Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 369 ... 372 373
steven20

nee 3 spelers vs 4 spelers. 2 spitsen voor lammers

leo de haan

Welke Feyenoord verdediger van 2,5 /3 miljoen zouden jullie kiezen?

steven20

laat ik dan een iets makkelijkere vraag stellen

 

als spits 3 4 en 5

 

A. vente, van bergen en vaesen 250k over

B. vente, ohio, stokkers

steven20
leo de haan
#9202
Welke Feyenoord verdediger van 2,5 /3 miljoen zouden jullie kiezen?

beelen

Triqo
Ecko
#9187
Aardig middenveld maar met die defensie ben je kansloos voor een beker. Laat dat 🍻 staan en ga nog...

Kun je onderbouwen waarom je met deze verdediging kansloos bent voor een bekertje? Ik zie variatie en aanvallende backs van degelijke teams. Of verwacht je dat feyenoord en PSV steevast de 0 houden? 

Laatst gewijzigd
ralfinho77

Ik heb wat twijfels misschien kan een Feyenoord watcher mij helpen. Ik twijfel over milambo speelt als CAM. Ik verwacht dat hij veel minuten gaat maken. Hij heeft best wel scorend vermogen. Stengs ligt er voorlopig nog uit. Gaat timber nu op 10 spelen? Of timber naast Zerouki of wang? 2 miljoen is een mooi bedrag, maar de vraag is hoeveel gaat hij spelen??

Kennylimbrichts
leo de haan
#9202
Welke Feyenoord verdediger van 2,5 /3 miljoen zouden jullie kiezen?

Geen

Rad

Zie dat een Hancko ook al op 2x geel staat, nemen jullie dat nog mee in de overwegingen?

ralfinho77

Ik heb wat twijfels misschien kan een Feyenoord watcher mij helpen. Ik twijfel over milambo speelt als CAM. Ik verwacht dat hij veel minuten gaat maken. Hij heeft best wel scorend vermogen. Stengs ligt er voorlopig nog uit. Gaat timber nu op 10 spelen? Of timber naast Zerouki of wang? 2 miljoen is een mooi bedrag, maar de vraag is hoeveel gaat hij spelen??

Kennylimbrichts
Rad
#9208
Zie dat een Hancko ook al op 2x geel staat, nemen jullie dat nog mee in de overwegingen?

Dat is wel een overweging die ik heb gemaakt, plus dat ik verwacht dat de topclubs dit jaar minder de 0 gaan houden dan vorig jaar waardoor ik de prijs van de verdedigers van Feyenoord en PSV wel wat hoog vind voor de verwachte punten. Voordeel bij Hancko is dan wel weer dat hij nog wel eens een goaltje maakt. Ik kies er dit jaar dus voor het vermogen vooral in het middenveld / aanval te investeren en dan puur te kijken naar goals / assists. 

Titivoeckler

Bruns lijkt toch naast Hilgers te gaan spelen. Leuke pick voor 1,75 miljoen

Johnnie

Bruns op lange termijn gewoon te veel twijfel voor mij.

 

Ik heb als keepers nu pasveer en olij, is dat overkill?

 

steven20

A Neghli - Olsson - Garbett

B Tengstedt - Brouwers - Garbett

C Tengstedt - Olsson - Sandra

Wie o wie helpt me met mijn laatste dilemma

Johnnie

Mocht ik bruns vertrouwen dan kan ik met 4 wissels wel hancko erin werken:

1) olij(2e keel)

Van rooij

Elkouarin

Gonzales

 

2) keijzer (2e keep)

Hancko

Bruns (lijkt basis speler te zijn)

Olssen

RvAmelsfoort

Olij

De Keijzer

 

Van Rooij

Maikuma

Reith

Benita

Van der Haar

 

Veerman

Till

Steijn

Berghuis

Schreuders

Garbett

 

De Jong

Gimenez

Brobbey

Vaessen

Mattoir

 

Wat denken jullie haha

 

Bozenik

Ik ga voor een afwijkende tactiek merk ik. Benitez, Hancko én Boscagli gaan mee. Achterin aangevuld door 2x AZ. Bakayoko, Gimenez en De Jong mogen het voorin doen.

Op het middenveld zijn er dan nog 3 of 4 basisplekken voor het volgende gezelschap: Raul zonder Blanco, Hermans maar niet Ben, de bierfabrikanten, de ex-minister/ex-topman van KLM, de NOS-presentator en de vrouw naar wie de rozen gebracht moeten worden.

Zonder gekke nieuwtjes blijft het hierbij. Veel plezier iedereen!

Drollema
RvAmelsfoort
#9215
Olij De Keijzer   Van Rooij Maikuma Reith Benita Van der Haar   Veerman Till St...

Zwakke verdediging.

Scor tio
Johnnie
#9212
Bruns op lange termijn gewoon te veel twijfel voor mij.   Ik heb als keepers nu pasveer en ol...

Ik heb ook deze keepers, naar mijn mening dus geen overkill. Ze vullen elkaar mooi aan in het speelschema en goedkope keepers zijn riskant. 

Laatst gewijzigd
Scorito1994

Iemand die weet wat de status is van Berghuis? Mist die nog 1 wedstrijd of langer?

Peli
RvAmelsfoort
#9215
Olij De Keijzer   Van Rooij Maikuma Reith Benita Van der Haar   Veerman Till St...

Ik denk dat een niet spelende 5e verdediger te riskant is.

Chef83

Laatste  keuze   timber of til 😇😇😇

Scor tio

Opstelling PSV (tegen NEC): Benítez; Ledezma, Flamingo, Boscagli, Dams; Schouten, Veerman, Til; Bakayoko, De Jong, Tillman.

Bron: fcupdate.nl

Opstelling FC Twente (tegen PEC): Unnerstall, Van Rooij, Hilgers, Bruns, Salah-Eddine, Eiting, Regeer, Steijn, Van Bergen, Lammers, Daan Rots,

Bron fctwente.nl 

Edit: overtypfoutje

Laatst gewijzigd
Peli
Scor tio
#9222
Opstelling PSV (tegen NEC): Benítez; Ledezma, Flamingo, Boscagli, Dams; Schouten, Veerman, Ti...

Tillman linksbuiten, niet ongunstig. 

Peli
Scor tio
#9222
Opstelling PSV (tegen NEC): Benítez; Ledezma, Flamingo, Boscagli, Dams; Schouten, Veerman, Ti...

Wat??

Geen Van Rooij??

Willempie94
Scor tio
#9222
Opstelling PSV (tegen NEC): Benítez; Ledezma, Flamingo, Boscagli, Dams; Schouten, Veerman, Ti...

Volgens VI start van Rooij ipv Kuijpers

1 2 ... 369 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.