Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 390 391 392 393
GLoondijjk
DJRengels
Ik ben lekker weer aan het puzzelen. Aangezien ik aardig wat eredivisiewedstrijden zie heb ik wel "e...

He dat is een handige site! Ook kan ik handig filteren op linie en prijs. Thanks voor sharing

Jonah Deloo

Ondanks mij betoog om niet voor Sem Steijn te kiezen, neig ik op dit moment toch sterk naar hem. Eigenlijk om een voornaamste reden, speelronde 27. De eerste volgende triple captain ronde waarin: 

• Feyenoord thuis tegen Gae
  • PSV thuis tegen Ajax
  • Az uit tegen Nec
  • Twente uit tegen heracles

Opzich zou je dan kunnen gaan voor een parrott. Maar steijn uit tegen heracles lijkt mij wel echt een potentiële monsterscore. Die presteren namelijk op dit moment wel erg matig. Verder kom ik zonder Steijn toch ook wel een beetje in de knel op het middenveld. Heb dan steeds voor mijn gevoel er teveel net niet spelers instaan.

Scorito1994
Jonah Deloo
Ondanks mij betoog om niet voor Sem Steijn te kiezen, neig ik op dit moment toch sterk naar hem. Eig...

Tenzij je Gimenez mee neemt natuurlijk, want die heeft in dat geval het beste punten potentieel in de super ronde

Jonah Deloo
Scorito1994
Tenzij je Gimenez mee neemt natuurlijk, want die heeft in dat geval het beste punten potentieel in d...

Gae thuis vind ik echt geen makkelijke pot voor feyenoord. Als ik dan de keuze zou hebben tussen hem en Steijn zou ik zeker voor Steijn gaan.

Peli
Jonah Deloo
Gae thuis vind ik echt geen makkelijke pot voor feyenoord. Als ik dan de keuze zou hebben tussen hem...

Edit: Never mind.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal
Jonah Deloo
Gae thuis vind ik echt geen makkelijke pot voor feyenoord. Als ik dan de keuze zou hebben tussen hem...

Je vind de burenruzie uit, wat voor Heracles de wedstrijd van het jaar is, makkelijker dan GAE thuis voor Feyenoord? En wel zodanig dat je daarvoor 6,5M uitgeeft aan een speler?

Scoritop
Ab Normaal
Je vind de burenruzie uit, wat voor Heracles de wedstrijd van het jaar is, makkelijker dan GAE thuis...

Jij neemt hem dus niet mee? 

Ben Van Heck

Steijn is echt een lastige kwestie, want ik zie zo weer een tweede seizoenshelft scenario zoals dat het afgelopen seizoen was. Eerste seizoenshelft zeer goed gepresteerd, tweede seizoenshelft drama. Op basis daarvan hem de eerste seizoenshelft niet genomen. Twente presteert ook nog eens minder dan afgelopen seizoen, wat 6,5 miljoen een nog hoger bedrag maakt. 

Zelf er nog niet uit of ik hem mee ga nemen, ik moet een risicotje nemen. Alleen nog de vraag of ik risico neem om hem wel te nemen of juist niet :P

Willempie94
Ben Van Heck
Steijn is echt een lastige kwestie, want ik zie zo weer een tweede seizoenshelft scenario zoals dat...

haha snap je dilemma, ben er zelf ook nog niet helemaal over uit. Had hem de eerste helft niet, dat was een behoorlijke misser.. maar of hij nu weer net zo belangrijk gaat worden vindt ik een lastige. Maar neig er wel naar om hem mee te nemen. 

Peli

Steijn heeft mij er de 1e seizoenshelft doorheen gesleept. Grotendeels door zijn goals (en een aantal succesvolle cpt keuzes) staat ik wonderbaarlijk genoeg nog op een zilveren bekertje (97.2%).

Ik bedank hem dus voor zijn bewezen diensten.
De 2e seizoenshelft gaat hij bij mij hoogstwaarschijnlijk niet mee namelijk. De verwachting dat hij niet nog zo'n seizoenshelft op de mat kan leggen i.c.m. het hier breeduit besproken resterende programma van FC Twente hebben mij dit doen besluiten. 
Op hoop van zegen....

Willempie94
Peli
Steijn heeft mij er de 1e seizoenshelft doorheen gesleept. Grotendeels door zijn goals (en een aanta...

gedurft enigszins wel, ben benieuwd of je er over 3 weken nog zo over denkt. 

Ab Normaal
Scoritop
Jij neemt hem dus niet mee? 

Ben ik nog niet uit, eerst maar eens wachten op de ontwikkelingen in Januari, maar als er weinig verandert is de kans groter dat ie thuis blijft.

Peli
Willempie94
gedurft enigszins wel, ben benieuwd of je er over 3 weken nog zo over denkt. 

Dat is afwachten en ook wel enigszins afhankelijk van de komende 4 speelronden.
Maar vooralsnog heb ik hem er niet ingeklikt. Grote kans dat dit zo blijft dus.

Scoritop

Steijn scoorde gister wel weer tegen Werder Bremen. Hoop dat die de komende 4 competitiewedstrijden niet scoort 

mirkodek

Steijn is bij mij een zekerheidje voor de 2e seizoenshelft. Ik zou hem er prima uit kunnen halen, want met dat geld kun je andere leuke dingen doen. Maar ik zie eerlijk gezegd niet zo heel veel andere alternatieven op het middenveld die veel punten op gaan leveren. Tillman uiteraard (maar die heb ik ook al) en wellicht Til (die had ik ipv Tillman de eerste helft). Overige middenvelders van PSV onzeker (qua punten en basisplaatsen). Datzelfde geldt voor de middenvelders van Ajax. Middenvelders van Feyenoord en AZ zijn vooralsnog ook geen puntenpakkers gebleken. Dusja, dan kun je die 6,5 miljoen investeren in de breedte. Maar of je daar beter van wordt?

Overigens sta ik op 86% dus wat de waarde van bovenstaand relaas is, laat ik aan jullie 🤣

Peli
mirkodek
Steijn is bij mij een zekerheidje voor de 2e seizoenshelft. Ik zou hem er prima uit kunnen halen, wa...

Juist omdat je op 'slechts' 86% staat is je keuze voor Steijn een verklaarbare.
Maar of het ook de juiste keuze is, is afwachten geblazen ;-)

Hay
Scoritop
Steijn scoorde gister wel weer tegen Werder Bremen. Hoop dat die de komende 4 competitiewedstrijden...

Twente krijgt in de eerste vier wedstrijden o.a. Almere en RKC thuis. De kans is natuurlijk groot dat Steijn daar weer toeslaat.

Laatst gewijzigd
Peli
Scoritop
Steijn scoorde gister wel weer tegen Werder Bremen. Hoop dat die de komende 4 competitiewedstrijden...

Ik hoop het tegenovergesteld 😁

in de proefronden mag Steijn nog even flink vlammen, om 2 redenen..... 1) Omdat ik hem in de proefronden veel ga cappen. 2) Omdat hij dan een hele hoge pickrate krijgt (en dan hopen dat hij stopt met scoren 🤗)

Hay
Hay
Twente krijgt in de eerste vier wedstrijden o.a. Almere en RKC thuis. De kans is natuurlijk groot da...

Sorry, verkeerd gelezen. Ik had gekeken naar de eerste vier wedstrijden NA de proefperiode, daarin heeft Twente dus o.a. Almere en RKC thuis. 

mirkodek

Iemand did Groningen volgt een idee of Seuntjens kans maakt op een basisplek dit weekend? Kan een interessante keuze zijn (voor op de bank)

Scoritop
mirkodek
Iemand did Groningen volgt een idee of Seuntjens kans maakt op een basisplek dit weekend? Kan een in...

Ik zou hem nog niet opstellen 

Scoritop
Hay
Sorry, verkeerd gelezen. Ik had gekeken naar de eerste vier wedstrijden NA de proefperiode, daarin h...

Ja dit zijn twee hele mooie wedstrijden waar Steijn gevaarlijk veel punten kan pakken 

Scoritop

En als je Steijn niet neemt, neem je dan Vlap? 😂🫣

Peli

Zijn er op dit forum toevallig FC Groningen kenners/volgers die weten of Thijs Oosting gaat starten aankomend weekend?

Willempie94

Over Groningen weet ik niet zo veel.

In hoeverre is Read voor jullie interessant? Mits natuurlijk of en wie er komt als rb. Niet duur voor 2,5 mil als hij veel blijft spelen.

1 2 ... 390 391 392 393

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.