Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 395 396 397 398 »
Peli

En alsnog....

Had ik 'm maar gecapped 🤦🏽‍♂️

Corky18
Peli
En alsnog.... Had ik 'm maar gecapped 🤦🏽‍♂️

Haha, dat 'het kon ook nóg beter' is wel heel herkenbaar met dit spel.

Helaas heb ik 'm überhaupt niet in m'n team staan, dus dat kon voor mij beter...

Peli

Dit weekend mogen de onderstaande strijders het gaan doen. En met 457 punten in 1 potje zijn ze vrij lekker begonnen.

Unnerstall (De Busser)

Rensch, Rugani, Bacuna (Lagerbielke)

Steijn [C], Tillman, Taylor, Breum (Da Cruz)

Gimenez, De Jong, Van Wolfswinkel (Hornkamp)

mirkodek
Peli
Dit weekend mogen de onderstaande strijders het gaan doen. En met 457 punten in 1 potje zijn ze vrij...

Netjes! Ik had Breum heel even staan, maar voor dit weekend er toch weer uit gehaald. Hier de volgende elf:

Unnerstall (Vaessen)

Baas Van Rooij Rensch (Bacuna)

Steijn(C) Taylor Perisic Tillman Saibari (Schreuders)

LdJ Van Wolfswinkel (Van Bergen)

Hay
mirkodek
Netjes! Ik had Breum heel even staan, maar voor dit weekend er toch weer uit gehaald. Hier de volgen...

Heb Breum niet overwogen voor dit weekend. Verder lijken onze teams (incl wissels) wel veel op elkaar. Ipv Van Rooij Rensch heb ik Hato en Rugani (en exact dezelfde wissels)

Scoritop

Ook hier Breum nooit overwogen. 

Pasveer (Vaessen)

Flamingo
Rugani
Kuipers
(Bacuna)

Steijn
Tillman
Taylor
Vlap
(Oosting)

LdJ
Lang
RvW
(Hornkamp)

KingNelom13

De busser (Unnerstal)

Remsch,Hato,Kuipers (ledezma)

Steijn c, Tillman, Perisic, Klaassen (Tunjic)

V Wolfswinkel, Gimenez, Weghorst (Willumson)

Laatst gewijzigd
Bobby37

Pasveer (Bielica)

Baas, bacuna, kuipers (vd bergh)

Taylor, klaassen, saibari, steijn (c) (schreuders)

Lang, ldj, rvw (omarsson)

encanto

Hier gegaan voor:

unerstall (de Keyser)

rensch, rugani, kuipers (bacuna)

steijn (c), breum, tillman, Taylor (oosting)

VVW, ginrmez en de jong (vente)

ben benieuwd

Astarloa

Waarom hebben jullie eigenlijk voor Breum gekozen dit weekend? Puur prijstechnisch? Want Fortuna thuis sterk dit seizoen en GAE uit dit seizoen niet meer dan redelijk. Zelf eigenlijk niet overwogen dus.

Laatst gewijzigd
mirkodek
Astarloa
Waarom hebben jullie eigenlijk voor Breum gekozen dit weekend? Puur prijstechnisch? Want Fortuna thu...

Ja dat was precies de reden waarom ik hem uiteindelijk niet gekozen heb

Ecko

Misschien omdat Fortuna zo'n ploeg is die na een puike uitwedstrijd (FC Utrecht) denkt dat ze thuis eventjes makkelijk van GAE gaan winnen? Simonis lijkt zijn team dan beter te motiveren. Helaas bedenk ik dat nu pas. Ik had nl ook Da Cruz. Geen goal gemaakt maar twee tegen.

Laatst gewijzigd
Peli
Astarloa
Waarom hebben jullie eigenlijk voor Breum gekozen dit weekend? Puur prijstechnisch? Want Fortuna thu...

Breum, Steijn en Unnerstall klikte ik als eersten mijn team in voor dit weekend.

Breum is net als Steijn een nummer 10 die makkelijk scoort, tegen welke tegenstander dan ook, uit of thuis. Heb zelfs overwogen hem te cappen, helaas nagelaten.

Scoritop
Peli
Breum, Steijn en Unnerstall klikte ik als eersten mijn team in voor dit weekend. Breum is net als S...

Hij zal, zoals gister gezegd, nu in veel teams komen. Al naar het schema met GAE gekeken? Of stel je Breum zo goed als elke wedstrijd op? Dan verwacht ik eerlijk gezegd wel voor die 2,5M, maar hoor het graag van je. 

Peli
Scoritop
Hij zal, zoals gister gezegd, nu in veel teams komen. Al naar het schema met GAE gekeken? Of stel je...

Ik denk dat reltief veel mensen hem, door zijn prijskaartje en club, alsnog links laten liggen. 

En het schema van GAE heb ik bekeken, maar vind ik bij een speler als Breum minder van belang. Want zoals ik al zei: "Breum is net als Steijn een nummer 10 die makkelijk scoort, tegen welke tegenstander dan ook, uit of thuis."

mirkodek
Peli
Ik denk dat reltief veel mensen hem, door zijn prijskaartje en club, alsnog links laten liggen. ...

Eens, bij mij staat ie al heel lang in mn soort-van-definitieve team voor de rest van het seizoen.

Tis al vaker voorbij gekomen, maar op het middenveld heb je niet zo heel veel 'garanties' op punten. Steijn en ook Breum hebben dat wel. En in de 2.5m categorie steekt Breum er wel met kop en schouders boven uit. De Vlaps en Koopmeiners van deze wereld zullen met het team wellicht wat beter gaan scoren, maar individueel niet. 

En wat jij (Peli) al zegt: hem kun je eigenlijk overal wel opstellen, doelkansen gaat hij bijna altijd wel krijgen.

Astarloa

Dat makkelijke scoren vind ik tot aan gisteren reuze mee vallen. Maar goed, sinds hij op 10 staat is hij idd wel flink aan zijn statistieken aan het werken t.o.v. zijn statistieken op linksbuiten. Voor de definitieve selectie kan je waarschijnlijk het risico niet meer nemen om hem niet te pakken. 

Peli
Astarloa
Dat makkelijke scoren vind ik tot aan gisteren reuze mee vallen. Maar goed, sinds hij op 10 staat is...

Tot aan gisteren? Hij was in elk van de laatste 7 potjes van GAE, inclusief KNVB beker, eens of meermaals direct bij een doelpunt betrokken.

En klopt wat je zegt.... Hij komt op 10 echt veel beter voor de dag dan op linksvoor.

Scorito1994

Als je kijkt naar punten potentieel is Berghuis ook zeker het overwegen waard, neemt vrijwel alles bij Ajax. Vraag is alleen, blijft dit team nu spelen? Of gaat Farioli weer elke vrijdag lootjes trekken?

Peli
Scorito1994
Als je kijkt naar punten potentieel is Berghuis ook zeker het overwegen waard, neemt vrijwel alles b...

Vraag is ook: Blijft Berghuis een keer voor langere tijd vrij van pijntjes, last en blessures?

Laatst gewijzigd
Willempie94
Scorito1994
Als je kijkt naar punten potentieel is Berghuis ook zeker het overwegen waard, neemt vrijwel alles b...

Vindt AZ ook steeds interessanter worden. Vorige topper tegen Twente, nu voorstaan bij PSV...

Willempie94
Peli
Vraag is ook: Blijft Berghuis een keer voor langere tijd vrij van pijntjes, last en blessures?

Nee blijft niet staan en zal ook als middenvelder gebruikt blijven worden 

Peli
Willempie94
Nee blijft niet staan en zal ook als middenvelder gebruikt blijven worden 

Ik overweeg hem dan ook niet. Hem m'n team inklikken, in vorm of niet, dat lukt me gewoon niet.

1 2 ... 395 396 397 398 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.