.5M minder heb je een Feyenoord middenvelder met een vergelijkbaar profiel als Timber. En die is gedurende z'n carrière een stuk minder vaak geblesseerd geweest ook vergeleken met Timber.

Maar durf je hem aan hè? Ik wel....

KingNelom13
Scorito1994
#8954
Haha excuses, wat is jou mening over hem? Nemen of niet nemen?

Bij mij is hij geen twijfel nee, samen met Santi vertegenwoordigen ze Feyenoord in mijn team, het is inderdaad wel een gok met zn blessures

Laatst gewijzigd
Scorito1994
Peli
#8956
Voor 1.5M minder heb je een Feyenoord middenvelder met een vergelijkbaar profiel als Timber. En die...

Dan speelt het wel mee gezien zijn wedstrijd(en) die hij al mist vanwege visum, dat hij direct in de basis komt. Is dit zeker ?

KingNelom13
Scorito1994
#8958
Dan speelt het wel mee gezien zijn wedstrijd(en) die hij al mist vanwege visum, dat hij direct in de...

Ik denk het wel, ik denk dat hij een soort Veerman speler is en met assistjes kan gaan strooien

Astarloa
Peli
#8956
Voor 1.5M minder heb je een Feyenoord middenvelder met een vergelijkbaar profiel als Timber. En die...

Wat overtuigd jou precies om hem zo zeker te picken? Op welke plek zie je hem terecht komen want ik denk dat Zerrouki op 6 blijft staan puur voor de balans. Hwang op 6 wordt denk ik te aanvallend maar ben benieuwd naar jouw argumenten.

steven20

Gaan we dan toch weer schuiven 

willie01

Ik ben vandaag begonnen met puzzelen, dit omdat ik anders waarschijnlijk weer 20x mijn team zou veranderen tegen de deadline aan. Moet zeggen dat ik het vandaag compenseer en wat ik normaal op meerdere dagen doe, allemaal vandaag doe.

Ik heb vooral moeite met het middenveld. Ik heb geen moeite met leuke spelers <2m te vinden. Maar verder vind ik veel spelers snel te duur of komt het gewoon niet uit met budget. Momenteel heb ik Timber er nog wel in staan, maar door het blessureleed twijfel ik enorm. Kom alleen niet echt op een vervanger uit.

De andere beste man van Feyenoord met het prijskaartje 2,5 miljoen zegt mij helemaal niks, weet daarom niet goed of ik daar op durf te gokken.

Yuri2222

Wellicht hier al de revue gepasseerd, maar het is mij niet gelukt alle 359 pagina's door te spitten.

Om in te haken op de keeper + verdediger combi van dezelfde club. Ik zit nu met Unnerstal en Max Bruns in mijn team. Lijkt bijna te mooi om waar te zijn die Bruns. Kan iemand iets zinnigs zeggen over welke basisopstelling bij Twente verwacht wordt? Hij lijkt wel de voorkeur te krijgen boven van Hoorenbeeck, maar ze hebben ook nog ene Lagerbielke gehaald.

 

Te risicovol?

Scoritop

.

Laatst gewijzigd
Peli
Scorito1994
#8958
Dan speelt het wel mee gezien zijn wedstrijd(en) die hij al mist vanwege visum, dat hij direct in de...

Hij is er donderdag tegen Leverkusen al bij..... die hoef ik dus maar 1 potje op de tribune te zetten.

Peli
Astarloa
#8960
Wat overtuigd jou precies om hem zo zeker te picken? Op welke plek zie je hem terecht komen want ik...

Zo te horen heb je je mening gevormd, wat uiteraard prima is.
Wat doen mijn argumenten er dan nog toe? Behalve dan die ene belangrijke: Hwang gaat spelen.

Laatst gewijzigd
Scor tio

Puur ter info:

Ik heb mijn indeling van elke linie gebaseerd op de puntenopbouw, dus keepers moeten het hebben van clean sheets, aanvallers van doelpunten etc. Omdat ik denk dat dit het beste werkt.

Nu was ik opzoek naar bevestiging/ontkrachting van deze hypothese. Dus ik heb AI alle relevante info over het spel gegeven, en na wat tweaken en een paar analyses verder. Kwam AI met deze conclusie:

  • Keepers en verdedigers scoren de meeste punten via clean sheets en het vermijden van tegendoelpunten. Teams met een solide defensie en gunstige wedstrijdschema’s zijn essentieel.
  • Middenvelders bieden de beste balans tussen aanvallende bijdragen en een kleine clean sheet bonus. Aanvallende middenvelders met een grote rol in doelpunten en assists zijn de meest waardevolle.
  • Aanvallers zijn je belangrijkste bron van constante punten door doelpunten en assists. Teams met een sterke aanval en scorende spitsen hebben de grootste impact op je totale score.

Het resultaat van de wedstrijd is vooral belangrijk voor keepers en verdedigers. Bij aanvallers en middenvelders speelt het een kleinere rol.

Voor velen waarschijnlijk een open deur, maar het leek me toch relevant om te delen.

Laatst gewijzigd
sven berg

Het team staat, nu er niet meer aankomen! Toch maar weer besparen in de breedte en de kanonnen in de basis

jostradamus
Peli
#8966
Zo te horen heb je je mening gevormd, wat uiteraard prima is.Wat doen mijn argumenten er dan nog toe...

Net eens wat beelden bekeken van Hwang. Inderdaad een type Veerman, maar dan met iets meer pit. Als ik de berichtgeving vanuit de club over hem moet geloven, kun je er vanuit gaan dat ie zeker gaat spelen.

BartB

Ja kak.... nou krijg ik Hwang FOMO

steven20
BartB
#8970
Ja kak.... nou krijg ik Hwang FOMO

Ja hier ook, al is het eerlijk te zeggen dat ik hem totaal niet ken. Vooralsnog heb ik geen plek voor Hwang in mijn team. Vooralsnog..

 

 

jostradamus
BartB
#8970
Ja kak.... nou krijg ik Hwang FOMO

Ik had Timber met daarnaast een middenvelder van 2, 1.75 en 1. Dat wordt nu Hwang, Til, en nu even puzzelen hoe ik die 2.25 ga verdelen. Maar het voelt wel lekker om Til en Hwang ineens te hebben t.o.v. middenvelders van middenmoters/subtop. Aangezien je Hwang en Til er zelden tot nooit naast zet. 

steven20
Yuri2222
#8963
Wellicht hier al de revue gepasseerd, maar het is mij niet gelukt alle 359 pagina's door te spitten....

Dit is ook m'n allergrootste vraag. Ik pak erg graag Lagerbielke of Bruns en je weet de opstelling morgen als eerste wedstrijd. 

helaas oosting nog niks over verteld volgens mij

hansotjes
steven20
#8973
Dit is ook m'n allergrootste vraag. Ik pak erg graag Lagerbielke of Bruns en je weet de opstelling m...

Morgen kun je de opstelling zien toch

BartB

Het voelt niet echt goed om Timber op te moeten offeren voor Hwang. Al m'n andere middenvelders wil ik namelijk ook wel echt behouden... 🤯

1 2 ... 359 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.