Wie ben je van plan van Utrecht? Heb alleen el Karouani van utereg maar ga denk toch voor iemand anders. Zal gaan tussen Steijn of Tilmannn ben er nog niet uit. Denk wel dat Psv vrij makkelijk van Feyenoord zal gaan winnen.
12 a 14 krijg er ik niet in............................😡
9 a 10 moet kunnen, al zijn de prijzen aardig gestegen, bijv. Margaret van RKC is gestegen 750.000 naar 125.000. Ik was iets te voorbaarig 😉
"Als je een Taylor wisselt, heb je er dan nog eentje over?"
Hoe bedoel je, met heb er dan 1 over?
Taylor zou ik kunnen ruilen voor Klaassen, want Klaasen scoort makkelijk, Taylor geeft een hoop voorzetten en scoort af en toe, vandaar mijn luxe dilemma 😱
Dat dacht in al. Zonde. Zoals ik een paar pagina's terug zei: misschien kun je Boscagli of Benitez lozen. En ik denk zelfs ook Steijn met dit bedrag en de wedstrijden die Twente gaat spelen.
Ik denk dat je dit tegen iemand anders heb gezegd, want ik heb/had geen Benitez in mijn elftal.
Zonder Steijn kan je wel een leuk elftal neerzetten, ik ben er ook nog niet over uit om hem te nemen.
Nou mensen brand maar los, wat vinden we van de nieuwe waarde van de spelers?
Eerste wat opvalt is dat pepi 5 miljoen kost en de jong 4. Steijn logischerwijs duurder geworden en kost nu 6.5. Verder paar ajax verdedigers die zo op het eerste oog best iteressant geprijst zijn.
Ik ga het deze winterstop denk makkelijker vinden dan afgelopen zomer.
Zelfs inclusief dure jongens als Steijn, Tillman en Gimenez.
Met daar nog bij verdedigers van zowel Ajax als PSV als AZ (aangevuld met 2 verdedigers uit de 750K-1.25M categorie)
En middenvelders van Ajax en AZ (aangevuld dus met Steijn, Tillman, 1 Ajacied, 1 AZ'er en 1x 1.75 + 1x 750K).
Aanvallers, naast Gimenez, een PSV'er en 3 stuks uit categorie 750K tot 2.0M
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.