Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 403 404 405 406
Astarloa

Ik ga nu voor 3-5-2 met Gimenez en De Jong voorop met Edvardsen op de bank. Middenveld de bekende namen.

Peli

Heb nu een 343.

Met in m'n basis 4x PSV, 3x GAE, 2x FEY en 2x TWE.

Bank: 2x AJA, 1x UTR, 1x ALM

Peli
mirkodek
Iemand die Haller overweegt voor vandaag? Las dat Jans aangaf dat ie zou kunnen starten...

Die zit op m'n bank

Laatst gewijzigd
Peli

Veel succes allemaal!

steven20

Ook 343 hier toch met 4x psv, 4x gae, 3x twente, 2x ajax, 1x feyenoord, 1x almere

Ecko
Peli
Veel succes allemaal!

Thanks! 
Hier Haller in de basis met De Jong en Giménez. De Noorse Edvardsen op de bank met driemaal Almere, en verder weinig verrassingen. 

mirkodek

Op het laatst nog geswitched naar 343 met LDJ Gimenez Edvardsen met ook Haller op de bank.

En meteen de eerste minpunten met Luuk die een pingel mist.

Laatst gewijzigd
Peli

Wie van jullie heeft Luuk gecapped?

En wie heeft 2x PSV achterin?

Willempie94

Ik geen van beide gelukkig, wel mauro als verdediger en helaas de jong opgesteld..

Maar die scoort nog wel!! Hoop ik?!

Laatst gewijzigd
mirkodek

Hier Luuk niet gecapped gelukkig (gewoon good old Steijn), wel Ledezma erin. Verder ook nog Perisic (gelukkig een assistje) en Til.

Peli
mirkodek
Hier Luuk niet gecapped gelukkig (gewoon good old Steijn), wel Ledezma erin. Verder ook nog Perisic...

Wij hebben dezelfde 4 van PSV.

mirkodek
Peli
Wij hebben dezelfde 4 van PSV.

Ik zat naar jouw post te kijken en ik gok dat we bijna dezelfde opstelling hebben. Vermoed dat jij ipv mijn Deijl een verdediger van Twente hebt, Van Rooij ofzo?

Spartaan

De Jong Cap helaas. En ook mauro en Perisic erin.  De start is niet best tot heden. 

voor PSV en Tilman niet leuk deze langdurige blessure waarschijnlijk maar voor het spel komt het best wel goed uit.  Hou je iets meer geld over voor andere keuzes.  

Peli
Spartaan
De Jong Cap helaas. En ook mauro en Perisic erin.  De start is niet best tot heden.  voor...

Tenzij je dan voor Saibari gaat.

Peli
mirkodek
Ik zat naar jouw post te kijken en ik gok dat we bijna dezelfde opstelling hebben. Vermoed dat jij i...

Geen verdediger van Twente, aangezien NAC er zo'n beetje altijd wel eentje maakt.

De Busser (Bakker)

Read, Ledezma, Deijl (Kramer)

Steijn[C], Til, Perisic, Breum (Taylor)

LdJ, Gimenez, vWolfswinkel (Haller)

Spartaan
Peli

Ja die gaat mijn vaste eind team wel halen nu, had twijfel tussen hun beide of eentje eigenlijk.  Nu is de keuze makkelijker gemaakt. 

Spartaan
Peli

Ja die gaat mijn vaste eind team wel halen nu, had twijfel tussen hun beide of eentje eigenlijk.  Nu is de keuze makkelijker gemaakt. 

mirkodek
Peli
Geen verdediger van Twente, aangezien NAC er zo'n beetje altijd wel eentje maakt. De Busser (Bakker...

Ah, alsnog bijna hetzelfde team wel. Ik heb Hancko ipv Read (met Zagaritis op de bank). Verder exact hetzelfde middenveld inclusief bank, aanval heb ik dan Edvardsen ipv Ricky. Ook Haller op de bank

mirkodek

Scorito-technisch een pijnlijke wedstrijd maar als Ajacied prima wel

Astarloa
mirkodek
Scorito-technisch een pijnlijke wedstrijd maar als Ajacied prima wel

En wat vind je belangrijker? 🤪

Merk bij mezelf dat ik vaker als scoritospeler een wedstrijd bekijk dan als supporter.

Willempie94
Astarloa
En wat vind je belangrijker? 🤪 Merk bij mezelf dat ik vaker als scoritospeler een wedstrijd bekijk...

Haha heel herkenbaar, maar nu na deze wedstrijd, en als ajacied zijnde, zeker niet^^

Ecko

Ik kijk vooral ook met Scorito-ogen. Best ergerlijk eigenlijk.

Min 80 punten nu, wat een shitzooi. Pluspunt: het gaat dit weekend niet veel slechter worden.

mirkodek
Astarloa
En wat vind je belangrijker? 🤪 Merk bij mezelf dat ik vaker als scoritospeler een wedstrijd bekijk...

Ik zie Ajax sowieso geen kampioen worden maar PSV verliezen verveelt nooit. Ik zie het een beetje als win-win: of een goeie Scorito, of prima voor Ajax.

Scoritop
Astarloa

Haha hier ook hoor. LdJ cap, daardoor tot nu toe 0,2% gedaald. Baal er als scoritospeler van, maar heerlijk als psv verliest. 

Peli

4 PSV'ers 

0 punten

8 plekken gestegen algemeen 

🤨😊

Laatst gewijzigd
1 2 ... 403 404 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.