Zal in de wintertransfer periode sowieso moeilijk worden. Van de spitsen springt er niemand uit en wie kun je tegenwoordig nog in de basis verwachten en laat staan een hele wedstrijd. Veel blessure leed dankzij de overvolle programma's en wie blijft er tegenwoordig nog een hele wedstrijd staan met die 5 wissels
Eens het zal voor iedereen heel pittig worden. Er zijn weinig aanvallers die er bovenuit springen , PSV , Feyenoord en ook Ajax hebben hierin ook nogeens een luxe probleem met zeker 2 gelijkwaardige opties.
Middenveld van PSV gaat je ook hoofdbrekens bezorgen dat is een zekerheid en dat je daar veel voor moet betalen staat ook vast. Dit geldt ook voor Steijn die is ook soort van onmisbaar alleen gaat scorito die ook aardig prijzen.
Er zijn verder bij de wat kleinere clubs buiten de top 5 ook maar echt weinig leuke opties en dat is ook voor het eerst lijkt wel. Soms had je daar nog wel is een spits of leuke middenvelder die altijd wel leverde.
zal een lastige puzzel worden dat merk ik wel maar kijk er wel naar uit !!
Oke. Het budget kan misschien hetzelfde zijn, maar de waardes van spelers kunnen stijgen of dalen. Steijn was bijvoorbeeld 5M. Je kunt hem straks niet meer kopen voor 5M gok ik, maar ik denk voor iets meer. En zo zullen er nog meer spelers zijn die duurder zijn geworden. Dus dan kan je bij wijze van spreken al niet meer hetzelfde team bouwen als voor de winterstop (als je in dit geval Steijn hebt in je team).
99,9% is een mooie score! Zou mooi zijn als je dit kunt vasthouden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.