Willem II, NAC, NEC, GAE, Heerenveen, RKC, Groningen, Almere, Heracles, Fortuna, PEC, Sparta....
Ik zeg niet dat ik hem tegen alle bovenstaande tegenstanders ga cappen, maar het zijn allemaal mogelijkheden.
Door alle onzekerheden voorin, neig ik nu naar een 3/5/2 opstelling. Gimenez en parrot voorin en dan een aanvaller van 1.5 die af en toe in de basis kan en de rest opvullen.
dan heb ik ruimte voor Taylor, tillman, hwang en Steijn
psv zal snel kampioen zijn, maar daarmee rekening houden,lijkt me heel lastig..
Daar neig ik ook naar inderdaad, al zat ik te denken aan Lang ipv Parrot en dan met Edvardsen. Gelukkig hebben we nog even om te puzzelen. Maar voorin zijn er inderdaad weinig zekerheidjes, dus heb niet zoveel zin om daar veel geld aan uit te geven.
Tja, zowel Lang als Saibari zijn spelers die de nodige wedstrijden missen en zelden een wedstrijd vol maken. Maar ze stacken wel punten in de minuten die ze wel maken. Vooral Saibari is erg stevig geprijsd om die redenen. Hopelijk wordt het middenveld wat duidelijker in de 3 proefrondes. Dan kan ik hopelijk voor wat meer zekerheid kiezen in de vorm van Veerman of Schouten of toch gewoon weer Til.
Fijne dagen allemaal!
en wat betreft ons aller Noa..ik twijfel natuurlijk vanwege de hierboven genoemde argumenten (en zal hij hoogstwaarschijnlijk niet in mijn team komen, want geen centrumspits), maar mits hij fit is, wel zeker van een basisplaats. Dit geldt niet voor een Pepi, de jong of Til.
en blessures..met in het afgelopen halfjaar veerman en gimenez er lang uit en de jong vaak wissel maak ik me daarover geen zorgen meer!;)
Weet iemand al of Farioli met z'n sterkste elf gaat spelen na de winterstop? 😅 Dat blijft (qua middenvelders en aanvallers) voor Ajax toch altijd wel de vraag.
Taylor lijkt me voor veel mensen wel een zekerheidje, Klaassen is interessant maar ietwat aan de prijs. Van de aanvallers zou ik alleen Godts overwegen, maar die staat vooralsnog in de competitie nauwelijks basis.
Ajacieden blijven inderdaad lastige picks. Naar mijn idee heb je maar een handjevol spelers van wie je met (redelijke) zekerheid kunt zeggen dat ze een basisplaats hebben..... Pasveer, Baas, Hato, Taylor. En daarbij lijkt nu ook Weghorst gekomen te zijn. Met eventueel nog Klaassen en Henderson.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.