Ja, Scorito gaat zeker lekker! Moet ook zeggen dat je bij Terug naar de Tekentafel ook wel echt een betere Scorito speler wordt. In alle sporten. Ondanks dat ik sowieso al een sportmafkees ben.
Dat gezegd hebbende: Terug naar de Tekentafel (de meest succesvolle subleague in de nog korte historie van Scorito) opent de deuren voor een nieuw lid. Als iemand interesse heeft, heeft ie nog tot zondag de tijd.
Zie het topic 'Scorito algemeen'.
Ik heb nu als basis:
4 x PSV
3 x AJA
3 x TWE
1 x GRO
En 3 x NAC en 1 x ALM op de bank.
Speel 3-5-2. LdJ en Weghorst als aanvallers nu. Bij beiden een risico dat ze niet spelen, maar bij wel spelen of invallen de grootste kans op een goal denk ik. Alternatief is Gimenez en Edvardsen. Die zullen wel spelen maar Feyenoord gaat het thuis tegen Utrecht moeilijk krijgen zonder Timber en Hwang en Fortuna - GAE kan alle kanten op. Bovendien GAE en Edvardsen thuis veel zekerder dan uit.
Iemand iets zinnigs te zeggen over basiskansen LdJ en WW?
Het is vrij makkelijk te vinden: ziek geweest en daardoor ook de oefenwedstrijd aan zich voorbij laten gaan op het trainingskamp. Deze week wel weer begonnen met trainen, eerst individueel en vanaf woensdag weer met de groep.
De spelers zijn er, lijkt me niet dat die er allemaal mee zijn gestopt. Nieuw leven inblazen met informatie is makkelijker dan een nieuwe discord opstellen en opnieuw beginnen. Al ben ik het met je eens hoor, dat er momenteel niet of nauwelijks in gepraat wordt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.