Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 391 392 393 394
Beun

Ik zie bij veel mensen hier dat ze aangeven dat ze bijvoorbeeld 4x Twente opstellen, LdJ of 4x Ajax. Ik vraag me dan wel af, waar gaan jullie voor? Spelers die zeker spelen. Of gokjes. Ik denk dan dat laatste.

Als je kijkt naar Ajax dan zie je dat Weghorst de vorige wedstrijden speelde, maar in de vriendschappelijke wedstrijd speelde Brobbey. Bij Twente speelde Lammers de laatste wedstrijd niet, maar stond in de laatste vriendschappelijke wedstrijd wel in de beoogde basis 11. Vervolgens schiet van Wolfswinkel er 2 in. Over de roulatie bij PSV, inclusief LdJ, hoef ik natuurlijk niets te zeggen. 

Kortom. Pak je basisspelers of ga je gokken dat je dadelijk 2/3 spelers heb die niet starten?

Peli
Beun
Ik zie bij veel mensen hier dat ze aangeven dat ze bijvoorbeeld 4x Twente opstellen, LdJ of 4x Ajax....

Niet dat ik 4x AJA of 4x TWE heb voor aankomende speelronde..... Maar je kan toch (met gemak) 4 stuks van beide clubs vinden die 'gewoon' zeker zijn van een basisplek?

Laatst gewijzigd
Beun

Klopt, je kan zeker 4 spelers kiezen die "gewoon" basis spelen. Maar als je naar Ajax kijkt bijvoorbeeld. Die gehele voorhoede, daar kun je niet zeker van zijn. Valt over elke speler wel iets te zeggen volgens mij. Op het middenveld kom je dan bij Taylor. Die zal een hele hoge pickrate hebben. Pak er nog 1 verdediger bij en de keeper (vind ik al risky voor Ajax), dan houdt het volgens mij op. Dan kun je idd Henderson oid erbij kiezen, maar daar ga je de puntenoorlog niet mee winnen. Dus ik vraag me dan af, als je voor 4x ajax gaat:

Ga je voor een gokje (Weghorst/Brobbey/Godts), of kies je voor iemand die 99% zeker is van zijn basisplek.

Peli
Beun
Klopt, je kan zeker 4 spelers kiezen die "gewoon" basis spelen. Maar als je naar Ajax kijkt bijvoorb...

Zelf ga ik deze speelronde voor 3x AJA (2 verdedigers en een middenvelder) en 3x TWE (keeper + verdediger + middenvelder)
De aanvallers van beide clubs vind ik zowel te onzeker als te matig.

Scoritornado

Zo, was ff puzzelen maar ook ik hem mijne compleet voor komend weekend.

1e helft ging wel goed, laatste ronde helaas niet optimaal en afgezakt naar plek 210.

We delen hier niet exacte opstelling?

mirkodek
Peli
Zelf ga ik deze speelronde voor 3x AJA (2 verdedigers en een middenvelder) en 3x TWE (keeper + verde...

Hier hetzelfde. Hoewel ik vooralsnog nog een 4e Twente speler in de basis heb staan, aanvaller. Ik deel jouw mening over de aanvallers van Twente maar ik zie op dit moment niet heel veel andere zekerheidjes voor komend weekend. 

Scorito1994

Welk team heeft een gunstiger programma? Eentje met veel topwedstrijden thuis of die met veel topwedstrijden uit?

Peli
Scorito1994
Welk team heeft een gunstiger programma? Eentje met veel topwedstrijden thuis of die met veel topwed...

Ligt er nogal aan over welke teams je het hebt....

Scorito1994
Peli
Ligt er nogal aan over welke teams je het hebt....

Als je bijvoorbeeld naar Twente en Az kijkt, Twente op Ajax na alles thuis. Az krijgt alleen Feyenoord nog thuis.

Ik praat hierbij dan wel over na de vrije rondes

Scorito1994
Scorito1994
Als je bijvoorbeeld naar Twente en Az kijkt, Twente op Ajax na alles thuis. Az krijgt alleen Feyenoo...

Als je dan bijvoorbeeld weer naar Nec kijkt die krijgen twente en psv in de vrije rondes, maar wel nog feyenoord en ajax uit. Is dat positief of negatief?

gebruikersnaam122
Beun
Klopt, je kan zeker 4 spelers kiezen die "gewoon" basis spelen. Maar als je naar Ajax kijkt bijvoorb...

Interessant dat je verdediging/keeper risky noemt. Op PSV na de minste tegendoelpunten en spelen thuis tegen RKC 🤷🏽‍♂️ 

Zelf ga ik voor 4x Ajax verdeeld over middenveld verdediging keeper.

Beun
gebruikersnaam122
Interessant dat je verdediging/keeper risky noemt. Op PSV na de minste tegendoelpunten en spelen thu...

Ja misschien is het een beetje over analyseren, maar RKC heeft in de laatste 10 wedstrijden in 9 daarvan gescoord. Ook 2x tegen bijvoorbeeld Feyenoord. 

Ajax krijgt niet zoveel goals tegen, maar zo vaak houden ze de 0 ook niet. Dan twijfel ik of 2x een Ajax verdediger (of keeper) slim is of dat je toch meer moet spreiden. 

Maargoed idd wel een makkelijke tegenstander. Ze zullen vast winnen.

Astarloa
Scorito1994
Als je bijvoorbeeld naar Twente en Az kijkt, Twente op Ajax na alles thuis. Az krijgt alleen Feyenoo...

Ik zou zeggen dat AZ het dan gunstiger heeft omdat de punten tegen het rechterrijtje gepakt gaan worden. En die spelen ze thuis.

Twente speelt veel thuis tegen top maar qua punten is daar meestal niet heel veel te halen. En uit tegen rechterrijtje maar dat is dan dus weer uit en ook geen zekerheid op goals en '0' houden enzovoorts. 

Astarloa
Beun
Ja misschien is het een beetje over analyseren, maar RKC heeft in de laatste 10 wedstrijden in 9 daa...

Ajax houdt in zowat de helft van de wedstrijden de '0'. Ik vind dat vrij veel. Als je geen verdedigers van Ajax denkt te pakken deze ronde weet ik niet waar je die verdedigers dan wel gaat zoeken. 

Beun

Er stond ook niet in mijn bericht dat ik geen verdedigers van Ajax overweeg, ik heb er nu 1. Ik gaf aan dat ik 2 verdedigers van Ajax een beetje risky vind en daarover twijfel. Met daarbij als argument dat RKC toch best vaak scoort. 
Er zijn sowieso geen ploegen waar ik met behoorlijke zekerheid 2 verdedigers selecteer. 

Laatst gewijzigd
Astarloa

Nee goed, heb je gelijk in. Maar puur dit weekend gekeken durf ik het wel aan met 2 verdedigers van Ajax. Winnen doen ze echt wel en RKC zal er geen 2 maken denk ik. 

mirkodek

Als er zoiets als 'zekerheid voor verdedigers' bestaat dan is het de wedstrijd van Ajax dit weekend wel. Ik overweeg zelfs om er 3 mee te nemen, maar twijfel of Sutalo basis gaat staan (dus vooralsnog heb ik daar Van Rooij)

Peli

Het lijkt er erg op dat het FC Utrecht alsnog gaat lukken om Haller van Dortmund te huren.
Leuk voor de eredivisie.

Iemand die hem, afhankelijk van zijn Scorito prijskaartje uiteraard, overweegt voor de definitieve selectie van de 2e seizoenshelft?

Laatst gewijzigd
HereWeGo

het gaat toch gebeuren hoor .......

Ben Van Heck
Peli
Het lijkt er erg op dat het FC Utrecht alsnog gaat lukken om Haller van Dortmund te huren.Leuk voor...

1000%. Ik ben erg fan van zowel de voetballer als de persoon Haller. Ook heeft hij mij een gouden bekertje bezorgd toen hij bij Ajax speelde, dus hij zal hier wel mee gaan gok ik!

Peli
Ben Van Heck
1000%. Ik ben erg fan van zowel de voetballer als de persoon Haller. Ook heeft hij mij een gouden be...

Herkenbaar. Heeft mij ook een enorme bak met punten opgeleverd destijds in zijn Ajax-periode.
Ik ga hem dus serieus in overweging nemen, maar zoals gezegd niet tegen elke prijs.

BarryE1

Je bent min of meer wel verplicht om een speler met de potentie van Haller in overweging te nemen. Voorlopig zit ik nog wel aan de sceptische kant van de medaille omdat ik 1) op basis van de eredivisie prestaties wel een hoge waarde verwacht (rond de 4M) en 2) hij natuurlijk uit een moeilijke periode komt. Dit gaat overigens ook wel wat van Jans vragen om 3 spitsen te managen. Gelukkig hebben we nog een paar wedstrijden om wat meer antwoorden te krijgen. 

Willempie94

Heel benieuwd wat hij gaat kosten!

Scorriemorrie

3 / 3,5 miljoen denk ik, zeker de moeite waard. 

hansotjes

1e draft is gemaakt voor aankomend weekend:
4x Aja, 3x Gro, 2x GAE, 2x Twe, 2x Fey, 1x Psv, 1x Nac

1 2 ... 391 392 393 394

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.