Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 400 401 402 403
Sjarls
Peli
Plogmann keept woensdag tegen Twente in de beker dacht ik. Daarna hakt Simonis de knoop door voor h...

Ahhh oke! Zou fijn zijn als die voor de Busser kiest 

hansotjes
Sjarls
Ahhh oke! Zou fijn zijn als die voor de Busser kiest 

Ene kant fijn, andere kant zal wel heel scorito hem nemen dan..

Ben Van Heck

Hopelijk zijn er genoeg mensen die de keeperssituatie bij GAE niet in de gaten houden haha. 

Scoritop
Ben Van Heck
Breum en Steijn (C) hebben mij in één klap op een bronzen bekertje gezet, haha. Van 86...

Ik heb ook al wat gepuzzeld:

4x psv
3x gae
2x twe
2x fey 
2x spa 
2x alm 

Sjarls

Wat zijn jullie verwachtingen van Sparta voor de 2de seizoenshelft? Ze zijn leuk geprijsd en ze kunnen het bijna niet slechter doen zou je denken. 

Peli
Sjarls
Wat zijn jullie verwachtingen van Sparta voor de 2de seizoenshelft? Ze zijn leuk geprijsd en ze kunn...

Moeilijk in te schatten.... Maar ik vond ze dit weekend niet bijster goed voor de dag komen, tegen een tenenkrommend slecht Heracles. 

Sjarls
Peli
Moeilijk in te schatten.... Maar ik vond ze dit weekend niet bijster goed voor de dag komen, tegen e...

Ja heel lastig. Dit weekend weer een mooie test voor ze. Misschien hoop ik tegen beter weten in dat ze het beter gaan doen zodat er lekker goedkoop geshopt kan worden. 

Hay
Sjarls
Ja heel lastig. Dit weekend weer een mooie test voor ze. Misschien hoop ik tegen beter weten in dat...

Had er de eerste seizoenshelft 4 van Sparta. Dat is me slecht bevallen, alleen Neghli redelijk. Toch heb ik nog steeds redelijk vertrouwen in Lauritsen

Eddix

Ik draag nog niet veel bij in deze topic, en jullie kunnen mijn bijdrage in twijfel trekken, maaaar, ik denk dat RKC gaat winnen van Sparta.

Verder speelt PSV de eerste wedstrijd van deze speelronde, waardoor de opstelling gecontroleerd kan worden voor de aftrap. Dit is gunstig, want daar kun je budget mee besparen. Als bijvoorbeeld Ledezma en Mauro Junior weer starten, is dat veel goedkoper dan het selecteren van Boscagli en Flamingo.

Verder ga ik ook voor 4x GAE deze speelronde. Het draait daar gewoon lekker momenteel. Daarnaast worden de scorito-punten veelal gescoord door een vast groep spelers, wat die spelers extra aantrekkelijk maakt (zelfs als ze misschien niet winnen) ten opzichte van teams waar de hele selectie punten haalt, zoals PSV. (Al ga ik voor deze speelronde ook voor 4x PSV, vanwege bovengenoemde argument).

Steijn is ook de komende wedstrijd een veilig cap keuze. Als je op iemand anders wilt 'gokken', of zelfs als het geen gokken is, loop je gewoon risico om punten mis te lopen die vrijwel alle andere wel scoren door hem te cappen. Dat maakt de cap keuze momenteel wel enorm saai. Alvast hulde voor degene die wel een andere cap aandurven (die dan meer punten blijkt te halen dan Steijn).

Scoritop

Steijn zou kunnen. Ook acht ik de kans dat Pepi op schot is dit weekend. 

Willempie94
Scoritop
Steijn zou kunnen. Ook acht ik de kans dat Pepi op schot is dit weekend. 

Wel een beetje afhankelijk hoelang hij door de weeks speelt misschien, Hoeveel speeltijd krijgt hij dan in het weekend..

willie01

Heeft iemand toevallig zo die link van de Discord wat laatst werd verteld hier beschikbaar? Ik kan het niet terugvinden en zou me graag willen aanmelden voor de Discord.

Frits

Zeker, hier nogmaals de al bestaande Discord: https://discord.gg/F3rxcYRr

willie01
Frits
Zeker, hier nogmaals de al bestaande Discord: https://discord.gg/F3rxcYRr

Thanks Frits! Ga hem straks even joinen

Willempie94

Rensch lijkt toch wel te gaan vertrekken, benieuwd of ze dan Regeer terughalen of alsnog een ruildeal aangaan.. 

RedDevil

Heren! Na lang meekijken, nu toch maar besloten om een accountje aan te maken op dit forum. Als fanatiek Scorito-speler, oude bekende van Peli én huidige koploper van Topcoach NL ga ik proberen om inhoudelijk mijn steentje bij te dragen aan het forum en de discussies. Let's go!

Meteen een klein vriendelijk verzoekje als eerste post: laten we alsjeblieft met z'n allen proberen om richting de deadline dit keer zo min mogelijk 'wie moet ik kiezen: speler A+B of speler C+D'-vragen te droppen. Wat zo'n vraag is zonder context (=de rest van je team en de balans waarvoor je kiest) echt zinloos. En voor mij (en misschien ook anderen) waren dat soort vragen altijd reden om hoofdschuddend weg te klikken van dit forum ;-) Hoe inhoudelijker de vraag, hoe beter het antwoord doorgaans ;-)

Scorito1994
RedDevil
Heren! Na lang meekijken, nu toch maar besloten om een accountje aan te maken op dit forum. Als fana...

Wat is je geheim dat je tot zulke prestaties kan komen?

Peli
RedDevil
Heren! Na lang meekijken, nu toch maar besloten om een accountje aan te maken op dit forum. Als fana...

Goed punt m.b.t. de 'dilemma's'.

En..... "oude bekende van Peli". Oh?

[edit] Ahaaaa! Welkom back, maatje.

Laatst gewijzigd
Peli
Scorito1994

In zijn geval, pure mazzel 😄

Just joking.... Red Devil is een sportbeest, volgt nagenoeg alle (gangbare) sporten op de voet en combineert dat met een fikse dosis gezond verstand.

Willempie94
RedDevil

Welkom!

Eens wat betreft je a of b vragen. Maar denk niet dat je dat hoeft te zeggen tegen de vaste reageerders, het zijn meer degene die last minute hier willen shoppen. Maar om dit te verminderen is het aan ons de uitdaging om hier dan ook geen a of b antwoord op te geven;)

Hassan de Mosselman

Steijn of Breum?

Hay
willie01
Thanks Frits! Ga hem straks even joinen

En het leeft weer!

Ben Van Heck
Hassan de Mosselman
Steijn of Breum?

Ligt er aan of je Peer Koopmeijners, Babadi en/of Namli in je team hebt

RedDevil
Scorito1994

Peli heeft deels gewoon gelijk hoor: mazzel heb je zeker nodig. Het verschil tussen plek 1 en plek 1.000 zit hem ook gewoon in het geluk om net telkens de goede captain te kiezen, net altijd de juiste spelers op de bank/tribune te zetten en dat ene gokje dat geweldig uitpakt. Clint Leemans was dit seizoen een mooi voorbeeld van dat laatste. Was voor 500K op te pikken omdat hij lang geblesseerd was, maar toen hij eenmaal fit was leverde hij een berg punten op. Maar dat hadden er ook zomaar 0 kunnen zijn als hij langer uit de roulatie zou blijven óf als hij niet in het elftal gekomen was.

Eddix

Ik heb bij de wielerspellen op het forum wel eens geprobeerd (of zelfs meermaals) om ook een beetje aan te geven dat we van gefundeerde discussies houden met context en argumenten. Helaas is het altijd heel erg in tweeën verdeeld en zijn veel mensen dan snel op hun teentjes getrapt, zelfs als je het vriendelijk vraagt. Ik waag me er niet meer aan. Iedereen moet lekker doen waar hij of zij zich goed bij voelt. Als je iets ziet wat je niet leuk vind, dan maar gewoon er overheen lezen.

1 2 ... 400 401 402 403

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.