Het verbaast mij oprecht behoorlijk dat hij de goals weer aaneenrijgt. Vorig jaar heb ik 'm het hele jaar gehad, maar ik dacht die 5 miljoen heel veel beter te kunnen investeren, dat lijkt nu al een (cruciale) inschattingsfout, helaas.
" Wij hebben het allebei over Lammers? "
Sorry, maar ik heb Lammers niet in mijn mond gehad? Dus wij klopt niet helemaal, maar met wie had je het dan over Lammers?
Ik had het over onze persoonlijke parreltje Sadiq, die het goed doet en dit weekend er weer 2 inschoot. (lees anders even terug).
" Voortaan als je 'feiten' deelt, deel dan de juiste ;) "
Pardon..................................................🙄
Hier ook wat verstandsverbeistering vrijdagavond 19.50 toen ik Timber op de bank zette voor Gonzalez, achteraf Mijnans met de minste punten toch zonde, al met al nog wel 1075 puntjes gehaald dankzij Captain Steijn,
Gimnez zal de volgende westrijd geblesseerd zijn of wellicht bij mij op de bank terecht komen, met Nicolaescu die begint te scoren een prima back-up met een prima programma komende weken
De manier van reageren op mijn post is kinderachtig. Als je gewoon op dat moment het gesprek leest, zie je dat ik reageer op wat mensen reageren op mijn post over Lammers.
Nou, Gimenez, is wel "slechts" door 36% gekozen. Enerzijds denk ik eerder dat het uitvallen van Jimenez teams met Paixao of zelfs Ueda in de kaart zullen spelen.
En anderzijds hebben de teams met Jimenez 5mln minder kunnen investeren in bv een goed middenveld.
Mooi klote inderdaad. Maargoed, om het van de positieve kant te bekijken: beter nu één hele grote teleurstelling, dan elke week weer een kleine teleurstelling in zijn huidige vorm, haha. Weet ik in ieder geval wel waar ik aan toe ben tot de winterstop: 3-5-2 met supersub Vente afwisselen met Lammers. Inderdaad blij met m'n enigszins brede middenveld.
Hier helaas toch ook net op het laatste moment Gimenez gekozen, omdat hij toch nooit zo slecht kon presteren als de 2e helft van vorig seizoen.. Maar ik zie het maar positief in, naar 3-5-2 toe met Luuk de Jong en afwisselend Vaesen/van Bommel en elke week Steijn cap. En in de winterstop Gimenez maar wisselen voor wellicht een Hornkamp, zodat het middenveld nog wat verder aangesterkt kan worden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.