Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 380 381 382 383
Jo de Haan

Mischien meerdere mensen die deze keuze hebben te maken:  Reith of maikuma opstellen?

Neig zelf toch iets meer naar Reith omdat kans op spelen denk ik iets groter is

Laatst gewijzigd
mirkodek

Steijn cappen is toch bijna elk weekend wel een garantie op punten, lekker

mirkodek
Jo de Haan
Mischien meerdere mensen die deze keuze hebben te maken:  Reith of maikuma opstellen? Neig zel...

Ze spelen dus allebei niet, vooralsnog blij dat ik ze dus allebei niet heb opgesteld maar heb gekozen voor Sigurgeirsson.

Hassan de Mosselman
mirkodek
Steijn cappen is toch bijna elk weekend wel een garantie op punten, lekker

Ik heb hem niet, maar een redelijk aantal heeft hem gecapt tijdens de triple captain ronde. Dat zorgt ervoor dat ik nog op een gouden beker sta denk ik. :)

Frits

Weet iemand toevallig iets over Maikuma? Speelt in de eredivisie niet of nauwelijks, maar gisteren in de EL wel een hele (goede) wedstrijd.

scoritofan
Frits
Weet iemand toevallig iets over Maikuma? Speelt in de eredivisie niet of nauwelijks, maar gisteren i...

ja dit blijft een vraagteken elke ronde weer. Zal blij zijn als ik hem kan omwisselen.

Peli
scoritofan
ja dit blijft een vraagteken elke ronde weer. Zal blij zijn als ik hem kan omwisselen.

Nou, het kan me niet snel genoeg winterstop zijn.

Spelers die ik sowieso ga dumpen: Reith, Maikuma, Gonzalez, Luuk de Jong, Vaesen, Vente, Garbett, Guillaume en wellicht ook Veerman.

Laatst gewijzigd
Scoritop

Hier op 99,5%, maar ook een paar spelers die mijn team na de winterstop niet gaan halen 

Reith, Maikuma, Rober, Beelen, Mattoir 😂, Koopmeiners en Luuk. 

riknew

Ik vraag me af wie deze jongens kan vervangen

Ben Van Heck
Peli
Nou, het kan me niet snel genoeg winterstop zijn. Spelers die ik sowieso ga dumpen: Reith, Maikuma,...

Zeg dat inderdaad. Al zie ik verder ook niet echt veel must haves haha. Steijn lijkt me duidelijk en een Saibari eventueel, al is het nog afwachten hoe Bosz het gaat neerzetten met Veerman en Schouten terug. Wellicht toch wat Ajacieden er in klikken. Benieuwd naar de prijzen straks. Zo'n Steijn zal wel 6 miljoen kosten haha.

fysiokevin

Hoi allen,

Het is bijna kerst dus mijn favoriete spel van het jaar gaat weer bijna beginnen. Wees welkom in mijn subleague gelijknamig aan mijn Scoritonaam 👌

https://www.scorito.com/subleague/938566/wk-darts-2025/bullyboy180/84166603-713d-46dc-9e0b-3465008ad0a6?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

Groeten, Bullyboy180.

Ecko
Ben Van Heck
Zeg dat inderdaad. Al zie ik verder ook niet echt veel must haves haha. Steijn lijkt me duidelijk en...

Steijn was 5, ik denk dat hij nu wel minstens 7 miljoen gaat kosten. Pepi wordt ook een dure klant. PEC  heeft een paar pareltjes die flink over de kop zullen gaan. En ik vrees dat ik Leemans voor mij niet meer te houden is.

Ergens is het toch wel jammer dat goede prestaties geen bonus opleveren. Iedereen start weer met hetzelfde bedrag, alleen met een puntenverschil. Ik vind het knap als je nu op goud staat en daar over een half jaartje ook nog staat. 

Peli
fysiokevin
Hoi allen, Het is bijna kerst dus mijn favoriete spel van het jaar gaat weer bijna beginnen. Wees w...

Spam alert

SvenVDB

Onze scorito sub-league is nog op zoek naar wat versterking voor het nieuwe jaar. . Zijn er nog spelers die niet in een andere subleague zitten en graag mee willen doen voor de prijzen? Onze subleague heeft al enkele overwinning en top5 plaatsen beet, maar we merken dat we in sommige spellen net niet voldoende spelers hebben. 

Wat we zoeken zijn spelers die voor de scorito index meespelen en dus zoveel mogelijk spellen meedoen. Spelers die zich écht willen inzetten om goed te scoren en mee willen discussiëren op onze discord. Ben jij een speler die op +90% de index zitten, neem dan contact met mij op via PB.

Dank!

Benzardi

Wie gaan we dit weekend cappie maken?

Met dit weekend Az-Ajx en Psv-Twe, dan blijft er Rkc-Fey en Alm-Utr over of toch voor een Groninger gaan?

Peli
Benzardi
Wie gaan we dit weekend cappie maken? Met dit weekend Az-Ajx en Psv-Twe, dan blijft er Rkc-Fey en A...

Hier draagt Santi de band.

Ben Van Heck

Om het forum richting de winterstop alvast nieuw leven in te blazen: welke spelers zijn voor jou nu al must-haves na de winterstop? En van welke spelers wil je sowieso af (dit lijstje zal ongetwijfeld langer zijn dan de must-haves). Zelf vind ik het sowieso een erg raar seizoen met weinig echte uitblinkers. Ik zal aftrappen:

Must-haves (zonder rekening te houden met het budget)

- Steijn
- Klaassen
- Hancko
- Benitez
- Boscagli
- Saibari

Spelers die ik er het liefst vandaag nog uitstuur

- Reith
- Maikuma
- Gonzalez
- Olij

encanto

Lastig om te bepalen wie je moet hebben. Scoort Gimenez de komende weken weer dan zet je hem toch erbij (alleen maar om het "verschil" te maken). Denk dat je met een De rooij van twente ook wel goed zit, ondanks dat ie zelf niet scoort/assists, maar wel speelt in een team met vaak de Nul. Saibari levert nu als een malle, maar is weer enorm blessuregevoelig...Dan is Til is alles meer een zekerheid.

Mijn ziekenboeg loopt eindelijk leeg, maar wel te laat om aan het einde van dit seizoen nog op een bekertje uit te komen. Het gat is te groot. Dit weekend Gimenez captain en fijn dat PSV de eerste wedstrijd heeft, kijken wie er spelen...

Scoritop
Peli
Hier draagt Santi de band.

Mooie cap. Net op tijd fit. Ik ga voor LdJ

Scoritop
Ben Van Heck
Om het forum richting de winterstop alvast nieuw leven in te blazen: welke spelers zijn voor jou nu...

Voor mij zijn Benitez en Boscagli waarschijnlijk no-go's. 

Sambonhof
Scoritop

Waarom? Zij staan nu op nummer 3 en 4 van spelers met de meeste punten

scoritofan
Scoritop

😂

Scoritop
Sambonhof
Waarom? Zij staan nu op nummer 3 en 4 van spelers met de meeste punten

Beiden een aflopend contract. Als psv 5 wedstrijden voor het einde kampioen is, gaan anderen spelen 

Spartaan

Ben echt aan het aftellen naar de winterstop. Nu ook weer dat gewissel bij PSV . Sparta dat het kut doet en ook de gekozen spelers daarvan niet spelen en leveren. En vele geblesseerde spelers op de tribune. Nee zit niet mee al maanden. 

oborobo

Ik ook,Sadiq speelt al weken niet.

De Jong,Gimenez,Veerman,Krastev,Romeny,ga ik er allemaal uitgooien!

1 2 ... 380 381 382 383

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.