Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 391 392 393 394
Ben Nihilisty
Peli
Zijn er op dit forum toevallig FC Groningen kenners/volgers die weten of Thijs Oosting gaat starten...

Ik verwacht Oosting wel in de basis tegen Almere, mede doordat het niet in de lijn der verwachting ligt dat Seuntjens al gaat starten. Hij stond bovendien (samen met Willumsson) in de basis tegen Elversberg afgelopen weekend, wat voor de rest verdraaid veel weg had van de voorlopige beoogde basiself. Wellicht dat de clubwatchers in de aankomende dagen nog wat meer te weten zijn gekomen, dan zal ik 't wel even delen.

Ben Van Heck

Een verdediger van dat bedrag móet eigenlijk alles spelen wil ik hem overwegen. Dat is met Read (nog) niet het geval dus laat ik hem links liggen. Tenzij de proefronden anders duiden.

Willempie94
Ben Van Heck
Een verdediger van dat bedrag móet eigenlijk alles spelen wil ik hem overwegen. Dat is met Re...

Klopt, maar als ze geen vervanger halen, en Nieuwkoop blijft kwakkelen, dan is daar wel veel kans op. 

Peli
Ben Nihilisty
Ik verwacht Oosting wel in de basis tegen Almere, mede doordat het niet in de lijn der verwachting l...

Dank u.
En dat betekent dus Bacuna wellicht op het middenveld, interessant (althans, voor aankomend weekend dan hè).

Laatst gewijzigd
BarryE1

Interessant om alvast over de 2e seizoenshelft te filosoferen, met name Steijn is natuurlijk een mooi onderwerp. De prijs, captainfactor en het moeilijke programma zijn al besproken en hier is het ook 50/50 of hij de definitieve selectie gaat halen. Bij mij is veel afhankelijk van hoe de puzzel in elkaar valt. Vooralsnog zie ik weinig potentiële 'koopjes' om het hoge bedrag van Steijn wat te levelen. Anderzijds zie ik ook weinig alternatieven in het hogere segment van het middenveld om de potentiële punten van Steijn te compenseren. 

Wat ik erg vind is de stelling: consolideren of niet. In combinatie met de opmerking 'als je rond de 86% staat dan snap ik de keuze voor Steijn'. Dit zou ik willen pareren met de volgende vraag: hoeveel procent van de scorito-deelnemers kijkt in verregaande mate naar het resterende programma en laat daar de keuze voor Steijn vanaf hangen? De pickrate van Steijn was 32%. De Steijn-kiezers staan denk ik relatief hoog en zullen hem ongetwijfeld 'gewoon' weer kiezen. Slechts een deel van die 32% zal de keuze heroverwegen op basis van programma en relatief dure prijs. Vermoedelijk een nog kleiner deel daarvan durft uiteindelijk daadwerkelijk de keuze te maken om hem eruit te laten. Dan heb je nog een grote die met jaloezie naar de punten van Steijn heeft gekeken. En een groep die resultaatgericht naar de 1e seizoenshelft kijkt en op basis daarvan degene met de meeste punten erin klikken. Koromt, ik verwacht eigenlijk wel een hoge pickrate. En met een hoge pickrate bedoel ik ergens rond de 40-50%. Wellicht zelfs wat dichter bij het 2e percentage. Ter referentie: Luuk de Jong was de meest gekozen speler met 64% in de 1e seizoenshelft. 

Daarom denk ik ook dat als je hoog staat en wilt consolideren, dat je dan Steijn in moet klikken. Sta je hoog maar ben je breid om een goed te onderbouw 'risicootje' te nemen dan zou je Steijn niet in moeten klikken. Of het op basis van programma echt een risico is moet nog maar blijken natuurlijk maar vooral geredeneerd vanuit de te verwachten pickrate. Overigens denk ik dus ook dat als je op 86% staat en het gevoel hebt te moeten gokken, dat je dan Steijn juist niet moet nemen. 

Jovi7
Peli
Dank u.En dat betekent dus Bacuna wellicht op het middenveld, interessant (althans, voor aankomend w...

Ik weet dat FC Groningen nog opzoek is naar een nieuwe RB en in de Kon Veel Minder podcast van FC Groningen werd er aan Lukkien gevraagd of daar schot in zat. Ze wilden dat wel zo snel mogelijk afronden. Maar tot die tijd bleef Bacuna nog wel gewoon RB omdat hij vond dat Finn Stam nog meer stappen daarin moest maken. 

Als de nieuwe rb er is komt bacuna hoger op het veld te staan. 

Verder verwacht ik eerst een voorhoede (tegen almere) van Wilhelmsson en Oosting en dan Seuntjes vanaf de bank. En dan Valente en Schreuders of V.bergen. 

Mocht bacuna later doorschuiven gaat er wel gerouleerd worden in de voorhoede omdat Lukkien verwacht dat alle jonge jongens ook niet alles gaan spelen de 2e seizoenshelft. 

Scoritop
Peli
Zijn er op dit forum toevallig FC Groningen kenners/volgers die weten of Thijs Oosting gaat starten...

Zit bij mij op de bank dit weekend

Peli
Scoritop
Zit bij mij op de bank dit weekend

Ja daar wil ik hem dus ook neezetten dit weekend. Maar zou beetje zonde zijn, bank of niet, als dat nul punten op gaat leveren.

Scoritop
BarryE1
Interessant om alvast over de 2e seizoenshelft te filosoferen, met name Steijn is natuurlijk een moo...

Leuk stukje! 

Ik sta op goud met natuurlijk Steijn de 1e seizoenshelft. De 2e seizoenshelft is hij nog geen zekerheid. Puur kijkend naar het programma en de mogelijke andere captainkeuzes die ronde. 
Zonder hem heb ik een team wat nog meer in balans is, maar wel een stuk mindere captainkeuze tov Steijn. Als de te verwachte pickrate 50% gaat zijn, dan ben ik het met je eens dat als je wil consolideren dat je Steijn moet nemen. Het laatste jaar van Simons bij PSV nam ik hem ook niet en dat kostte mij goud. Totaal niet te vergeleken, maar ik wil hiermee aangeven dat punten wel munten kosten. 

Scoritop
Peli
Ja daar wil ik hem dus ook neezetten dit weekend. Maar zou beetje zonde zijn, bank of niet, als dat...

Zeker. Die twijfel heb ik ook bij LdJ, Weghorst en Taylor. 

Peli
Scoritop
Zeker. Die twijfel heb ik ook bij LdJ, Weghorst en Taylor. 

Die eerste 2 snap ik (heb ze dan ook allebei niet in m'n team voor aankomend weekend), maar Taylor....? Die gaat gewoon starten toch.

Astarloa

Hopelijk wordt de komende weken wat meer duidelijk over het volledig fitte middenveld van PSV en wie waar gaat staan? Dan wordt het misschien wat makkelijker om Steijn niet te pakken. Ergens anders zie ik mezelf niet de punten van Steijn terug te winnen.

Johnnie

Team voor aankomend weekend redelijk gereed 3x aja 3x fey 3x twe 1xLDJ

en wat opvulling van GAE/gro/nac

@peli: jij had het over maximaal 2 feyenoorders, Gimenez (neem ik ook) en Hwang (neem ik sowieso niet).

Maar waarom vallen Read (goedkoop) , Bijlow(lijkt basis en goedkoper dan pasveer), Hancko (duur maar aanvallende inpulsen), paixoa (nu 12e?!)  en Timber (kan beter dan 1e helft, en staat vrij aanvallend) af?

Als niet feyenoorder vind ik deze allen interessant....

edit: en stengs? creativiteit op t middenveld?

Laatst gewijzigd
Jo de Haan

Feyenoord mist met timber en whang 2 sterkhouders tegen Utrecht. Denk dat het nogal een risico is om 3 Feyenoorders te nemen, ben er allerminst zeker van dat de überhaupt gaan winnen.

mirkodek

Ik verwacht dat LdJ gewoon gaat starten tegen AZ, dus daarom gaat ie bij mij mee voor komend weekend. Ik verwacht makkelijke wedstrijden voor Ajax (3x in de basis), Twente (4x in de basis) en Groningen (1x in de basis, 3 op de bank). En op basis van kwaliteit verwacht dat ik PSV ook redelijk eenvoudig zal winnen, daarom LdJ + 2 middenvelders basis.

Vooralsnog kan dit me wel bekoren. Op de bank slechts één niet-basisklant (die wel minuten maakte de afgelopen wedstrijden).

Peli
Johnnie
Team voor aankomend weekend redelijk gereed 3x aja 3x fey 3x twe 1xLDJ en wat opvulling van GAE/gro...

Read: Zou nog kunnen, maar ik zie voor dat bedrag betere opties.
Bijlow: Die komt nooit meer in mijn Scorito-selectie.
Hancko: Te duur, dat budget heb ik voor de voorste 2 linies nodig.
Paixao: Ik ga voorin voor 2 dure centrumspitsen, aangevuld met 2 spelers uit het 1.75-2.0M segment + 1x 500/750K
Timber: Te blessuregevoelig.

Ben Nihilisty
Peli
Dank u.En dat betekent dus Bacuna wellicht op het middenveld, interessant (althans, voor aankomend w...

Dat hangt af van het herstel van Valente! Die was met wat licht blessureleed aan het kwakkelen en daardoor een wat ander trainingsschema. Mocht hij volledig fit zijn, dan gaat Bacuna (zolang er nog geen nieuwe rechtsback is) gewoon als rechtsachter starten. Mocht 'ie niet fit zijn, verwacht ik eigenlijk nog steeds dat Bacuna daar gaat staan, want Finn Stam heeft beslist geen onuitwisbare indruk achtergelaten. 

Edit: excusez-moi, zie dat Jovi praktisch dezelfde info al gaf haha

Laatst gewijzigd
Peli
Ben Nihilisty
Dat hangt af van het herstel van Valente! Die was met wat licht blessureleed aan het kwakkelen en da...

Het maakt voor mij op zich niet heel veel verschil of Bacuna nou back of mid staat, hij mag sowieso m'n bankie komen warmhouden aankomend weekend. Samen met ploegmakkers Vaessen en Oosting.

Ben Nihilisty
Peli
Het maakt voor mij op zich niet heel veel verschil of Bacuna nou back of mid staat, hij mag sowieso...

Ik heb exact die namen ook voor de bank - dus als we zinken, dan wel gezamenlijk!

mirkodek
Ben Nihilisty
Ik heb exact die namen ook voor de bank - dus als we zinken, dan wel gezamenlijk!

Voor mij v. Bergen ipv Oosting maar verder idem 

Peli
Ben Nihilisty

Joepie haha

Peli
mirkodek
Voor mij v. Bergen ipv Oosting maar verder idem 

Al is de ene een aanvaller en de andere een middenvelder.

Laatst gewijzigd
Scoritop
Peli
Het maakt voor mij op zich niet heel veel verschil of Bacuna nou back of mid staat, hij mag sowieso...

Haha idem. 

Maar jij achtte de kans groter dat Nac van Heerenveen zou winnen, dan Groningen van Almere toch? 

Laatst gewijzigd
Peli
Scoritop
Haha idem. Maar jij achtte de kans groter dat Nac van Heerenveen zou winnen, dan Groningen van...

Ik acht de kans groot dat zowel NAC als Groningen gaan winnen.
Alleen zie ik bij nader inzien de Groningen spelers (Bacuna, Oosting) eerder hun goaltjes meepakken dan de NAC-spelers (Vd Bergh, Leemans). Voorin dan weer net andersom (Sauer > vBergen). En dus kom ik op mijn bank uit op 3x FCG en 1x NAC.

Scoritop
Peli
Ik acht de kans groot dat zowel NAC als Groningen gaan winnen.Alleen zie ik bij nader inzien de Gron...

👌🏻

1 2 ... 391 392 393 394

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.