Vraag het me af want ondanks het stellige bericht van Ab heb ik nergens terug kunnen vinden dat Reith niet helemaal fit zou zijn geweest in de vorige wedstrijd. Het zou wat mij betreft ook niet helemaal logisch zijn om een speler die 'niet helemaal fit' is dan toch de laatste 10 minuten tegen PSV in te laten vallen. Blijven er een paar opties over: Reith was vermoeid, speelde daarom niet basis maar was wel in staat om in te vallen. Optie 2: Bakari past beter in de tactiek tegen PSV dan Reith. Optie 3: Bakari krijgt (voorlopig) de voorkeur. Als je het mij vraagt dan zit het tussen optie 2 en 3 in maar we gaan het inderdaad zien morgen.
In het interview voor de wedstrijd met PSV gaf de trainer van Sparta aan dat hij Bakari en Reith zo goed als gelijkwaardig vind en daarom lijkt wie in de wedstrijd het best tot zijn recht komt.
In dat licht bezien zou je zeggen dat Bakari verdedigend / op snelheid beter is, want tegen PSV meer aan die eigenschappen en dat Reith in basis staat tegen ploegen waar Sparta meer zelf aan aanvallen toekomt.
Met dat in ogenschouw zou ik zeggen Reith morgen in de basis, maar geen zekerheidje voor de rest van seizoen(helft), gelukkig weten we de opstelling morgen.
Ik heb zelf Reith ook. De trainer heeft idd aangeven dat beide elkaar niet veel ontlopen. En dat klopt ook. De voorkeur was voor Reith heeft het prima gedaan op 1 wedstrijd na, is hij geslachtofferd voor Bakari tegen psv en morgen kunnen we gelukkig de opstelling zien. Ik denk zelf Reith maar dat komt omdat bakari woensdag nog met de comoren heeft gespeeld. En dus donderdag laat pas terug keerde.
Lauritsen speelt helaas niet nog niet hersteld van ze hersenschudding.
Sandra is een twijfelgeval voor zondag. https://www.tilbo.com/sandra-twijfelgeval-voor-fortuna-thuis/
Zo blijven er voor mij niet veel middenvelders meer over met Veerman en Berghuis op de tribune
Ineens allemaal spelers die hun basisplaats (hopelijk slechts tijdelijk) kwijt zijn: Tillman, Garbett, Guillaume, Gonzalez. Eentje die op de wip zit: Reith. En dan nog 2 dure jongens die er een poosje uit liggen: Santi en Joey.
Maar goed dat ik Steijn wekelijks cap. Dat is de hoofdreden dat ik wonderbaarlijk genoeg nog op een zilveren bekertje sta nu.
We mogen dit weekend niet klagen met 1060 punten
Wolfe op de bank gezet dus de min punten vallen mee, alleen de min punten van Vaessen zijn wat minder, geen minuut gevoetbalt omdat hij te laat was, maar wel een gele kaart pakken........................... lekker bezig 🤪
0,4% gestegen naar 99,7%....................................... lekker heur.🤘
Ik luisterde gisteren de Scorito Podcast. Ik ben wel benieuwd naar de enquete. Denk dat het goed is dat het spel wat extra features krijgt. Als ik de laatste berichten bekijk kampen veel deelnemers met spelers die niet meer spelen of (lang) zijn geblesseerd. Je kan natuurlijk stellen: had je maar andere spelers moeten opstellen, maar wat transfermogelijkheden zijn denk ik wel leuk.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.