Nou, het kan me niet snel genoeg winterstop zijn.
Spelers die ik sowieso ga dumpen: Reith, Maikuma, Gonzalez, Luuk de Jong, Vaesen, Vente, Garbett, Guillaume en wellicht ook Veerman.
Zeg dat inderdaad. Al zie ik verder ook niet echt veel must haves haha. Steijn lijkt me duidelijk en een Saibari eventueel, al is het nog afwachten hoe Bosz het gaat neerzetten met Veerman en Schouten terug. Wellicht toch wat Ajacieden er in klikken. Benieuwd naar de prijzen straks. Zo'n Steijn zal wel 6 miljoen kosten haha.
Hoi allen,
Het is bijna kerst dus mijn favoriete spel van het jaar gaat weer bijna beginnen. Wees welkom in mijn subleague gelijknamig aan mijn Scoritonaam 👌
https://www.scorito.com/subleague/938566/wk-darts-2025/bullyboy180/84166603-713d-46dc-9e0b-3465008ad0a6?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv
Groeten, Bullyboy180.
Steijn was 5, ik denk dat hij nu wel minstens 7 miljoen gaat kosten. Pepi wordt ook een dure klant. PEC heeft een paar pareltjes die flink over de kop zullen gaan. En ik vrees dat ik Leemans voor mij niet meer te houden is.
Ergens is het toch wel jammer dat goede prestaties geen bonus opleveren. Iedereen start weer met hetzelfde bedrag, alleen met een puntenverschil. Ik vind het knap als je nu op goud staat en daar over een half jaartje ook nog staat.
Onze scorito sub-league is nog op zoek naar wat versterking voor het nieuwe jaar. . Zijn er nog spelers die niet in een andere subleague zitten en graag mee willen doen voor de prijzen? Onze subleague heeft al enkele overwinning en top5 plaatsen beet, maar we merken dat we in sommige spellen net niet voldoende spelers hebben.
Wat we zoeken zijn spelers die voor de scorito index meespelen en dus zoveel mogelijk spellen meedoen. Spelers die zich écht willen inzetten om goed te scoren en mee willen discussiëren op onze discord. Ben jij een speler die op +90% de index zitten, neem dan contact met mij op via PB.
Dank!
Om het forum richting de winterstop alvast nieuw leven in te blazen: welke spelers zijn voor jou nu al must-haves na de winterstop? En van welke spelers wil je sowieso af (dit lijstje zal ongetwijfeld langer zijn dan de must-haves). Zelf vind ik het sowieso een erg raar seizoen met weinig echte uitblinkers. Ik zal aftrappen:
Must-haves (zonder rekening te houden met het budget)
- Steijn
- Klaassen
- Hancko
- Benitez
- Boscagli
- Saibari
Spelers die ik er het liefst vandaag nog uitstuur
- Reith
- Maikuma
- Gonzalez
- Olij
Lastig om te bepalen wie je moet hebben. Scoort Gimenez de komende weken weer dan zet je hem toch erbij (alleen maar om het "verschil" te maken). Denk dat je met een De rooij van twente ook wel goed zit, ondanks dat ie zelf niet scoort/assists, maar wel speelt in een team met vaak de Nul. Saibari levert nu als een malle, maar is weer enorm blessuregevoelig...Dan is Til is alles meer een zekerheid.
Mijn ziekenboeg loopt eindelijk leeg, maar wel te laat om aan het einde van dit seizoen nog op een bekertje uit te komen. Het gat is te groot. Dit weekend Gimenez captain en fijn dat PSV de eerste wedstrijd heeft, kijken wie er spelen...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.