Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 374 375 376 377
Sean Chiappucci

OMG   zie het nu pas.

Verval in oude gewoontes blijkbaar. Had ooit sjans met een meisje die Jimenez heette, wellicht dat dat vuurtje nog aan is 😁😁

Peli

Wie gaan we dit weekend cappen, mannen?

Zelf schuif ik de band om Sem z'n arm.

KingNelom13
Peli
Wie gaan we dit weekend cappen, mannen?Zelf schuif ik de band om Sem z'n arm.

Ook hier behoud Sem de band

Ben Van Heck

Tillman of De Jong wordt het denk ik. Al verwacht ik niet dat PSV met ruime cijfers wint uit bij Willem 2. In dit geval klinkt Lammers dan weer een stuk aantrekkelijker aangezien ze thuis tegen NAC spelen. Twente zal wel extra gebrand zijn na de uitstekende uitslag gisteren in Manchester. Gelukkig nog eventjes de tijd!

Scoritop

Sowieso Sem! Die is gister gespaard om te vlammen tegen NAC 

Hassan de Mosselman
Peli
Wie gaan we dit weekend cappen, mannen?Zelf schuif ik de band om Sem z'n arm.

Ik pak Sam

KissMyAce2.0
Ben Van Heck
Tillman of De Jong wordt het denk ik. Al verwacht ik niet dat PSV met ruime cijfers wint uit bij Wil...

Ik ben nieuwsgierig naar de logica achter de opmerking: Twente zal wel extra gebrand zijn na resultaat tegen ManU...

KingNelom13

Ik denk dat die bedoelt, in de goede flo of veel zelfvertrouwen op het moment, maar corrigeer me als ik het mis heb

Laatst gewijzigd
Benzardi
Peli
Wie gaan we dit weekend cappen, mannen?Zelf schuif ik de band om Sem z'n arm.

Zit nog te twijfelen tussen Sem en Sadiq.

Al neig ik meer naar Sem, dan Sidiq, eigenlijk met andere woorden ik weet het nog niet 😁

Ecko
Sean Chiappucci
OMG   zie het nu pas. Verval in oude gewoontes blijkbaar. Had ooit sjans met een meisje d...

Dát. '...een meisje dat...' Geen die! 

'Giminez' was trouwens ook (net) niet goed: hij heet Giménez. Genoeg gemieren**kt.

Sean Chiappucci
Ecko
Dát. '...een meisje dat...' Geen die!  'Giminez' was trouwens ook (net) niet goed: hij...

Verdorie,  die kon er ook nog wel bij,  just rub it in 🤕. Excuus.

Terug naar het voetbal; dit weekend alle ballen op Steijn. De Jong kon ook maar Willem II blijjft een derby natuurlijk.

Ben Van Heck
KissMyAce2.0
Ik ben nieuwsgierig naar de logica achter de opmerking: Twente zal wel extra gebrand zijn na resulta...

Gebrand is inderdaad niet het juiste woord. Mijn welgemeende excuses!

Ben Nihilisty

Hebben jullie allemaal Steijn, joh? Waarom heeft niemand mij daar op voorhand even over getipt???? Toch een soort Jorg Schreuders light in principe, die Sem. 

Alle gekheid op een stokje, hier krijgt De Jong de band weer. Afgelopen week toevallig beter voor Tillman kunnen gaan, maar mijn strategie is om eigenlijk altijd De Jong te doen, behalve eventueel in een echt lastige pot, dat heen-en-weer rouleren tussen captains doet in mijn beleving vaker kwaad dan goed. 

Ben Van Heck

Hier wordt het Lammers denk ik. Thuis tegen NAC verwacht ik wel een ruime zege. Ik verwacht van PSV geen ruime overwinning, uit bij Willem 2 eigenlijk. En Sam 2 wedstrijden op rij gescoord, die is in vorm!

hansotjes

Zijn er mensen juist niet "bang" om Steijn te cappen deze week?
Zn goals kunnen niet elke week blijven vallen toch😅 (Ik heb hem zelf wel in mijn selectie overigens)

KingNelom13
hansotjes
Zijn er mensen juist niet "bang" om Steijn te cappen deze week?Zn goals kunnen niet elke week blijve...

Risico van het vak denk ik, ik blijf hem tegen de op papier makkelijke tegenstanders wel cappen, het risico dat die er 2 inprikt zonder band wil ik niet lopen, helemaal nu die met omhalen en knappe kopgoals zn vorm wel te pakken heeft, hij speelt zowat als 2e spits, dusja daar is wel wat voor te zeggen 

Frits
Peli
Wie gaan we dit weekend cappen, mannen?Zelf schuif ik de band om Sem z'n arm.

Scorito - Tillman, Scoripro - Steijn

Scor tio
Peli
Wie gaan we dit weekend cappen, mannen?Zelf schuif ik de band om Sem z'n arm.

Luuk de Jong, mijn vaste captain 

Benzardi
hansotjes
Zijn er mensen juist niet "bang" om Steijn te cappen deze week?Zn goals kunnen niet elke week blijve...

Vandaar dat ik zat te twijfelen tussen Sem en Sadiq, het kan niet elke week bal zijn voor Sem.

Maar NAC thuis gaf mij de doorslag (ik heb geen Lammers). Daarom heb ik Sem gekozen 😁

Mollemaaktmenietuit

Dit weekend Sem als kopman ipv Luuk/Tilmann. Eens kijken of Sem zijn streak kan doorzetten. 

Hassan de Mosselman

Ben ik even blij dat ik op het laatste moment Lammers alsnog de band heb gegeven. LdJ mag de bank warmhouden. 

Sambonhof

De Jong geen basis?! Het gaat nu al niet lekker dit jaar. Gimenez en Berghuis geblesseerd en nu de Jong als cap

Willempie94
Sambonhof
De Jong geen basis?! Het gaat nu al niet lekker dit jaar. Gimenez en Berghuis geblesseerd en nu de J...

Wie weet krijg je leuke pinchhitter punten;)

Sambonhof
Willempie94
Wie weet krijg je leuke pinchhitter punten;)

Luuk de Jong 2-1 (90+4) incoming

Peli

Ik heb Luuk ook in de basis. Maar ik hoop dat er straks nul punten achter zijn naam staan, aangezien hij een veelgekozen captain is dit weekend.

1 2 ... 374 375 376 377

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.