Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 380 381 382 383 »
oborobo

En dan vergeet ik nog,Halilovic,Neghli en Owusu-Oudoro.

mirkodek

Heel Sparta is sowieso wel de grootste tegenvaller de eerste seizoenshelft 

Ab Normaal
Ben Van Heck
Om het forum richting de winterstop alvast nieuw leven in te blazen: welke spelers zijn voor jou nu...

Waarom Hancko een must have? Feyenoord weinig de nul, nauwelijks individuele punten en duur. 
Ik heb 'm nu en bij mij kan ie juist wieberen. 

mirkodek
Ab Normaal
Waarom Hancko een must have? Feyenoord weinig de nul, nauwelijks individuele punten en duur. Ik...

Precies, voor die prijs was Boscagli de veeeeel betere keuze geweest (helaas, ik heb ook Hancko)

HZ57

Zal in de wintertransfer periode sowieso moeilijk worden. Van de spitsen springt er niemand uit en wie kun je tegenwoordig nog in de basis verwachten en laat staan een hele wedstrijd. Veel blessure leed dankzij de overvolle programma's en wie blijft er tegenwoordig nog een hele wedstrijd staan met die 5 wissels

Scoritop

Wat te denken van het psv middenveld. Wie neem je daarvan na de winterstop? Tilman, Veerman, Schouten, Saibari en/of Til. 

Spartaan
HZ57
Zal in de wintertransfer periode sowieso moeilijk worden. Van de spitsen springt er niemand uit en w...

Eens het zal voor iedereen heel pittig worden.   Er zijn weinig aanvallers die er bovenuit springen , PSV , Feyenoord en ook Ajax hebben hierin ook nogeens een luxe probleem met zeker 2 gelijkwaardige opties.

Middenveld van PSV gaat je ook hoofdbrekens bezorgen dat is een zekerheid en dat je daar veel voor moet betalen staat ook vast.  Dit geldt ook voor Steijn die is ook soort van onmisbaar alleen gaat scorito die ook aardig prijzen.  
Er zijn verder bij de wat kleinere clubs buiten de top 5 ook maar echt weinig leuke opties en dat is ook voor het eerst lijkt wel.  Soms had je daar nog wel is een spits of leuke middenvelder die altijd wel leverde. 
zal een lastige puzzel worden dat merk ik wel maar kijk er wel naar uit !! 

scoritofan

Wat is slim deze ronde qua cappie? Beste zal wel weer zijn om iemand van psv te kiezen, maar gaan ze daar weer rouleren? En er zijn andere leuke opties.

scoritofan

https://www.psvfans.nl/peter-bosz-moet-puzzelen-bij-psv-er-zijn-pijntjes-na-brest-uit/

hier word je ook niet veel wijzer van haha.

Scoritop
scoritofan
Wat is slim deze ronde qua cappie? Beste zal wel weer zijn om iemand van psv te kiezen, maar gaan ze...

Niet heel lastig toch? 

Spartaan
scoritofan
https://www.psvfans.nl/peter-bosz-moet-puzzelen-bij-psv-er-zijn-pijntjes-na-brest-uit/ hier word je...

Hier hebben we niks aan.  Dus blijf weg bij PSV. Tenzij er voor 8 uur nog duidelijkheid komt met namen van de spelers met pijntjes. Heb nu Lammers als captain. 

Jo de Haan
scoritofan
Wat is slim deze ronde qua cappie? Beste zal wel weer zijn om iemand van psv te kiezen, maar gaan ze...

Steijn!

Jo de Haan
Jo de Haan
Steijn!

Levert bijna altijd die jongen, lekker hoorrr

Ecko

Giminéz met een lekkere 604 punten ook niet verkeerd, dat maakt z'n puntloze periode een beetje goed. 

Scoritop

Nog 1 speelronde. Daarna weer aan de puzzel. Het zal mij benieuwen 

scoritofan
Scoritop
Nog 1 speelronde. Daarna weer aan de puzzel. Het zal mij benieuwen 

Eindelijk weer puzzelen.

Benzardi

Mijn elftal staat al aardig vast met 99,9% in de raking,maar doe ik er goed aan om een Taylor te wisselen voor Klaassen of een Til voor Tilman?

Moeilijk,moeilijk 😱

Scoritop
Benzardi
Mijn elftal staat al aardig vast met 99,9% in de raking,maar doe ik er goed aan om een Taylor te wis...

Uitgaande van welk budget? 

Benzardi
Scoritop
Uitgaande van welk budget? 

Hoe bedoel je?

Ik ga ervan uit van hetzelfde budget waar we mee begonnen. 

Scoritop

Oke. Het budget kan misschien hetzelfde zijn, maar de waardes van spelers kunnen stijgen of dalen. Steijn was bijvoorbeeld 5M. Je kunt hem straks niet meer kopen voor 5M gok ik, maar ik denk voor iets meer. En zo zullen er nog meer spelers zijn die duurder zijn geworden. Dus dan kan je bij wijze van spreken al niet meer hetzelfde team bouwen als voor de winterstop (als je in dit geval Steijn hebt in je team). 

99,9% is een mooie score! Zou mooi zijn als je dit kunt vasthouden. 

1 2 ... 380 381 382 383 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.