Tillman of De Jong wordt het denk ik. Al verwacht ik niet dat PSV met ruime cijfers wint uit bij Willem 2. In dit geval klinkt Lammers dan weer een stuk aantrekkelijker aangezien ze thuis tegen NAC spelen. Twente zal wel extra gebrand zijn na de uitstekende uitslag gisteren in Manchester. Gelukkig nog eventjes de tijd!
Hebben jullie allemaal Steijn, joh? Waarom heeft niemand mij daar op voorhand even over getipt???? Toch een soort Jorg Schreuders light in principe, die Sem.
Alle gekheid op een stokje, hier krijgt De Jong de band weer. Afgelopen week toevallig beter voor Tillman kunnen gaan, maar mijn strategie is om eigenlijk altijd De Jong te doen, behalve eventueel in een echt lastige pot, dat heen-en-weer rouleren tussen captains doet in mijn beleving vaker kwaad dan goed.
Risico van het vak denk ik, ik blijf hem tegen de op papier makkelijke tegenstanders wel cappen, het risico dat die er 2 inprikt zonder band wil ik niet lopen, helemaal nu die met omhalen en knappe kopgoals zn vorm wel te pakken heeft, hij speelt zowat als 2e spits, dusja daar is wel wat voor te zeggen
Vandaar dat ik zat te twijfelen tussen Sem en Sadiq, het kan niet elke week bal zijn voor Sem.
Maar NAC thuis gaf mij de doorslag (ik heb geen Lammers). Daarom heb ik Sem gekozen 😁
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.