Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 399 ... 485 486
Scoritop
Peli
Dat zet mij inderdaad ook steeds meer aan het denken voor de definitieve selectie. Er wordt door gee...

Bakker en De Busser zijn mooie picks idd. 

Steijn weer een goaltje. Gaan we weer in de discussie 

mirkodek

En deze tegengoal van Twente bewijst het ook maar weer eens. Ik had al goedkope keepers (2miljoen) maar misschien ga ik er nog meer op bezuinigen. Investeren in scorende middenvelders en aanvallers lijkt zoveel beter.

Scoritop
Jostariza
Goedemorgen allemaal, Ik vroeg mij af of er animo is voor een Scorito Discord server. Zelf heb ik h...

Ik had hierop gereageerd. Sta er wel voor open. Zeker in de puzzeltje van de spellen. 

Willempie94
Scoritop
Ik had hierop gereageerd. Sta er wel voor open. Zeker in de puzzeltje van de spellen. 

Lijkt me ook leuk!

Willempie94
Peli
Dat zet mij inderdaad ook steeds meer aan het denken voor de definitieve selectie. Er wordt door gee...

Dit werd voor het seizoen ook over Benitez en de verdediging van PSV gezegd. Toch hebben die mooie punten opgeleverd (helaas niet bij mij)

Peli

Wel lekker zo'n cpt die hattrickje maakt

Willempie94
Peli
Wel lekker zo'n cpt die hattrickje maakt

Zeker! Al denk ik dat de meeste hem wel gecapt hebben?

Scoritop
Willempie94
Zeker! Al denk ik dat de meeste hem wel gecapt hebben?

Ja dat denk ik ook. Gelukkig heb ik RvW (goal), Vlap (2 assists) en Kuipers (assist) ook 

Laatst gewijzigd
Willempie94
Scoritop
Ja dat denk ik ook. Gelukkig heb ik RvW (goal), Vlap (2 assists) en Kuipers (assist) ook 

RvW heb ik ook, helaas voor van Rooij gekozen ipv Kuipers. Maar goede keuzes dus, had je Beum ook? Dan heb je mooie punten deze ronde!

Peli

Ja hier ook Ricky en eerder ook al een hattrick met Breum.

In 1 klap weer op een gouden bekertje.

Scoritop
Willempie94
RvW heb ik ook, helaas voor van Rooij gekozen ipv Kuipers. Maar goede keuzes dus, had je Beum ook? D...

Nee die niet. Nog wel extra assist Vlap 

Peli

1.913 punten en van brons naar goud (99.4%). Lekker Topcoach weekendje wel.

encanto

Wat een weelde ook hier..1923 punten en van 89 naar 96.7..het kan verkeren

Scoritop

Niet zoveel punten als jullie, maar wel gestegen naar 99,7

Laatst gewijzigd
Astarloa

Haller maakte wel indruk hoor. Samen met El Karouani kan dat een aardige tandem gaan worden. Feyenoord wel heel matig.

steven20

Erg prettige ronde gescoord ook hier. En her en der wat wijzer geraakt.

Tnx voor t sparren

Scoritop

Parrott in mijn ogen niet een 100% safe pick. Wat denken jullie? Meerdink kwam er voor hem in en scoorde. Heb de wedstrijd niet gezien, maar Parrott zat in de 1e seizoenshelft ook al een keer op de bank. Az-kenners die dit beamen? 

Scorito1994
Scoritop
Parrott in mijn ogen niet een 100% safe pick. Wat denken jullie? Meerdink kwam er voor hem in en sco...

Parrott miste een dot van een kans, je mag verwachten van een Az spits dat hij die afmaakt. Dus voor nu zijn er volgens mij betere om te nemen

Benzardi

Als er mensen omhoog gaan, moeten er ook mensen dalen, nou hier heb je er 1.😂

Gelukkig was het maar 0,1% naar 99,8%, dat het zo weinig was komt door onze oudevertrouwde Steijntje met 709 punten. Volgende week toch wat scherper zijn want de laaste 3 wedstrijden ben ik alleen maar in de min gegaan.

Voor de mensen die omhoog zijn gegaan.......................................netjes 👍

Peli

Ik voel nog geen paniek omtrent Parrott, is in alles veel meer het type spits die bij Martens z'n speelwijze past dan Meerdink. En niet scoren tegen PSV is wat mij betreft ook geen ramp. Maar hij zalnde aankomende 2 weken wel scherper moeten zijn, met potjes tegen Ajax, Utrecht en AS Roma. Anders zal Meerdink steeds vaker minuten gaan krijgen. 

Ik schrijf Parrott dus bij lange na nog niet af. Gelukkig zitten we nog in de proefronden. 

hansotjes
Peli
Ja hier ook Ricky en eerder ook al een hattrick met Breum. In 1 klap weer op een gouden bekertje.

Exact dit hier ook. En een unicum denk ik met 2 hattricks in 1 ronde!

Ben Van Heck

Breum en Steijn (C) hebben mij in één klap op een bronzen bekertje gezet, haha. Van 86 naar 96%. Het tij kan snel keren zullen we maar zeggen..

Voor komende speelronde heb ik nu een keepersbestand van maar liefst 1,25 miljoen. Voelt toch een beetje gek. Vooralsnog heb ik op dit moment:

4X GAE
3x PSV
3x TWE
2x AJA
1x FEY
1x SPA
1x RKC

Peli
Ben Van Heck
Breum en Steijn (C) hebben mij in één klap op een bronzen bekertje gezet, haha. Van 86...

Prima te verantwoorden toch, die 2 keepers van bij elkaar 1.25M. 
Vooral gezien de tegenstanders van zowel GAE als RKC aankomend weekend.
Kun je je budget lekker besteden op posities waar het wèl veel punten op kan leveren.

Laatst gewijzigd
Sjarls
Peli
Prima te verantwoorden toch, die 2 keepers van bij elkaar 1.25M. Vooral gezien de tegenstanders...

Alleen bij GAE keept volgens mij Plogmann weer ipv Busser. Ik dacht dat de trainer gezegd had beide een wedstrijd te geven na de winterstop en daarna een keuze te maken. Dus even goed in de gaten houden. 

Peli
Sjarls
Alleen bij GAE keept volgens mij Plogmann weer ipv Busser. Ik dacht dat de trainer gezegd had beide...

Plogmann keept woensdag tegen Twente in de beker dacht ik.

Daarna hakt Simonis de knoop door voor het restant van de competitie. Zal me niks verbazen als hij voor De Busser kiest 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 399 ... 485 486

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.