Help,
Marco Rente als 5e verd met 6e mid Weidmann
of
Sigurgeisson met Fosso???
Ja, dat vroeg je net ook al.
Marco Rente heeft een hamstringblessure opgelopen in een oefenwedstrijd tegen Cambuur.
Ja
sowieso Sigurgeisson met Fosso
En dan nog beter Garbett ipv Fosso
Waarom Aiko wel of niet?
Denk vooral omdat je niet meer opties hebt met m, tis of wel, of niet.
Misschien helpt dit: https://www.youtube.com/watch?v=TzwqnlYMqIg
Brengt goed in kaart waarom Aiko geen aanwinst is.
Denk dat velen wel voor deze combi zullen gaan. Je wil er wel voor waken dat je niet teveel spelers van dezelfde club in één linie hebt. Voor PSV Feyenoord etc. kan dat wel maar als je 3 verdedigers en een keeper van Sparta hebt wordt het een moeilijk verhaal zodra ze tegen de topclubs moeten. Meestal ga ik zelf voor max 1 speler per club per linie met uitzondering van de topclubs.
Heb inderdaad het zelfde probleem en blijf ook steken op Veerman en De Jong.
Defensief hou ik m'n twijfels bij PSV en verwacht echt niet zo vaak de nul als vorig jaar. Daarnaast is het buiten Boscagli en Benitez uberhaupt lastig zeggen wie er in de basis komt te staan, tegen de prijskaartjes die de meeste spelers hebben vind ik dat toch een (te) grote gok.
Middenveld zie ik zit voor mij ook nog vol vraagtekens. Ervan uitgaande dat Veerman en Schouten (bijna) altijd spelen blijft er 1 plekje over voor Tillman, Til, Saibari en Babadi. Wederom dure spelers voor zoveel onzekerheid.
Aanval staat wat meer vast in mijn ogen met De Jong en Bakayoko (en Lang mits fit), maar in die linie vind ik bij veel andere teams dan ook weer veel moois te vinden die het lastig maken om zowel De Jong als Bakayoko erin te fietsen.
Lastig, lastig, lastig...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.