Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 375 376 377 378
mirkodek

Tot nu toe heel blij dat ik redelijk laat nog had besloten om Steijn erin te fietsen (vandaag ook gecapped).

Ben Nihilisty
mirkodek
Tot nu toe heel blij dat ik redelijk laat nog had besloten om Steijn erin te fietsen (vandaag ook ge...

Het verbaast mij oprecht behoorlijk dat hij de goals weer aaneenrijgt. Vorig jaar heb ik 'm het hele jaar gehad, maar ik dacht die 5 miljoen heel veel beter te kunnen investeren, dat lijkt nu al een (cruciale) inschattingsfout, helaas. 

Peli

Met 1144 punten het weekend uitgekomen. Niet ontevreden, ondanks de verkeerde captain keuze (Luuk i.p.v. Malik of Sem) èn het opgesteld hebben van Gimenez in m'n basis.

 

 

Laatst gewijzigd
steven20

1181 hier. 

Helaas wel Gimenez in het team 

Mollemaaktmenietuit

Ondanks een stroeve start door NEC werd dit weekend gelukkig alsnog een top ronde met 1476 punten. 

mirkodek

Hier ook een prima weekend (1288 punten). Net onder de 98% nu, voor een debuutseizoen best aardig 

Benzardi
NielsH97
Wij hebben het allebei over Lammers? 1ste wedstrijd: 88min 2de wedstrijd 46 min 3de wedstrijd: 90...

" Wij hebben het allebei over Lammers? "

Sorry, maar ik heb Lammers niet in mijn mond gehad? Dus wij klopt niet helemaal, maar met wie had je het dan over Lammers?

Ik had het over onze persoonlijke parreltje Sadiq, die het goed doet en dit weekend er weer 2 inschoot. (lees anders even terug).

 

" Voortaan als je 'feiten' deelt, deel dan de juiste ;) "

Pardon..................................................🙄

Benzardi

Dit weekend 1216 punten gehaald met onze cirkelbiggen. 

De Duracelli's doen goed mee in de top van het klassement met 99,2%

Benzardi
Hassan de Mosselman
Als je het dan over Lammers hebt, mag je dat wel even duidelijk maken in je post. Want nu leek het o...

Dank u 👍

Bobby37

1026 pt. Wat verkeerde keuzes gemaakt zoals Giminez basis, Sandra tribune, Veerman captain.

Ben bang dat Giminez toch een dure mispeer blijkt te zijn.

KingNelom13

Hier ook wat verstandsverbeistering vrijdagavond 19.50 toen ik Timber op de bank zette voor Gonzalez, achteraf Mijnans met de minste punten toch zonde, al met al nog wel 1075 puntjes gehaald dankzij Captain Steijn,

Gimnez zal de volgende westrijd geblesseerd zijn of wellicht bij mij op de bank terecht komen, met Nicolaescu die begint te scoren een prima back-up met een prima programma komende weken

Laatst gewijzigd
mirkodek

Ja Mijnans viel tegen. Achteraf veel beter geweest om Sandra mee te nemen ipv op de bank te laten, maar dat had je op basis van het programma natuurlijk niet verwacht.

NielsH97
Benzardi
" Wij hebben het allebei over Lammers? " Sorry, maar ik heb Lammers niet in mijn mond gehad? Dus wi...

En ik had het zoals de 3 berichten boven jou over Lammers.. 

NielsH97
Hassan de Mosselman
Als je het dan over Lammers hebt, mag je dat wel even duidelijk maken in je post. Want nu leek het o...

De manier van reageren op mijn post is kinderachtig. Als je gewoon op dat moment het gesprek leest, zie je dat ik reageer op wat mensen reageren op mijn post over Lammers. 

Benzardi
NielsH97
En ik had het zoals de 3 berichten boven jou over Lammers.. 

Als je "reageer" had gebruikt was het duidelijker geweest.Nu lijkt het dat je op mij reageerde.

Ken Happend 😁

Scoritop

Hier een lekker weekend met 1361 punten. Drie procent gestegen zo de 99% in. 

NielsH97
Benzardi
Als je "reageer" had gebruikt was het duidelijker geweest.Nu lijkt het dat je op mij reageerde. Ken...

Ja klopt, gevalletje miscommunicatie. Fijn dat Sadiq wel levert!

KingNelom13

Bovenbeen Blessure Gimenez lijkt 3 maanden te gaan duren volgens fr12.nl streep door een hele dure rekening, kleine verlichting, veel spelers hebben hem, nu al blij dat ik een brede selectie heb gekozen

Laatst gewijzigd
Sean Chiappucci
KingNelom13
Bovenbeen Blessure Gimenez lijkt 3 maanden te gaan duren volgens fr12.nl streep door een hele dure r...

Nou,  Gimenez, is wel "slechts" door 36% gekozen. Enerzijds denk ik eerder dat het uitvallen van Jimenez teams met Paixao of zelfs Ueda in de kaart zullen spelen.

En anderzijds hebben de teams met Jimenez 5mln minder kunnen investeren in bv een goed middenveld.

Kantjes
KingNelom13
Bovenbeen Blessure Gimenez lijkt 3 maanden te gaan duren volgens fr12.nl streep door een hele dure r...

Mooi klote inderdaad. Maargoed, om het van de positieve kant te bekijken: beter nu één hele grote teleurstelling, dan elke week weer een kleine teleurstelling in zijn huidige vorm, haha. Weet ik in ieder geval wel waar ik aan toe ben tot de winterstop: 3-5-2 met supersub Vente afwisselen met Lammers. Inderdaad blij met m'n enigszins brede middenveld. 

Sambonhof

Heel balen dit, ik had juist geinvesteerd in een dure aanval, dus een iets minder breed middenveld. Nu met Berghuis die langer geblesseerd blijkt en Gimenez al 9 miljoen aan waarde op de tribune. Goed nieuws voor Vente en Schreuders, want die krijgen nu basisplekjes

Scoritop

Vente maakt een hattrick dit weekend! 

Europameister

Hier helaas toch ook net op het laatste moment Gimenez gekozen, omdat hij toch nooit zo slecht kon presteren als de 2e helft van vorig seizoen.. Maar ik zie het maar positief in, naar 3-5-2 toe met Luuk de Jong en afwisselend Vaesen/van Bommel en elke week Steijn cap. En in de winterstop Gimenez maar wisselen voor wellicht een Hornkamp, zodat het middenveld nog wat verder aangesterkt kan worden. 

roelfietstalseengek

Toch wel blij dat ik Van Bommel als dure 4e aanvaller heb gekozen nu.

Hassan de Mosselman
Sean Chiappucci
Nou,  Gimenez, is wel "slechts" door 36% gekozen. Enerzijds denk ik eerder dat het uitvallen va...

Hoe krijg je het voor elkaar om een - niet heel moeilijke - naam eerst goed te schrijven en vervolgens twee keer fout? 😂

1 2 ... 375 376 377 378

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.