Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 378 379 380 381
DJRengels
Bozenik
Ik vind die wissels wel een hele interessante optie. Er zit nu inderdaad weinig dynamiek in het spel...

Helemaal eens Bozenik. 1 wissel is als geen wissel. Het gaat om de dynamiek tussen de speelrondes door. Zelf vind ik het leuk om door de week na te denken over de "acties" voor een nieuwe speelronde. Dat hoeft niet per se een transfer te zijn maar wel iets uitdagends.

Scratzz

Totaal geen fan van wissels invoeren. De charme is juist dat je een team kiest waarvan je verwacht dat ze gedurende een half jaar spelen en dat je ook anticipeert op enkele uitvallers. En heel incidenteel heb je een keer dat er een stuk of 6 niet spelen, maar daar hebben anderen dan ook last van. Dat maakt het alleen  maar mooi.

Meer formaties wel mee eens. Vooral in de spits heb je op dit moment weinig tot niets aan je 5e spits.

En captain aanpassen gedurende het weekend lijkt mij ook fair. Dat maakt ook dat je in het weekend nog goed blijft opletten of jouw captain wel speelt en of je niet iemand anders moet nemen.

En geen 2x dezelfde captains op een rij lijkt mij nog wel het beste idee ertussen. Dan moet je ook het speelschema in de gaten houden voor wanneer je iemand nodig denkt te hebben.

Een trainer toevoegen lijkt mij onnodig. Daarmee voeg je wel heel veel extra's toe aan het spel.

Chef13

Superrr ronde!!!

Laatst gewijzigd
Benzardi
Scoritop
Komend weekend 300% captain punten. Wie cap je? 

Moeilijk......................... ik zit te twijfelen tussen Engels (Her - Nac) of Magaret (Rkc - Alm).

We hebben nog tot zaterdag 2 nov 16:30 uur 😁

Scoritop
Benzardi
Moeilijk......................... ik zit te twijfelen tussen Engels (Her - Nac) of Magaret (Rkc - Al...

Gewaagde keuzes! Zou mooi zijn als een van de twee goed uitpakt 

Peli
Scoritop
Komend weekend 300% captain punten. Wie cap je? 

Steijn!

Bozenik
Scratzz
Totaal geen fan van wissels invoeren. De charme is juist dat je een team kiest waarvan je verwacht d...

Dan zijn we het behoorlijk oneens, wat natuurlijk prima is. Ik vind juist het tijdens het weekend nog wisselen van captain helemaal niks. Het leuke aan Scorito vind ik het puzzelen en het toevoegen van wissels draagt daaraan bij. Opstellingen en blessures checken voelt voor mij meer als verplichte administratie. Het hoort erbij als je serieus mee wil doen, maar ik haal er geen plezier uit. Je hebt al 34 keer een deadline waarvoor je checks moet doen, als je dan ook nog steeds tijdens het weekend de opstellingen in de gaten moet gaan houden... Door werk en andere verplichtingen lukt dat ook lang niet iedereen. Verschil met darts en tennis is ook dat de looptijd van die spellen veel korter is. Maar goed, ben erg benieuwd naar de uitkomsten van de enquête!

Scoritop
Peli
Steijn!

Ziek

Hay

@Bozenik. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Van de andere kant hoef je natuurlijk maar op een tweetal tijdstippen te controleren, bij de start van de speelronde (eerste wedstrijd) en de wedstrijd waarin jouw captain speelt. Mocht je een van deze checks achterwege laten dan is dan kans desondanks nog behoorlijk klein dat er door deze check een wissel/andere captain noodzakelijk zou zijn geweest. Denk dus dat het de praktijk wel mee zal vallen, ook bij meerdere wissels vooraf blijft het (wellicht nog) noodzakelijk(er) bij de start van de speelronde te checken, dan kun je wellicht nog een effectieve wissel doorvoeren. Blijft alleen de check van wedstrijd waarin de captain speelt over. Maar degenen die wel checken zijn dan natuurlijk nog steeds licht in het voordeel. 

Peli
Scoritop
Ziek

Shitzooi.

Ik zie het helaas ook gewoon nu pas. Dat heb je als je zelf moet voetballen op zaterdagmiddag. Schijtzooi.

Laatst gewijzigd
Europameister

Heel de week in de gaten gehouden of er blessures waren. Net voor de wedstrijd niet kunnen kijken en dan merken dat je aanvoerder ziek is.. zucht 

Laatst gewijzigd
Benzardi

Auw,Auw,Auw, ik dacht dat ik Engel al had gecapt. 

Nu blijk ik Steijn te hebben.................................... irritant 😡

Ted de la course

Same here, was ook zelf aan t voetballen dus Steijn gecapt helaas.

Laatst gewijzigd
Bobby37

Had nog net op tijd door dat Steijn niet meedeed, dus m'n captain gewisseld naar Til. Schoot er niet heel veel mee op.

Sta momenteel op nog geen 300 punten. Nu maar hopen op een hattrick van Hancko

Bozenik
Hay
@Bozenik. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Van de andere kant hoef je natuurlijk maar op een twee...

Eens dat het in de praktijk maar een paar keer verschil zal maken. Maar die keren doen het spelplezier wel flink afnemen. Zie ook de frustratie hierboven over Steijn. Dan ga je jezelf toch de verplichting opleggen zoveel mogelijk de checks te doen. En dan heb je ineens 2x zoveel deadlines die je in de gaten moet houden.

oborobo

Was het maar winterstop,moet hoognodig wisselen!

Sambonhof

Is Berghuis eindelijk weer terug na 2 maanden blessure, speelt hij 6 minuten en pakt hij direct een gele kaart -_- 

Bobby37

479 punten :(   Ik denk 1 van mijn laagste scores ooit

Eddix

Wat een kutspel is het toch ook. xD

ditisdavid

Met welgeteld 8 in de basis spelende veldspelers (waaronder Bacuna die flink minpunten pakt) toch weer iets gestegen, vooral dankzij captain Lammers die bijna de helft van de punten pakt. Mocht ook wel na de 159 (!!) punten van vorige week waarmee ik van de bekertjes naar halverwege de 80% kelderde...

Het zal sowieso een van de laagst scorende eerste seizoenshelften ooit zijn, zelden zoveel logische keuzes gezien die geblesseerd of uit de basis zijn geraakt. Tel daarbij op dat populaire ploegen als AZ het laten afweten en je hebt dus inderdaad twee weken op rij gemiddelde scores van net geen 550 punten.

Laatst gewijzigd
Benzardi

545 punten gehaald zonder cap, dit door een stomme fout.

Wij zijn helaas wel wat gedaald met 0,3% naar 99,4%, volgende week wel ff opletten met onze cap. want het moet geen gewoonte worden 🥴

Willempie94

Reith bij Sparta leek niet meer in de basis voor te gaan komen. Nu Steijn weer terugkomt ben ik wel erg benieuwd naar zijn opstelling en wisselingen! ik hoop op een positief effect bij Sparta:)

dawizz

Heb Reith en Neghli beide nodig om nog tot een fatsoenlijke opstelling te kunnen komen. Hopen dat de familie Stein me dit weekend gunstig gezind is...

Bobby37

Iemand een idee of steijn weer beter is? Ik ga denk maar Til cappen deze week, verder weinig opties. Hancko leek me nog wel interessant, maar gezien de blessuregolf dikke kans dat die na 20 minuten uitvalt haha

BarryE1

Steijn was in Nederland achter gebleven vanwege keelontsteking. Heeft wel individueel getraind al. Morgen wordt definitief bepaald of ie speelt in de afsluitende training. Ik stel hem wel op maar op de bank. 

1 2 ... 378 379 380 381

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.