Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 400 401 402 403 »
Peli
dr klaas
Ik zou geen Feyenoorder pakken, ik verwacht een degelijk Willem ll met Meerveld in vorm op 10. De 6-...

Goed punt m.b.t. die 6-2.
Maar Willem II is ook spitsloos, dus een Feyenoord verdediger is best te rechtvaardigen. 
En Gimenez kan tegen iedereen scoren (evt. zelfs pingel).

Laatst gewijzigd
Willempie94

Ik verwacht dat Feyenoord het toch wel lastig gaat krijgen, missen nog een paar spelers. Maar inderdaad, Gimenez kan altijd scoren..

Ik neem e'm zelf niet mee deze ronde

RedDevil

Eiting naar Sparta. Dat wordt er eentje om in de gaten te houden de komende weken, mits hij een leuke prijs krijgt.

Peli
RedDevil
Eiting naar Sparta. Dat wordt er eentje om in de gaten te houden de komende weken, mits hij een leuk...

Benieuwd wat hij moet gaan kosten inderdaad. (Ik gok op 1.5M).

Maar is, op dat ene seizoen met veel assists bij Volendam na (waar alles om hem draaide) toch niet per se een 'Scorito speler'.

Peli

BREAKING

De Busser keept morgen tegen FCG. Grote kans dus dat hij definitief de concurrentiestrijd heeft gewonnen van Plogmann

En dus ook grote kans dat Jari de Busser, jawel, de hoogste pickrate gaat krijgen. Misschien zelfs wel de hoogste ooit in TC ED.

Ben Van Heck

Ssssssst :P

Peli
Ben Van Heck
Ssssssst :P

Ja. Want als ik het hier niet meld, dan krijgt niemand het mee haha ;-)

Thijs1986
Peli
Ja. Want als ik het hier niet meld, dan krijgt niemand het mee haha ;-)

Dankje voor het bericht, waar is dit bevestigd dat De Busser speelt?

Peli
Thijs1986
Dankje voor het bericht, waar is dit bevestigd dat De Busser speelt?

Wouter Foppen, verslaggever GAE voor De Stentor, bevestigde dit vanmiddag 
(zal ook nog wel op de website van De Stentor geplaatst gaan worden.)

Thijs1986
Peli
Wouter Foppen, verslaggever GAE voor De Stentor, bevestigde dit vanmiddag (zal ook nog wel op d...

dankjwel , top :)

Astarloa

Dinsdag PSV tegen Rode Ster. Geeft mij te denken dat Pepi en Til morgen in de basis gaan beginnen. Dat zouden wel eens verschilmakers kunnen worden voor dit weekend. Maar zou ook net zo goed niet kunnen aangezien PSV niet echt lekker gaat na de winter. Hoe denken jullie over de spitspositie en 10 dit weekend voor PSV?

Peli
Astarloa
Dinsdag PSV tegen Rode Ster. Geeft mij te denken dat Pepi en Til morgen in de basis gaan beginnen. D...

Ik denk persoonlijk dat ik tot een uurtje voor de deadline ga wachten, om het vervolgens definitief in te vullen ;-)

Laatst gewijzigd
Astarloa

Ahja zij trappen natuurlijk af. 

Thijs1986

Zou gimenez wel starten, met oog op cl? Is de enige Feyenoorder die ik erin zou zetten 

Willempie94
Thijs1986
Zou gimenez wel starten, met oog op cl? Is de enige Feyenoorder die ik erin zou zetten 

Zou niet weten waarom niet, ze hebben punten nodig Feyenoord!

Peli
Thijs1986

Vergezocht wel dit.

1 2 ... 400 401 402 403 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.