Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 381 382 383 384 »
dawizz

Ik ben juist bang dat Feyenoord gaat winnen en vraag me af hoeveel van mijn 4 PSV -ers ik op de bank ga zetten..

mirkodek
dawizz
Ik ben juist bang dat Feyenoord gaat winnen en vraag me af hoeveel van mijn 4 PSV -ers ik op de bank...

Ik heb ze er juist allevier in staan, al zal Bakayoko wel weer bank zitten. Ik zie Feyenoord uit echt niet van PSV winnen.

Peli
dawizz
Ik ben juist bang dat Feyenoord gaat winnen en vraag me af hoeveel van mijn 4 PSV -ers ik op de bank...

Bang? Blij!

Benzardi
Scoritop
Dat zou zeker kunnen. Alleen de goedscorende spelers stijgen waarschijnlijk allemaal in waarde. Laat...

Zal ik doen.👍

Benzardi

300% cap. altijd leuk, met de wedstrijden AZ-Twe & Psv- Fey

Ik ga, denk ik voor een speler van Utrecht.

Scoritop

Psv-Feyenoord 1-2. Schrijf maar op

Jo de Haan
Benzardi
300% cap. altijd leuk, met de wedstrijden AZ-Twe & Psv- Fey Ik ga, denk ik voor een speler van...

Wie ben je van plan van Utrecht? Heb alleen el Karouani van utereg maar ga denk toch voor iemand anders. Zal gaan tussen Steijn of Tilmannn ben er nog niet uit. Denk wel dat Psv vrij makkelijk van Feyenoord zal gaan winnen.

Laatst gewijzigd
Bobby37

Vind het heel lastig deze ronde maar ga toch maar voor steijn als cap. 

Benzardi
Jo de Haan
Wie ben je van plan van Utrecht? Heb alleen el Karouani van utereg maar ga denk toch voor iemand and...

Ik ben voor El Karouani gegaan want dat is voor mij ook de enige Utrecher. 

Voorzetje en de 0 houden, moet kunnen 🙄

Benzardi

Waarom kan ik Klaassen niet kiezen?

Astarloa

Ihattaren mis ik ook. Zal nog het een en ander aangepast moeten worden.

Spartaan

Wat een woekerprijzen zeg bij vele spelers.  Zowel eredivisie als kkd 

Ecko
Benzardi
Mijn elftal staat al aardig vast met 99,9% in de raking,maar doe ik er goed aan om een Taylor te wis...

Als je een Taylor wisselt, heb je er dan nog eentje over? Anders zou ik het niet doen. Ik zou ook minstens een Til willen houden. 

Astarloa

Tillman, Saibari, Til, Veerman en Schouten om uit te kiezen op het middenveld. Dat wordt weer lekker eindeloos discussieren.

1 2 ... 381 382 383 384 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.