Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 396 397 398 399
scoritofan

https://www.twentefans.nl/fc-twente-moet-sam-lammers-missen-in-thuisduel-met-willem-ii/

Sjarls

Haller 3,5miljoen 

Sjarls
scoritofan
https://www.twentefans.nl/fc-twente-moet-sam-lammers-missen-in-thuisduel-met-willem-ii/  

Maakt van Wolfswinkel weer interessant voor dit weekend

Ben Van Heck

Bij wie achten jullie de kans op speeltijd hoger: Rensch of Rugani?

BarryE1
Ben Van Heck

Sutalo is er niet bij, dus vul maar in. Maar denk dat Rensch ook gewoon speelt. 

Scoritop
Ben Van Heck

Evenveel 

Scoritop

Heeft Bosz al gezegd dat Mauro Junior speelt? Of zal het dit weekend Dams zijn? 

Peli
Sjarls
Maakt van Wolfswinkel weer interessant voor dit weekend

Heel interessant zelfs. Sterker nog, heb hem er (voorlopig) ingeklikt.

Laatst gewijzigd
Peli
Scoritop
Evenveel 

Ja, Rensch zal 'gewoon' gaan starten toch?

Ben Van Heck

Je weet het nooit met Farioli hé.. 

hansotjes
Peli
Heel interessant zelfs. Sterker nog, heb hem er (voorlopig) ingeklikt.    

Same hier haha, hopelijk krijgt niet iedereen Lammers nieuws mee

Ben Van Heck

Snel die link verwijderen! :P

Beun

Inderdaad heel leuk/interessant dat v Wolfswinkel dus speelt. In hetzelfde artikel lees ik dat ook Salah-Edinne en Hilgers (misschien) niet spelen. Dan wordt het misschien wel een karige bedoeling daar. Ga je dan 4x Twente kiezen (met eventueel nog captain Steijn)

Kuipers als alternatief ook niet verkeerd lijkt me, maar toch.

Laatst gewijzigd
hansotjes
Beun
Inderdaad heel leuk/interessant dat v Wolfswinkel dus speelt. In hetzelfde artikel lees ik dat ook S...

Had hierdoor idd ook Kuipers erin geklikt, maar lees ook dat ze nog kijken op de training morgen of die zondag haalt.
Dat risico ga ik niet nemen iig dus Pasveer --> Unnerstall en Kuipers --> Baas

Ben Van Heck

Mwa, thuis tegen Willem 2 zal wel moeten lukken toch. Ik heb Van Hoorenbeeck er nu in staan. Zijn er Twente supporters die hier wat over kunnen zeggen? Ik las dat Hilgers ook niet mee is gegaan op trainingskamp. Lijkt me dus dat van Hoorenbeeck wel zal starten?

steven20

Succes weer allemaal!

Ben nog vooral op de voorhoede aan het broeden en op het aantal/ welke psvers 

Scoritop
Ben Van Heck
Je weet het nooit met Farioli hé.. 

Nee idd. Zou ook zomaar kunnen denken: RKC kan ik ook met wat minder basiskrachten, want woensdag weer tegen AZ voor de beker

Scoritop
hansotjes
Had hierdoor idd ook Kuipers erin geklikt, maar lees ook dat ze nog kijken op de training morgen of...

Ik denk dat, als ASE niet helemaal fit is maar morgen wel meetraint, op de bank begint. Althans, dan zou ik als trainer het risico niet nemen en Kuipers opstellen. Prima vervanger. 

KingNelom13

ook hier weer van start, allemaal de beste wensen, iedereen met mooie resultaten wil ik van harte Feliciteren met het behaalde resultaat!!

Voor mij begint dit jaar met 4x twente 4x ajax 3x psv en zitten er 4 groningers op de bank dat is een gokje.

mijn enige twijfel is nog weghorst, met farioli weet je maar nooit wie er speelt

Peli
hansotjes
Had hierdoor idd ook Kuipers erin geklikt, maar lees ook dat ze nog kijken op de training morgen of...

"....maar lees ook dat ze nog kijken op de training morgen of die zondag haalt."

Waar lees je dat?
Want als dat zo is skip ik Kuipers waarschijnlijk.

Laatst gewijzigd
steven20
Peli
"....maar lees ook dat ze nog kijken op de training morgen of die zondag haalt."Waar lees je dat?Wan...

Leon ten Voorde zegt dat ASE niet bij de selectie zit..

Peli
steven20
Leon ten Voorde zegt dat ASE niet bij de selectie zit..

Ja, dat had ik ook gelezen inderdaad 

Maar kan nergens vinden dat ze hem nog gaan testen voor de pot tegen Willem 2.

Laatst gewijzigd
Peli
Ben Van Heck
Mwa, thuis tegen Willem 2 zal wel moeten lukken toch. Ik heb Van Hoorenbeeck er nu in staan. Zijn er...

Wie heeft er meer kans om te starten.... vHoorenbeeck of Lagerbielke of allebei?

steven20
Peli
Ja, dat had ik ook gelezen inderdaad  Maar kan nergens vinden dat ze hem nog gaan testen voor...

https://www.twentefans.nl/oosting-moet-mogelijk-5-spelers-missen-trainen-individueel/

staat hier. Maar daaronder de tweet 

Keshi
Jo de Haan
Heb zelf geen Vi Pro, hoop dat iemand anders dit zou kunnen delen

Niet veel bijzonders en eigenlijk voor je vaste team. Punten:

• go ahead verdedigers interessant, met name Deijl
  • Read
  • El Karouani
  • Bullaude
  • Koopmeiners
  • Breum
  • Linssen
  • O Edvardsen

1 2 ... 396 397 398 399

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.