Voor alle Scorito puzzelaars. Welke middenvelders in Scorito moet je nemen. Leuke analyse met veelal de toppers. De pro's en con's van de spelers staan er bij.
Niks ten nadele van jou maar de enige mensen die hier iets aan hebben zijn de mensen die nog nooit een wedstrijd in de eredivisie gezien hebben en pas vandaag een scorito account hebben aangemaakt.
Op dit moment 3-4-3 met Haller. Mocht hij niet basis spelen gooi ik het waarschijnlijk om naar een 3-5-2 met een extra PSV middenvelder.
Edit: Ook even in de gaten houden of Lammers fit is of Van Wolfswinkel er weer in staat.
Uit bij Heerenveen, ook al draaien die niet zo goed, ligt Ajax nooit goed. Dus verdedigers van Ajax laat ik denk ik even links liggen dit weekend. Vooralsnog alleen Taylor mee. Aanvallers van Ajax zijn voor mij sowieso een no-go, rest van het middenveld eigenlijk ook.
Kans is zeer aanwezig dat Perisic start, ik verwacht zelfs dat Bosz niks veranderd aan de opstelling vergeleken met vorige week. Alternatieven zijn voor Aaronson Neghli en heel misschien Ouissa ( totaal geen idee of die speelt)
Kans is zeer aanwezig dat Perisic start, ik verwacht zelfs dat Bosz niks veranderd aan de opstelling vergeleken met vorige week. Alternatieven zijn voor Aaronson Neghli en heel misschien Ouissa ( totaal geen idee of die speelt)
Zaterdag nog even de opstelling van PSV checken. Dan kan ik nog wat schuiven naar goedkopere PSV'ers om wat mindere goden te upgraden. Nu staat er 4x PSV (allen basis), 3x GAE (2x basis, 1x bank), 1x AJA (basis), 1x TWE (basis), 1x FEY (basis), 2x SPA (1x basis, 1x bank), 2x ALM (1x basis, 1x bank) en 1x NEC (bank).
Ik denk de Busser maar dat is eigenlijk op niks gebasseerd. Of ja, op hoop. Nee eigenlijk weet ik dit niet. Laten we de persco afwachten inderdaad. Hier vooralsnog:
4x PSV (allen basis), 3x GAE (2x basis, 1x bank), 3x TWE (2x basis, 1x bank), 2x FEY (2x basis), 1x AJA (basis), 1x RKC (bank), 1x SPA (bank)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.