Als er mensen omhoog gaan, moeten er ook mensen dalen, nou hier heb je er 1.😂
Gelukkig was het maar 0,1% naar 99,8%, dat het zo weinig was komt door onze oudevertrouwde Steijntje met 709 punten. Volgende week toch wat scherper zijn want de laaste 3 wedstrijden ben ik alleen maar in de min gegaan.
Voor de mensen die omhoog zijn gegaan.......................................netjes 👍
Ik voel nog geen paniek omtrent Parrott, is in alles veel meer het type spits die bij Martens z'n speelwijze past dan Meerdink. En niet scoren tegen PSV is wat mij betreft ook geen ramp. Maar hij zalnde aankomende 2 weken wel scherper moeten zijn, met potjes tegen Ajax, Utrecht en AS Roma. Anders zal Meerdink steeds vaker minuten gaan krijgen.
Ik schrijf Parrott dus bij lange na nog niet af. Gelukkig zitten we nog in de proefronden.
Breum en Steijn (C) hebben mij in één klap op een bronzen bekertje gezet, haha. Van 86 naar 96%. Het tij kan snel keren zullen we maar zeggen..
Voor komende speelronde heb ik nu een keepersbestand van maar liefst 1,25 miljoen. Voelt toch een beetje gek. Vooralsnog heb ik op dit moment:
4X GAE
3x PSV
3x TWE
2x AJA
1x FEY
1x SPA
1x RKC
Prima te verantwoorden toch, die 2 keepers van bij elkaar 1.25M.
Vooral gezien de tegenstanders van zowel GAE als RKC aankomend weekend.
Kun je je budget lekker besteden op posities waar het wèl veel punten op kan leveren.
Alleen bij GAE keept volgens mij Plogmann weer ipv Busser. Ik dacht dat de trainer gezegd had beide een wedstrijd te geven na de winterstop en daarna een keuze te maken. Dus even goed in de gaten houden.
Plogmann keept woensdag tegen Twente in de beker dacht ik.
Daarna hakt Simonis de knoop door voor het restant van de competitie. Zal me niks verbazen als hij voor De Busser kiest
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.