Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 391 392 393 394 »
Ab Normaal

Voor de Groningen kenners: is er een serieuze kans dat die Willumsson basis blijft? 750k is anders best een mooie 5e aanvaller. 

Scoritop
mirkodek
Als er zoiets als 'zekerheid voor verdedigers' bestaat dan is het de wedstrijd van Ajax dit weekend...

Sutalo zal niet spelen denk ik. Ziek geweest en veel kg verloren. Vul zelf maar in wie zn vervanger is. Die staat overigens bij mij in de basis. 

mirkodek
Scoritop
Sutalo zal niet spelen denk ik. Ziek geweest en veel kg verloren. Vul zelf maar in wie zn vervanger...

Goeie, Rugani is aantrekkelijk geprijsd inderdaad.

Scoritop
Ab Normaal
Voor de Groningen kenners: is er een serieuze kans dat die Willumsson basis blijft? 750k is anders b...

Ik ben geen kenner, maar lijkt me sterk. Dit weekend nog wel, maar ik acht de kans groter dat Seuntjes daar komt te staan met Oosting/Postema. 

BarryE1
Scoritop
Ik ben geen kenner, maar lijkt me sterk. Dit weekend nog wel, maar ik acht de kans groter dat Seuntj...

Ik heb een artikel van dvhn gelezen dat juist andersom suggereert. Willumsson lijkt zeker van een basisplaats en Oosting/Postema maakten in de oefenwedstrijd geen onuitwisbare indruk. Seuntjens wordt voor de basis gehaald maar moet het wel elke week laten zien en niet zoals vaker in zijn carrière 1x per 3 weken aldus Lukkien. Wordt gezien als valse 9 of hangend vanaf links. 

Scoritop
BarryE1
Ik heb een artikel van dvhn gelezen dat juist andersom suggereert. Willumsson lijkt zeker van een ba...

Ah thnx. Misschien worden we wijzer van de vrije rondes. Anders wegblijven van de spitsen van Grun

Peli
Scoritop
Ah thnx. Misschien worden we wijzer van de vrije rondes. Anders wegblijven van de spitsen van Grun

Grote kans dat ik voor de definitieve fase helemaal wegblijf van welke Groningen speler dan ook.

MightyM
hansotjes
1e draft is gemaakt voor aankomend weekend:4x Aja, 3x Gro, 2x GAE, 2x Twe, 2x Fey, 1x Psv, 1x Nac

Hier veel gelijkenissen voor speelronde 18, heb alleen zelf 3x PSV en geen van Fey, heb er meer vertrouwen in dat PSV gewoon weer gaat winnen dan dat Feyenoord van Utrecht gaat winnen, zonder Hwang en Timber op het middenveld. Voor wat betreft de definitieve fase zit ik vooral nog vast op de aanvallers. Zijn er in de voorhoede must-haves wat jullie betreft?

Ben Van Heck

Haller straks :P. Nee, ik snap je dillemma inderdaad. Vooralsnog heb ik Gimenez en Parrot er in staan. Van Parrot ben ik er van overtuigd dat hij veel gaat scoren, bij Gimenez heb ik dat gevoel niet echt. Kan twee kanten op vallen, maar is voor mij denk ik wel de gok waard omdat ik wat puntjes in moet lopen.

Voor dit weekend heb ik: 4x AJA, 3x PSV, 3x GRO, 2x TWE, 2x GAE en 1x NAC

Laatst gewijzigd
MightyM
Ben Van Heck
Haller straks :P. Nee, ik snap je dillemma inderdaad. Vooralsnog heb ik Gimenez en Parrot er in staa...

Haller; Inderdaad een optie, hangt er wel van af wat de prijs gaat worden, 4m of meer wordt voor mij geen pick denk ik. Parrott: Inderdaad wel vrij zeker van doelpunten, al heeft hij ook wel doelpuntloze/mindere periodes gehad. Gimenez; vind ik persoonlijk te duur. Zelf zit ik Pepi wel serieus te overwegen, wanneer hij invalt maakt hij toch vaak wel een goaltje (dubbele punten) en ik verwacht dat hij wel steeds meer minuten mag gaan maken. Dit kan nog wel eens een verschilmaker gaan zijn, of juist niet, dat is natuurlijk altijd het gevaar. 

Willempie94
Ben Van Heck
Haller straks :P. Nee, ik snap je dillemma inderdaad. Vooralsnog heb ik Gimenez en Parrot er in staa...

Knap, dat vindt ik een lastige puzzel om zowel Gimenez als Parrot te hebben. Als ik de grote jongens op het middenveld ook niet wil missen dan kom ik wel uit op iets te veel 500'tjes in mijn selectie. Ik ga Parrot vermoedelijk thuis laten. Of ik moet de zekerheid qua keeper loslaten en voor 2 goedkope varianten gaan... Dat is me nou net niet goed bevallen de afgelopen helft. 

Willempie94
MightyM
Haller; Inderdaad een optie, hangt er wel van af wat de prijs gaat worden, 4m of meer wordt voor mij...

Ik zou 4 miljoen voor Haller wel echt serieus te veel vinden! Verwacht zelf 3 of 3,5. Voor 3 ga ik hem zeker overwegen. 

hansotjes
MightyM
Haller; Inderdaad een optie, hangt er wel van af wat de prijs gaat worden, 4m of meer wordt voor mij...

Vind ik ook een interessante. 
1e seizoenshelft Til gehad als half gokje en niet verkeerd uitgepakt voor die prijs.
2e seizoenshelft miss hetzelfde doen met Pepi, maar weet niet precies hoe die spitsindeling eruitziet momenteel daar

Jostariza

Goedemorgen allemaal,

Ik vroeg mij af of er animo is voor een Scorito Discord server. Zelf heb ik het er wel eens met vrienden over en toch snappen wij niet dat er nog geen chat/discord is van Scorito (met subkanelen van alle spellen/tips etc). Mocht er genoeg animo zijn wil ik wel een server aanmaken en mochten mensen mij daar willen helpen hoor ik dat ook graag. 

Ben Van Heck

Pepi is inderdaad een goede ja. Op basis van zijn statistieken zou je hem blind captain kunnen maken, of hij nu start of invalt. 

Scorito1994

Zijn er hier psv kenners die weten of Perisic gaat spelen het weekend?

1 2 ... 391 392 393 394 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.