Kun je onderbouwen waarom je met deze verdediging kansloos bent voor een bekertje? Ik zie variatie en aanvallende backs van degelijke teams. Of verwacht je dat feyenoord en PSV steevast de 0 houden?
Ik heb wat twijfels misschien kan een Feyenoord watcher mij helpen. Ik twijfel over milambo speelt als CAM. Ik verwacht dat hij veel minuten gaat maken. Hij heeft best wel scorend vermogen. Stengs ligt er voorlopig nog uit. Gaat timber nu op 10 spelen? Of timber naast Zerouki of wang? 2 miljoen is een mooi bedrag, maar de vraag is hoeveel gaat hij spelen??
Ik heb wat twijfels misschien kan een Feyenoord watcher mij helpen. Ik twijfel over milambo speelt als CAM. Ik verwacht dat hij veel minuten gaat maken. Hij heeft best wel scorend vermogen. Stengs ligt er voorlopig nog uit. Gaat timber nu op 10 spelen? Of timber naast Zerouki of wang? 2 miljoen is een mooi bedrag, maar de vraag is hoeveel gaat hij spelen??
Dat is wel een overweging die ik heb gemaakt, plus dat ik verwacht dat de topclubs dit jaar minder de 0 gaan houden dan vorig jaar waardoor ik de prijs van de verdedigers van Feyenoord en PSV wel wat hoog vind voor de verwachte punten. Voordeel bij Hancko is dan wel weer dat hij nog wel eens een goaltje maakt. Ik kies er dit jaar dus voor het vermogen vooral in het middenveld / aanval te investeren en dan puur te kijken naar goals / assists.
Ik ga voor een afwijkende tactiek merk ik. Benitez, Hancko én Boscagli gaan mee. Achterin aangevuld door 2x AZ. Bakayoko, Gimenez en De Jong mogen het voorin doen.
Op het middenveld zijn er dan nog 3 of 4 basisplekken voor het volgende gezelschap: Raul zonder Blanco, Hermans maar niet Ben, de bierfabrikanten, de ex-minister/ex-topman van KLM, de NOS-presentator en de vrouw naar wie de rozen gebracht moeten worden.
Zonder gekke nieuwtjes blijft het hierbij. Veel plezier iedereen!
Opstelling PSV (tegen NEC): Benítez; Ledezma, Flamingo, Boscagli, Dams; Schouten, Veerman, Til; Bakayoko, De Jong, Tillman.
Bron: fcupdate.nl
Opstelling FC Twente (tegen PEC): Unnerstall, Van Rooij, Hilgers, Bruns, Salah-Eddine, Eiting, Regeer, Steijn, Van Bergen, Lammers, Daan Rots,
Bron fctwente.nl
Edit: overtypfoutje
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.