396 punten aan jouw kant, zie ik.
Hier enorm geluk gehad dat dit weekend de meeste teams er nagenoeg hetzelfde uitzagen en dat LdJ een toch wel veel gekozen captain bleek te zijn.
Hierdoor met mijn totaal aantal punten van slechts 527 niet gekelderd maar zelfs enigszins geklommen (62 plekken omhoog naar 594 algemeen en 0.1% naar 99.4%)
Op naar (nog) meer geluk in speelronde 20 🤞🏾
Over speelronde 20 gesproken, toch wel een bijzondere ronde: eind februari pas de wedstrijden FEY - ALM, TWE - NEC en AJA - GAE. Omdat er zoveel tussen zit zou ik normaal gesproken wat voorzichtiger zijn met het selecteren van desbetreffende spelers. Dit zijn dan toch weer net te mooie wedstrijden om compleet te negeren.
Zeker omdat de transfermarkt nog open is. In theorie kan je dus spelers in je team zetten die verkocht zijn als die wedstrijden een keer gespeeld worden. Of geblesseerd zijn, iets dat bij Feyenoord nogal vaak het geval is. Hier gaat mijn team voor minimaal 80/90% bestaan uit spelers die dit weekend gewoon voetballen.
Ik was sowieso niet van plan om spelers van Ajax te kiezen voor deze wedstrijd, Go Ahead best een pittige tegenstander en de andere toppers hebben makkelijkere wedstrijden.
Gimenez en Paixao heb ik nu en lijken me vrij zeker (los van blessures), idem als Steijn. Zal nog even nadenken over Read in dit geval, lijkt me dan niet handig. Wellicht dan toch een goedkope verdediger van PSV meenemen.
Edit: meteen effe de puzzel aangepast. Op dit moment 4x AZ, 3x PSV, 2x Feyenoord, 1x Twente en 1x Groningen
Ik zou met AZ wel wat voorzichtig zijn vanwege de wedstridj tegen Roma donderdag. Tot nu toe zij nde wedstrijden na een europese wedstrijd geen succes helaas. En welke 4 heb je dan in hemelsnaam? Parrot en Wolfe, en dan houd het bij mij wel op.
True, maar Sparta speelt dramatisch terwijl AZ de laatste tijd goed bezig is. Ik verwacht dat zij wel de nul gaan houden en een paar doelpuntjes gaan maken, dus bij mij staan vooralsnog Parrot, Mijnans, Wolfe en Maikuma erin.
PSV vind ik maar lastig kiezen voor komend weekend; voor nu staan Pepi en Til er in, maar of die gaan spelen is natuurlijk één grote gok. Verder een mooie basis samengesteld met AZ, Utrecht, PSV en een Twente speler. Vind de rest van de potten die dit weekend gespeeld gaan worden lastig inschatten, dus heb maar een bank samengesteld van goedkope mannen die thuis spelen.
Hier ook, hancko gimenez zijn de meest zekere basisspelers, is alleen gevaarlijk met transferperikelen, en bijlow durf ik niet aan qua blessures. ajax eagles laat ik sowieso links liggen, die zullen het lastig krijgen denk ik, en basis over een maand, oef. durf ik niet aan . Steijn laat ik wel erin staan. die speelt wel
Als ze inderdaad Regeer gaan halen, dan neem ik aan dat ie op Scorito wordt verandert in een verdediger. En dan zal ie allicht ook in prijs omhoog gaan (gelijk aan Gaai). Kan daarmee een prima keuze zijn denk ik. Proefrondes maar eens even afwachten of ie ook meteen basis staat in dat geval.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.