Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 403 404 405 406
Benzardi

Meneertje Lang word het niet voor de 2de seizoen helft en Tillman ook niet.

2 keer een 0 daar word je niet vrolijk van 😡 

Benzardi
Peli
4 PSV'ers  0 punten 8 plekken gestegen algemeen    🤨😊  

Knap 🤪

Benzardi
Peli
4 PSV'ers  0 punten 8 plekken gestegen algemeen    🤨😊  

Knap 🤪

Peli
Benzardi
Meneertje Lang word het niet voor de 2de seizoen helft en Tillman ook niet. 2 keer een 0 daar word...

Net alsof je Lang serieus overwoog ;-)

mirkodek

Hier welgeteld 17 punten inmiddels. Hopen op Hancko, Gimenez en Go Ahead voor de rest van deze avond 

Peli
mirkodek
Hier welgeteld 17 punten inmiddels. Hopen op Hancko, Gimenez en Go Ahead voor de rest van deze avond...

Hancko??

Peli
Benzardi
Meneertje Lang word het niet voor de 2de seizoen helft en Tillman ook niet. 2 keer een 0 daar word...

En hoezo had je eigenlijk Lang en Tillman in je selectie? Geen tijd gehad de opstelling te checken uurtje voor de deadline?

mirkodek
Peli
Hancko??

Of Read voor jou 😉

Oh ik lees nu pas dat Hancko helemaal niet speelt. Stond eerst verkeerd op Scorito nog. Nou dan is deze avond helemaal naar de gallemiezen 😂 Go Go Ahead dan maar!

Laatst gewijzigd
Peli
mirkodek
Of Read voor jou 😉 Oh ik lees nu pas dat Hancko helemaal niet speelt. Stond eerst verkeerd op Scor...

PSV verliest, Luuk mist pingel, 2 gele kaarten, 2+ tegengoals.

Feyenoord tegengoal en voorlopig niet op voorsprong.

GAE keeper en verdediger die de nul niet gaan houden, spelers die door anderen wel redelijk veel gepicked zijn voor dit weekend (O.Edvardsen en Antman) die leveren.

Dan moet het, niet voor het eerst dit seizoen weer van captain Sem komen...... die door 90% ofzo gecapped zal zijn 😑

mirkodek
Peli
PSV verliest, Luuk mist pingel, 2 gele kaarten, 2+ tegengoals. Feyenoord tegengoal en voorlopig nie...

Ja drama. Fingers crossed voor betere 2e helft van GA.

Waar kun je zien dat die twee andere spelers van GA veel gepicked zijn?

Peli
mirkodek
Ja drama. Fingers crossed voor betere 2e helft van GA. Waar kun je zien dat die twee andere spelers...

Nergens. Dat verwacht ik.

mirkodek

Stel je een keer 4 spelers van Go Ahead op, spelen ze meteen de slechtste wedstrijd van het seizoen 🙄

Edit: maar toch nog winnen, top!

Laatst gewijzigd
oborobo

Ach,zal Luuk de Jong weer eens opstellen!

-60!!

Benzardi
Peli
En hoezo had je eigenlijk Lang en Tillman in je selectie? Geen tijd gehad de opstelling te checken u...

Precies, had geen tijd 😒

mirkodek

De dag begint al weer lekker (net als Twente)... 🙄

Spartaan

Het gaat een weekend worden met hele lage scores dat is wel duidelijk zeg. 

mirkodek

Overigens, mocht ik de 2e seizoenshelft 343 gaan spelen dan vind ik Seuntjens wel het overwegen waard als 4e aanvaller. Slimme speler die ik wel zijn puntjes zie gaan pakken. En aantrekkelijk geprijsd.

Astarloa
mirkodek
Overigens, mocht ik de 2e seizoenshelft 343 gaan spelen dan vind ik Seuntjens wel het overwegen waar...

Maar ook iemand die wanneer het niet zo loopt werkelijk geen drol meer uitvoert en er met de pet naar gooit zoals zijn laatste seizoen bij Fortuna. Ik begin er in ieder geval niet aan. Zou voor een 4e aanvaller eerder bij Nac of Heerenveen gaan rondkijken.

HZ57

Denk dat ik maar een team ga samenstellen uit het rechterrijtje

mirkodek
Astarloa
Maar ook iemand die wanneer het niet zo loopt werkelijk geen drol meer uitvoert en er met de pet naa...

Ik snap je punt. Maar die zijn wel weer een stuk duurder.

BarryE1

Maar Seuntjens is in principe toch gewoon een aanvallende middenvelder, een hangende linksbuiten of in het uiterste geval een spits die zich laat uitzakken? Op het moment dat Seuntjens een 'A' op geplakt krijgt dan gaat er bij mij direct een streep door. 

MennekePis
BarryE1
Maar Seuntjens is in principe toch gewoon een aanvallende middenvelder, een hangende linksbuiten of...

Pak je pen dan maar alvast.

BarryE1
MennekePis
Pak je pen dan maar alvast.

Reeds gebeurd

RedDevil
Peli
Wie van jullie heeft Luuk gecapped? En wie heeft 2x PSV achterin?

Haha, ik dus. Zaterdag om 16.00u leek het me best een goed idee om te switchen naar captain Luuk. Een uurtje later kon ik wel door de grond zakken. Wonder boven wonder is de schade beperkt gebleven. Maar wat een dramaronde 😂

RedDevil
Peli
Wie van jullie heeft Luuk gecapped? En wie heeft 2x PSV achterin?

Haha, ik dus. Zaterdag om 16.00u leek het me best een goed idee om te switchen naar captain Luuk. Een uurtje later kon ik wel door de grond zakken. Wonder boven wonder is de schade beperkt gebleven. Maar wat een dramaronde 😂

1 2 ... 403 404 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.