Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 357 ... 372 373
Neko136

Hoe zeker is het dat Hwang gelijk een basisplaats krijgt bij Feyenoord? Heb hem zelf nog totaal niet overwogen, maar ik lees hier dat redelijk wat mensen hem aardig hoog hebben zitten?

hansotjes
Ben Van Heck
#8899
Denk je je team af te hebben, komt hoofdpijndossier Hwang weer om de hoek kijken. Kan hem in princip...

Same here..
Zou Gonzalez + Schreuders kunnen wisselen voor Hwang + Garbett.

zou zou zou😬🔫

Ben Van Heck
Neko136
#8901
Hoe zeker is het dat Hwang gelijk een basisplaats krijgt bij Feyenoord? Heb hem zelf nog totaal niet...

Dat is nergens zeker, maar gezien zijn kwaliteiten verwacht ik hem wel in de basis eerlijk gezegd. Ik durf alleen niet te zeggen welke positie hij gaat bekleden. Ik verwacht op 6?

[email protected] van de Laar

Help,

Marco Rente 5e verd met 6e mid Weidmann

of 

Sigurgeisson met Fosso???

Laatst gewijzigd
Hay
Astarloa
#8898
Ik heb wel sterk het idee dat mensen heel driftig aan het zoeken zijn naar redenen om iemand niet te...

Klopt wat Lammers betreft. En vorig jaar bij Utrecht alle (20) wedstrijden gestart in de basis gestart, zal dus fysiek echt wel in orde zijn geweest. Heb niet exact cijfers bij de hand maar bij blessuregevoelige spelers denk ik meer aan b.v. Bijlow en Berghuis. Maar goed, iedere speler kan een blessure oplopen en bij de spelers die ook nog Europees spelen is die kans natuurlijk wat groter. 

steefje9

Het is echt wel puzzelen dit jaar. Als je op het middenveld en voorhoede niet teveel wil inleveren blijft er verdomd weinig over voor de achterste linie. 

Een hancko krijg ik er echt niet in met dit budget. Zou toch graag een back van Feyenoord willen. Ik zie verder weinig "zekerheden" in die linie. 

Satulo heb ik wel vertrouwen in, oogt goed, scherp en bij corners regelmatig gevaarlijk dus die gaat echt wel eens scoren. Twente vind ik een mooi schema hebben maar wie is daar een potentieel puntenpakker? Van Rooij? Ik kom er niet uit met een budget van 9.25 voor mijn verdediging. 

Succes iedereen! 

Kennylimbrichts
steefje9
#8906
Het is echt wel puzzelen dit jaar. Als je op het middenveld en voorhoede niet teveel wil inleveren b...

Van Rooij gaat wel de omonsteden RB worden bij Twente en speelt aanvallend. Verder eens met wat je zegt maar met de juiste offers is het mogelijk Hancko Van Rooij en enkele toppers op het middenveld / aanval erin te krijgen. Ik verwacht dat dit jaar middenveld en aanval nog belangrijker gaan worden omdat er in de verdediging minder toppers zoals vorig jaar (Dest, Geertruida) aanwezig zijn. 

BartB
steefje9
#8906
Het is echt wel puzzelen dit jaar. Als je op het middenveld en voorhoede niet teveel wil inleveren b...

Ik vind Sutalo nou niet echt een Scorito speler. Het is een centrale verdediger en scoort eigenlijk vrijwel nooit. Ik heb het even opgezocht. In 187 wedstrijden 10 goals en 4 assists.

Dan zou je 'm dus alleen nemen voor de 'winst van het team' en 'nul houden' punten. Daar heb ik bij Ajax nou nog niet echt heel veel vertrouwen in. 

Laatst gewijzigd
Willempie94
Peli
#8894
Nee joh, fout. Nooit naar Peli luisteren 😄

Haha, in elk geval serieus nemen, tenzij hij een beetje aan het strooien is;)

Willempie94

Benieuwd naar de interviews voor de wedstrijden, is even kijken of dat nog voor chaos kan gaan zorgen hier. Zal de popcorn vast weer klaarzetten:)

Laatst gewijzigd
steven20
Willempie94
#8910
Benieuwd naar de interviews voor de wedstrijden, is even kijken of dat nog voor chaos kan gaan zorge...

Haha sowieso gaat dat voor chaos zorgen en naar sommige interviews ben ik zelf ook nog wel even benieuwd 

bdebouwer

Gimenez schijnt niet te spelen zaterdag, is nog onderweg vanuit de interlands

Jonah Deloo

Het zal wellicht een beetje raar klinken, maar ik kom maar moeilijk aan mijn psv'ers. Heb nu enkel luuk en veerman, kan toch haast niet dat ik straks maar twee psv'ers in mn team heb. Iemand die hier ook last van heeft.

Astarloa
Jonah Deloo
#8913
Het zal wellicht een beetje raar klinken, maar ik kom maar moeilijk aan mijn psv'ers. Heb nu enkel l...

Nee gewoon 4

Ben Van Heck
bdebouwer
#8912
Gimenez schijnt niet te spelen zaterdag, is nog onderweg vanuit de interlands

Onzin (https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-rekent-op-gimenez-hij-arriveerde-donderdag)

 

Tenzij er na 10:45 uur andere berichten zijn binnen gekomen?

Kennylimbrichts
Jonah Deloo
#8913
Het zal wellicht een beetje raar klinken, maar ik kom maar moeilijk aan mijn psv'ers. Heb nu enkel l...

Hier gewoon 3, denk dat de meesten er wel minimaal 3 en vaak zelfs 4 zullen hebben waarbij de keuze vooral tussen De Jong, Bakayoko, Tillman, Veerman en Til zal gaan. Welke daarvan is al veel over geschreven waarbij ze allemaal hun voor en nadelen hebben. 

YannickLier

Team rond op de laatste 1,75m verdediger van Twente na...

Regeer kan een leuk gokje zijn.

Ted de la course

Lees hier dat veel mensen Hwang overwegen, maar is Milambo dan niet veel aantrekkelijker? Heeft de 1e twee wedstrijden basis gestaan,  en de 3e had hij dat zonder blessure ook gestaan. Dat was met een fitte Stengs erbij. Hij zou op de bank kunnen belanden als de keuze valt op Zerouki, Hwang en Timber, maar dat is aanvallend niet een al te sterk middenveld. Hwang - Milambo - Timber lijkt me dan logischer, zeker gezien de matige optredens van Zerouki. Of zie ik nu iets over het hoofd?

steven20
YannickLier
#8917
Team rond op de laatste 1,75m verdediger van Twente na... Regeer kan een leuk gokje zijn.

Twente opstelling wel bekend als eerste. Dus ook de centrale van 1.75 wellicht

steven20
Jonah Deloo
#8913
Het zal wellicht een beetje raar klinken, maar ik kom maar moeilijk aan mijn psv'ers. Heb nu enkel l...

Is toch niet erg?

Kennylimbrichts
YannickLier
#8917
Team rond op de laatste 1,75m verdediger van Twente na... Regeer kan een leuk gokje zijn.

Op basis waarvan vind je het een leuke gok? tot nu toe 2 x ingevallen als RB (waar ze nu Van Rooij voor hebben) en 1x als defensieve middenvelder. Ik acht defensieve middenvelders vaak minder interessant als backs. 

ralfinho77

Maikuma of van rooij?

BartB
ralfinho77
#8922
Maikuma of van rooij?

Haha wat verwacht je hier voor een antwoorden op?

33,3% zal zeggen Maikuma
33,3% zal zeggen Van Rooij
33,3% zal zeggen pick ze allebei
0,1% zal zeggen om ze geen van beide te picken

Laatst gewijzigd
YannickLier
Kennylimbrichts
#8921
Op basis waarvan vind je het een leuke gok? tot nu toe 2 x ingevallen als RB (waar ze nu Van Rooij v...

Scoorde bij Jong Oranje ook weer 2 keer, is eigenlijk gewoon een 10.

 

ralfinho77
BartB
#8923
Haha wat verwacht je hier voor een antwoorden op? 33,3% zal zeggen Maikuma33,3% zal zeggen Van Rooi...

😂😂😂😂 touche 

1 2 ... 357 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.