Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 396 397 398 399 »
Scoritop
Peli
Dat zet mij inderdaad ook steeds meer aan het denken voor de definitieve selectie. Er wordt door gee...

Bakker en De Busser zijn mooie picks idd. 

Steijn weer een goaltje. Gaan we weer in de discussie 

mirkodek

En deze tegengoal van Twente bewijst het ook maar weer eens. Ik had al goedkope keepers (2miljoen) maar misschien ga ik er nog meer op bezuinigen. Investeren in scorende middenvelders en aanvallers lijkt zoveel beter.

Scoritop
Jostariza
Goedemorgen allemaal, Ik vroeg mij af of er animo is voor een Scorito Discord server. Zelf heb ik h...

Ik had hierop gereageerd. Sta er wel voor open. Zeker in de puzzeltje van de spellen. 

Willempie94
Scoritop
Ik had hierop gereageerd. Sta er wel voor open. Zeker in de puzzeltje van de spellen. 

Lijkt me ook leuk!

Willempie94
Peli
Dat zet mij inderdaad ook steeds meer aan het denken voor de definitieve selectie. Er wordt door gee...

Dit werd voor het seizoen ook over Benitez en de verdediging van PSV gezegd. Toch hebben die mooie punten opgeleverd (helaas niet bij mij)

Peli

Wel lekker zo'n cpt die hattrickje maakt

Willempie94
Peli
Wel lekker zo'n cpt die hattrickje maakt

Zeker! Al denk ik dat de meeste hem wel gecapt hebben?

Scoritop
Willempie94
Zeker! Al denk ik dat de meeste hem wel gecapt hebben?

Ja dat denk ik ook. Gelukkig heb ik RvW (goal), Vlap (2 assists) en Kuipers (assist) ook 

Laatst gewijzigd
Willempie94
Scoritop
Ja dat denk ik ook. Gelukkig heb ik RvW (goal), Vlap (2 assists) en Kuipers (assist) ook 

RvW heb ik ook, helaas voor van Rooij gekozen ipv Kuipers. Maar goede keuzes dus, had je Beum ook? Dan heb je mooie punten deze ronde!

Peli

Ja hier ook Ricky en eerder ook al een hattrick met Breum.

In 1 klap weer op een gouden bekertje.

Scoritop
Willempie94
RvW heb ik ook, helaas voor van Rooij gekozen ipv Kuipers. Maar goede keuzes dus, had je Beum ook? D...

Nee die niet. Nog wel extra assist Vlap 

1 2 ... 396 397 398 399 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.