Netjes! Ik had Breum heel even staan, maar voor dit weekend er toch weer uit gehaald. Hier de volgende elf:
Unnerstall (Vaessen)
Baas Van Rooij Rensch (Bacuna)
Steijn(C) Taylor Perisic Tillman Saibari (Schreuders)
LdJ Van Wolfswinkel (Van Bergen)
Breum, Steijn en Unnerstall klikte ik als eersten mijn team in voor dit weekend.
Breum is net als Steijn een nummer 10 die makkelijk scoort, tegen welke tegenstander dan ook, uit of thuis. Heb zelfs overwogen hem te cappen, helaas nagelaten.
Hij zal, zoals gister gezegd, nu in veel teams komen. Al naar het schema met GAE gekeken? Of stel je Breum zo goed als elke wedstrijd op? Dan verwacht ik eerlijk gezegd wel voor die 2,5M, maar hoor het graag van je.
Ik denk dat reltief veel mensen hem, door zijn prijskaartje en club, alsnog links laten liggen.
En het schema van GAE heb ik bekeken, maar vind ik bij een speler als Breum minder van belang. Want zoals ik al zei: "Breum is net als Steijn een nummer 10 die makkelijk scoort, tegen welke tegenstander dan ook, uit of thuis."
Eens, bij mij staat ie al heel lang in mn soort-van-definitieve team voor de rest van het seizoen.
Tis al vaker voorbij gekomen, maar op het middenveld heb je niet zo heel veel 'garanties' op punten. Steijn en ook Breum hebben dat wel. En in de 2.5m categorie steekt Breum er wel met kop en schouders boven uit. De Vlaps en Koopmeiners van deze wereld zullen met het team wellicht wat beter gaan scoren, maar individueel niet.
En wat jij (Peli) al zegt: hem kun je eigenlijk overal wel opstellen, doelkansen gaat hij bijna altijd wel krijgen.
Dat makkelijke scoren vind ik tot aan gisteren reuze mee vallen. Maar goed, sinds hij op 10 staat is hij idd wel flink aan zijn statistieken aan het werken t.o.v. zijn statistieken op linksbuiten. Voor de definitieve selectie kan je waarschijnlijk het risico niet meer nemen om hem niet te pakken.
Tot aan gisteren? Hij was in elk van de laatste 7 potjes van GAE, inclusief KNVB beker, eens of meermaals direct bij een doelpunt betrokken.
En klopt wat je zegt.... Hij komt op 10 echt veel beter voor de dag dan op linksvoor.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.