Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 374 375 376 377 »
Kwz

Als je geen Luuk hebt in je team is dit wel lekker🙈

Scorito1994

2 spitsen opgesteld deze week en de eerste heeft al 0 punten, Milambo in de basis levert ook niet veel op. Hopelijk helpt Sem mij vanmiddag aan een goed scorito weekend

Sambonhof

Ik hoop dat Veerman niet geblesseerd is geraakt gisteren. Natuurlijk om de sportieve redenen (ik ben PSV fan), maar ook omdat ik anders 14 miljoen euro op de bank heb zitten met Gimenez, Veerman en Berghuis

Laatst gewijzigd
Scor tio

Veerman minimaal een maand aan de kant met een liesblessure...

Bron: nu.nl

Willempie94
Scor tio
Veerman minimaal een maand aan de kant met een liesblessure... Bron: nu.nl

Ja mooi balen. Heb nu al Gimenez en Veerman op de tribune. Gaat wel hard zo..

Sambonhof
Scor tio
Veerman minimaal een maand aan de kant met een liesblessure... Bron: nu.nl

Geluk voor de mensen die Til hebben. Die zou anders snel zijn basisplaats kwijt zijn geraakt aan Saibari/Lang denk ik

Peli
Sambonhof
Geluk voor de mensen die Til hebben. Die zou anders snel zijn basisplaats kwijt zijn geraakt aan Sai...

Misschien alsnog wel.

Ben Van Heck

Ik wilde net zeggen inderdaad. Een middenveld met Schouten, Saibari en Tillman zie ik zo gebeuren. Ik ben wel bang voor de basisplaats voor Bakayoko in de Eredivisie. Net als afgelopen weekend zie ik Perisic wel weer starten. Iemand al zijn captainkeuze gemaakt? LDJ zal niet nog een keer banken verwacht ik, maar neig toch naar Tillman. Al zul je dan net zien dat LDJ er wél weer 2 in de touwen schiet..

Peli
Ben Van Heck
Ik wilde net zeggen inderdaad. Een middenveld met Schouten, Saibari en Tillman zie ik zo gebeuren. I...

Ik ga waarschijnlijk wel voor De Jong als cpt.

mirkodek
Peli
Ik ga waarschijnlijk wel voor De Jong als cpt.

Ik twijfel nog tussen LdJ, Mijnans en Til. Maar die laatste cappen is wel tricky als de opstelling nog niet bekend is...

BarryE1

Sowieso denk ik zaak om wat anders tegen (bijna alle) psv-ers aan te kijken. Nu zelfs Luuk wordt gespaard in de eredivisie is er vermoedelijk geen speler die een zekere basisplaats heeft. Ook Tillman niet. Spelers als Tillman en De Jong zullen vermoedelijk vast wel tegen de 90% gaan spelen. Een speler als Til wellicht een % of 70. Of wellicht gaat Til juist wel wat meer spelen in de eredvisie en de kwalitatief betere Tillman wat meer in de CL. Lang verhaal kort, ik denk dat niemand een zekere basisplaats heeft en dat zij de punten moeten verdienen in een percentage van de maximale speeltijd. Daarbij natuurlijk de pinchhitter bonus meegerekend. 

mirkodek
BarryE1
Sowieso denk ik zaak om wat anders tegen (bijna alle) psv-ers aan te kijken. Nu zelfs Luuk wordt ges...

Klopt, ook één van de redenen om Til te kiezen ipv Tillman omdat ik verwacht(te) dat Til vaak in de competitie zou gaan spelen.

Het is in ieder geval tricky om een PSV'er te cappen lately.

Bobby37

Hier ook giminez en Veerman al noodgedwongen op de tribune. 

Momenteel heb ik El karouani als captain. Meer met het idee dat rkc toch amper kan scoren, dus dikke kans dat ie de nul houdt.

Andere opties zijn Sandra van Willem 2, of inderdaad Til. Feyenoord-twente is 50/50 dus van die 2 durf ik niemand te cappen. 

Frits

Geminiz, Giminez, Gimeniz, Giménez

mirkodek

Ook geen Schouten dit weekend bij PSV. Misschien toch een interessante keuze om Til te cappen, lijkt me dat die sowieso wel gaat spelen dan.

hansotjes
mirkodek
Ook geen Schouten dit weekend bij PSV. Misschien toch een interessante keuze om Til te cappen, lijkt...

Same here, lees alleen veel psv'ers over de optie flamingo naar 6 en dan saibari en tillman ervoor

Twijfels nog of die wel gaat starten dus.. Zo ja, wordt het mn cap

Ben Van Heck

Zal Perisic weer starten i.p.v. Bakayoko? Ik twijfel om hem te banken, maar dat voelt niet echt lekker..

Benzardi

We zijn voor Til gegaan als weekend cappie.

De Duracelli's spelen dit weekend met 2 spitsen met een valse rechtsbuiten, heb ik Kraaij JR horen zeggen.

 

 

Mollemaaktmenietuit

Een lastig weekend op papier voor mijn selectie. Hopelijk kan ik mij handhaven in de top 100. 

Tilman mag het doen als captain dit weekend met een 4-3-3 selectie dit weekend. 

mirkodek

Tot nu toe Lauritsen elke week in de basis gezet. Haal ik hem er één keer uit ten faveure van Vaessen, scoort ie opeens...

Sambonhof
mirkodek
Tot nu toe Lauritsen elke week in de basis gezet. Haal ik hem er één keer uit ten fave...

Maar hij heeft geen 45 minuten gespeeld door een blessure, dus levert maar 64 punten op. Vaesen heeft 78 punten gehaald, dus lijkt me een goede switch te zijn geweest

mirkodek
Sambonhof
Maar hij heeft geen 45 minuten gespeeld door een blessure, dus levert maar 64 punten op. Vaesen heef...

Ik zie het nu inderdaad, dus toch een goede keuze haha 

scoritofan

weet iemand waarom maikuma en reith niet speelden?

 

Ab Normaal

Reith niet helemaal fit. Maikuma gespaard of gepasseerd. 

BarryE1
Ab Normaal
Reith niet helemaal fit. Maikuma gespaard of gepasseerd. 

Zie dat van Reith nergens terug. Maikuma werd een beetje uitgelegd door Martens als veel gespeeld en Kasius zit er kort achter en brengt altijd veel energie dus die krijgt nu de kans. Was beetje een boodschap die je op meerdere manieren kunt interpreteren.

1 2 ... 374 375 376 377 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.