Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 406 ... 473 474
Peli
RedDevil
Haha, ik dus. Zaterdag om 16.00u leek het me best een goed idee om te switchen naar captain Luuk. Ee...

396 punten aan jouw kant, zie ik.

Hier enorm geluk gehad dat dit weekend de meeste teams er nagenoeg hetzelfde uitzagen en dat LdJ een toch wel veel gekozen captain bleek te zijn.

Hierdoor met mijn totaal aantal punten van slechts 527 niet gekelderd maar zelfs enigszins geklommen (62 plekken omhoog naar 594 algemeen en 0.1% naar 99.4%)

Op naar (nog) meer geluk in speelronde 20 🤞🏾

BarryE1

Over speelronde 20 gesproken, toch wel een bijzondere ronde: eind februari pas de wedstrijden FEY - ALM, TWE - NEC en AJA - GAE. Omdat er zoveel tussen zit zou ik normaal gesproken wat voorzichtiger zijn met het selecteren van desbetreffende spelers. Dit zijn dan toch weer net te mooie wedstrijden om compleet te negeren.   

Astarloa

Komende ronde is dus de ronde waarbij;

Feyenoord-Almere

Twente - NEC

Ajax - GAE 

Pas over een maand gespeeld worden. Misschien dat je hierbij wat andere keuzes moet gaan maken. 

Benzardi

Dit weekend toch nog 635 punten gehaald ondanks 2 PSV spelers die de nul hadden.

Omdat iedereen weinig punten heeft gehaal ben ik toch nog 0,1% gestegen naar 99,9%, ik ben tevreden 🥳

RedDevil
Astarloa
Komende ronde is dus de ronde waarbij; Feyenoord-Almere Twente - NEC Ajax - GAE    Pa...

Zeker omdat de transfermarkt nog open is. In theorie kan je dus spelers in je team zetten die verkocht zijn als die wedstrijden een keer gespeeld worden. Of geblesseerd zijn, iets dat bij Feyenoord nogal vaak het geval is. Hier gaat mijn team voor minimaal 80/90% bestaan uit spelers die dit weekend gewoon voetballen.

mirkodek

Ik was sowieso niet van plan om spelers van Ajax te kiezen voor deze wedstrijd, Go Ahead best een pittige tegenstander en de andere toppers hebben makkelijkere wedstrijden. 

Gimenez en Paixao heb ik nu en lijken me vrij zeker (los van blessures), idem als Steijn. Zal nog even nadenken over Read in dit geval, lijkt me dan niet handig. Wellicht dan toch een goedkope verdediger van PSV meenemen.

Edit: meteen effe de puzzel aangepast. Op dit moment 4x AZ, 3x PSV, 2x Feyenoord, 1x Twente en 1x Groningen

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Shoppen bij Utrecht is ook een goede voor komend weekend!

Barrygoal
mirkodek
Ik was sowieso niet van plan om spelers van Ajax te kiezen voor deze wedstrijd, Go Ahead best een pi...

Ik zou met AZ wel wat voorzichtig zijn vanwege de wedstridj tegen Roma donderdag. Tot nu toe zij nde wedstrijden na een europese wedstrijd geen succes helaas. En welke 4 heb je dan in hemelsnaam? Parrot en Wolfe, en dan houd het bij mij wel op.

mirkodek
Barrygoal
Ik zou met AZ wel wat voorzichtig zijn vanwege de wedstridj tegen Roma donderdag. Tot nu toe zij nde...

True, maar Sparta speelt dramatisch terwijl AZ de laatste tijd goed bezig is. Ik verwacht dat zij wel de nul gaan houden en een paar doelpuntjes gaan maken, dus bij mij staan vooralsnog Parrot, Mijnans, Wolfe en Maikuma erin.

Peli
RedDevil
Zeker omdat de transfermarkt nog open is. In theorie kan je dus spelers in je team zetten die verkoc...

Voor mij waarschijnlijk zelfs 100%

Peli
Barrygoal
Ik zou met AZ wel wat voorzichtig zijn vanwege de wedstridj tegen Roma donderdag. Tot nu toe zij nde...

Keeper en Mijnans zouden ook kunnen.

Ben Van Heck

PSV vind ik maar lastig kiezen voor komend weekend; voor nu staan Pepi en Til er in, maar of die gaan spelen is natuurlijk één grote gok. Verder een mooie basis samengesteld met AZ, Utrecht, PSV en een Twente speler. Vind de rest van de potten die dit weekend gespeeld gaan worden lastig inschatten, dus heb maar een bank samengesteld van goedkope mannen die thuis spelen. 

mirkodek

Laten jullie Feyenoord echt compleet links liggen terwijl die thuis tegen Almere spelen? Feyenoord middenvelders overweeg ik sowieso niet, maar Gimenez en Paixao zijn toch redelijk zekerheidjes. In tegenstelling tot bijv praktisch de hele aanval/middenveld bij PSV.  

Thijs1986

Hier ook, hancko gimenez zijn de meest zekere basisspelers, is alleen gevaarlijk met transferperikelen, en bijlow durf ik niet aan qua blessures. ajax eagles laat ik sowieso links liggen, die zullen het lastig krijgen denk ik, en basis over een maand, oef. durf ik niet aan . Steijn laat ik wel erin staan. die speelt wel 

Willempie94

Het is definitief: Rensch gaat naar AS Roma (Bron: ajaxshowtime)

mirkodek
Willempie94
Het is definitief: Rensch gaat naar AS Roma (Bron: ajaxshowtime)

Balen, die stond er bij mij wel in voor de 2e seizoenshelft.

mirkodek

Als ze inderdaad Regeer gaan halen, dan neem ik aan dat ie op Scorito wordt verandert in een verdediger. En dan zal ie allicht ook in prijs omhoog gaan (gelijk aan Gaai). Kan daarmee een prima keuze zijn denk ik. Proefrondes maar eens even afwachten of ie ook meteen basis staat in dat geval.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck
mirkodek
Laten jullie Feyenoord echt compleet links liggen terwijl die thuis tegen Almere spelen? Feyenoord m...

Normaal gesproken zou ik er sowieso Feyenoorders inklikken tegen Almere, maar die wedstrijd wordt pas over een maand gespeeld. Natuurlijk zijn Gimenez en Paixao zekerheidjes, maar je weet nooit wat er in een maand tijd kan gebeuren: blessures of een last-minute transfer, je weet het niet. Daarnaast denk ik dat je deze ronde voor een basis elf kunt gaan van spelers die én dit weekend 'gewoon' spelen én in potentie veel punten kunnen behalen. PSV is natuurlijk onzeker, maar ik denk dat we op basis van de opstelling van vanavond wel redelijk kunnen invullen wie er dan zaterdag gaan spelen. Spelen bijvoorbeeld Pepi en Til vanavond niet, verwacht ik hen wel tegen NAC in de basis. 

Peli
Ben Van Heck
Normaal gesproken zou ik er sowieso Feyenoorders inklikken tegen Almere, maar die wedstrijd wordt pa...

Geen speld tussen te krijgen. Precies zoals ik over aankomende speelronde denk.

mirkodek

Dan neem ik als rookie graag jullie advies ter harte. Team aangepast en nu: 3x Twente (1x bank), 4x AZ, 2x Utrecht (2x bank), 2x PSV en nog 1x Groningen op de bank.

Astarloa

Als Feyenoord - Almere dit weekend was geweest pakten jullie er 3 a 4 van Feyenoord met Gimenez als captain. Ik vind het eerder een risico om maar niemand van Feyenoord te pakken dan wel. Weet niet of ik Gimenez ga cappen maar opstellen zeker weten. Verder zie ik buiten PSV, Az en enigszins Utrecht geen andere wedstrijd op spelers die me zekerheid gaan bieden op veel punten. Daar kan ik geen team op selecteren. En topscorer Steijn met veruit de meeste punten niet picken in een thuiswedstrijd tegen NEC? Nogmaals, ik vind het juist een risico om die 3 wedstrijden volledig buiten te sluiten aangezien daar echt veel punten te behalen zijn. Blessures kunnen altijd gebeuren maar ook net zo makkelijk niet natuurlijk. Daarbij zijn er waarschijnlijk veel scorito spelers die helemaal niet op de hoogte zijn van het programma omdat scorito ook geen apart 'kopje' informatie geeft. Dus bedenk maar of dat in je voordeel of nadeel is.

Peli
Astarloa
Als Feyenoord - Almere dit weekend was geweest pakten jullie er 3 a 4 van Feyenoord met Gimenez als...

"Als Feyenoord - Almere dit weekend was geweest pakten jullie er 3 a 4 van Feyenoord met Gimenez als captain."

Klopt, maar dat is niet het geval.
Je slaat jezelf voor je kop als je met 1 of meer nulpunters komt te zitten zodra over een maand deze potjes gespeeld gaan worden.

Astarloa
Peli
"Als Feyenoord - Almere dit weekend was geweest pakten jullie er 3 a 4 van Feyenoord met Gimenez als...

Tja, kan voor jou net zo goed gelden als blijkt dat in die wedstrijden een shitload aan punten zitten. Dus ik moet me even goed gaan bedenken hoe ik het risico het beste kan inperken maar wel de potentie houdt op veel punten in die 3 wedstrijden. PSV speelt pas op zaterdag waarbij je dus ook enigszins moet gokken wie er in de basis gaan staan dus dat zou ook zomaar een 0 punter kunnen worden. En AZ heeft een matig trackrecord als het gaat om een wedstrijd na Europees verband. Daarbij is AZ verdedigend sterk maar scorend ook niet heel briljant. Bij Utrecht vind ik alleen Haller en El Karaouni interessant. Doelpunten zijn cruciaal voor je score en die zie ik dit weekend niet zo. De overige 3 wedstrijden dit weekend vind ik een beetje giswerk. Denk dat deze speelronde hoe dan ook frustrerend gaat worden 😅

Astarloa
Peli
"Als Feyenoord - Almere dit weekend was geweest pakten jullie er 3 a 4 van Feyenoord met Gimenez als...

.

Laatst gewijzigd
Astarloa
Peli

.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 406 ... 473 474

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.