Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 395 ... 398 399
Peli
gebruikersnaam122
Lammers ook afgeschreven?

Die heb ik sowieso nooit overwogen. 

DJRengels

Weer een Scorito analyse. Ik denk ik deel hem even:

https://www.eredivisiepreview.com/tips/aanvallers-onmisbaar-in-scorito

DJRengels
Jostariza
Goedemorgen allemaal, Ik vroeg mij af of er animo is voor een Scorito Discord server. Zelf heb ik h...

Zeker ik denk dat hier zeker behoefte aan is. Wil ook wel helpen.

Ab Normaal
Tujopi
'Ab Normaal' gefeliciteerd met je mooie prestatie dit jaar (5e plek algemene index). In de nieuwe t...

Ja, Scorito gaat zeker lekker! Moet ook zeggen dat je bij Terug naar de Tekentafel ook wel echt een betere Scorito speler wordt. In alle sporten. Ondanks dat ik sowieso al een sportmafkees ben. 

Dat gezegd hebbende: Terug naar de Tekentafel (de meest succesvolle subleague in de nog korte historie van Scorito) opent de deuren voor een nieuw lid. Als iemand interesse heeft, heeft ie nog tot zondag de tijd. 

Zie het topic 'Scorito algemeen'. 

MightyM
Jostariza
Goedemorgen allemaal, Ik vroeg mij af of er animo is voor een Scorito Discord server. Zelf heb ik h...

Ik ben ook wel in

Peli

Heeft iedereen z'n team al een beetje op orde voor vanavond?

Ben er zelf al wel een poosje uit voor deze speelronde. En mochten er geen gekke dingen gebeuren, dan blijf ik er ook lekker van af.

3-5-2:
3x TWE
3x AJA
2x FEY
2x GAE
1x PSV 
met op de bank 2x GRO en 2x NAC

Laatst gewijzigd
Ted de la course

Ik heb nu als basis:

4 x PSV

3 x AJA

3 x TWE

1 x GRO

En 3 x NAC en 1 x ALM op de bank.

Speel 3-5-2. LdJ en Weghorst als aanvallers nu. Bij beiden een risico dat ze niet spelen, maar bij wel spelen of invallen de grootste kans op een goal denk ik. Alternatief is Gimenez en Edvardsen. Die zullen wel spelen maar Feyenoord gaat het thuis tegen Utrecht moeilijk krijgen zonder Timber en Hwang en Fortuna - GAE kan alle kanten op. Bovendien GAE en Edvardsen thuis veel zekerder dan uit. 

Iemand iets zinnigs te zeggen over basiskansen LdJ en WW?

Willempie94
Peli
Heeft iedereen z'n team al een beetje op orde voor vanavond?Ben er zelf al wel een poosje uit voor d...

Jazeker, ik zet vol in op Ajax, PSV en Twente met 3 spelers van Twente. We will see:)

Jo de Haan

Vi Pro heeft stukje gemaakt met tips voor Scorito. Iemand enig idee of hier nog nuttige tips of nieuwe inzichten in staan?

Astarloa

Iemand een update over Sutalo voor dit weekend? Las hier dat hij niet fit zou zijn maar kan dat zelf nergens vinden.

Peli
Astarloa
Iemand een update over Sutalo voor dit weekend? Las hier dat hij niet fit zou zijn maar kan dat zelf...

Dan pak je voor die 2.5M toch Baas en/of Rensch. Of zie jij redenen dit niet te doen?

Willempie94
Astarloa
Iemand een update over Sutalo voor dit weekend? Las hier dat hij niet fit zou zijn maar kan dat zelf...

Om 13:00 is de persconferentie 

Astarloa
Peli
Dan pak je voor die 2.5M toch Baas en/of Rensch. Of zie jij redenen dit niet te doen?

Baas heb ik, maar als ik Rugani voor Hato kan wisselen kan ik mijn bank een beetje upgraden. En Rensch is toch ook geen zekerheid.

Frits

Er is al een Wielerflits Discord waar onder andere ook gesproken wordt over Topcoach:

https://discord.gg/F3rxcYRr

Scorito1994

Iemand enig idee over psv middenveld invulling? Lijkt me dat zowel Saibari als Tillman toch wel beginnen?

BarryE1
Astarloa

Het is vrij makkelijk te vinden: ziek geweest en daardoor ook de oefenwedstrijd aan zich voorbij laten gaan op het trainingskamp. Deze week wel weer begonnen met trainen, eerst individueel en vanaf woensdag weer met de groep. 

Hay

Haller 3,5 M en van Hooijdonck 1,75 M

Hay
Frits
Er is al een Wielerflits Discord waar onder andere ook gesproken wordt over Topcoach: https://disco...

Klopt. Ik zit/zat daar ook in maar die is op sterven na dood. Tot het einde van de eerste helft was de laatste reactie van medio september

Scoritop

Dit weekend:

4x psv, 4x Twente en 3x Ajax. Bank: 3x Grun en 1x Heracles

Scoritop
Hay
Haller 3,5 M en van Hooijdonck 1,75 M  

Haller even afwachten of hij de vrije rondes speelt 

Scoritop
Jo de Haan
Vi Pro heeft stukje gemaakt met tips voor Scorito. Iemand enig idee of hier nog nuttige tips of nieu...

Kan je dit delen? 

hansotjes

Perisic & Hancko of Stengs & Baas dit weekendje. Sws nog ff persco's afwachten ook

Frits
Hay
Klopt. Ik zit/zat daar ook in maar die is op sterven na dood. Tot het einde van de eerste helft was...

De spelers zijn er, lijkt me niet dat die er allemaal mee zijn gestopt. Nieuw leven inblazen met informatie is makkelijker dan een nieuwe discord opstellen en opnieuw beginnen. Al ben ik het met je eens hoor, dat er momenteel niet of nauwelijks in gepraat wordt.

Laatst gewijzigd
Jo de Haan
Scoritop
Kan je dit delen? 

Heb zelf geen Vi Pro, hoop dat iemand anders dit zou kunnen delen

Hay
Frits
De spelers zijn er, lijkt me niet dat die er allemaal mee zijn gestopt. Nieuw leven inblazen met inf...

Zou kunnen lukken als de nieuwe spelers zich daar aanmelden?

1 2 ... 395 ... 398 399

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.