Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 400 401 402 403
Jo de Haan

Ja eens hoor 

mirkodek

Ik heb er al heel lang een 352 in staan, met Gimenez en LDJ, maar wellicht dat ik Haller erbij kan fietsen voor een 343...

Edit: en het ziet er naar uit dat Rensch toch weggaat. Wel balen, vond hem prima geprijsd 

Laatst gewijzigd
DJRengels
mirkodek
Ik heb er al heel lang een 352 in staan, met Gimenez en LDJ, maar wellicht dat ik Haller erbij kan f...

Dat zou wel een topaanval zijn!

DJRengels
mirkodek
Ik heb er al heel lang een 352 in staan, met Gimenez en LDJ, maar wellicht dat ik Haller erbij kan f...

Dat zou wel een topaanval zijn!

GLoondijjk

Voor alle Scorito puzzelaars. Welke middenvelders in Scorito moet je nemen. Leuke analyse met veelal de toppers. De pro's en con's van de spelers staan er bij.

Astarloa
GLoondijjk
Voor alle Scorito puzzelaars. Welke middenvelders in Scorito moet je nemen. Leuke analyse met v...

Niks ten nadele van jou maar de enige mensen die hier iets aan hebben zijn de mensen die nog nooit een wedstrijd in de eredivisie gezien hebben en pas vandaag een scorito account hebben aangemaakt.

Beun

Wat spelen jullie dit weekend? 352 of 343? 

Ik switch nu de hele tijd. Ik zie los van de 2 topper aanvallers voor dit weekend zelf niet echt een aanvaller waar ik veel vertrouwen heb. Bij gae bijvoorbeeld wisselt het ook behoorlijk wie de goaltjes voorin meepikt

Astarloa
Beun
Wat spelen jullie dit weekend? 352 of 343?  Ik switch nu de hele tijd. Ik zie los van de 2 top...

Op dit moment 3-4-3 met Haller. Mocht hij niet basis spelen gooi ik het waarschijnlijk om naar een 3-5-2 met een extra PSV middenvelder.

Edit: Ook even in de gaten houden of Lammers fit is of Van Wolfswinkel er weer in staat.

Laatst gewijzigd
mirkodek
Beun
Wat spelen jullie dit weekend? 352 of 343?  Ik switch nu de hele tijd. Ik zie los van de 2 top...

Ik twijfel nog een beetje tussen 343 met Edvardsen basis en Rots op de bank of 352 met Perisic basis en Edvardsen op de bank

Benzardi

Verradelijke speelronde, Utr - Az tegen elkaar en de rest van de top 6 spelen uit.

Tot nu toe heb ik

3x Goa,2x Psv, 3x Twe,2x Ajx en 1 Fey in mijn elftal

Scorito1994

Lees hier weinig over Ajax, een zekerheidje voor komend weekend? En zal Farioli kiezen voor Brobbey of Weghorst?

mirkodek
Scorito1994
Lees hier weinig over Ajax, een zekerheidje voor komend weekend? En zal Farioli kiezen voor Brobbey...

Uit bij Heerenveen, ook al draaien die niet zo goed, ligt Ajax nooit goed. Dus verdedigers van Ajax laat ik denk ik even links liggen dit weekend. Vooralsnog alleen Taylor mee. Aanvallers van Ajax zijn voor mij sowieso een no-go, rest van het middenveld eigenlijk ook.

Peli
mirkodek
Ik twijfel nog een beetje tussen 343 met Edvardsen basis en Rots op de bank of 352 met Perisic basis...

Als je voor Edvardsen (Oliver, neem ik dan aan) kiest, zou ik eerst even googlen hoe het met hem is. Viel volgens mij geblesseerd uit gisteren. 

Laatst gewijzigd
mirkodek
Peli
Als je voor Edvardsen (Oliver, neem ik dan aan) kiest, zou ik eerst even googlen hoe het met hem is....

Goeie, dat zal ik even in de gaten houden inderdaad. Thanks!

Peli
mirkodek
Ik twijfel nog een beetje tussen 343 met Edvardsen basis en Rots op de bank of 352 met Perisic basis...

Gaat Perisic starten eigenlijk? En zo nee, wat is je alternatief voor slechts 2.0M?

Scorito1994
Peli
Gaat Perisic starten eigenlijk? En zo nee, wat is je alternatief voor slechts 2.0M?

Kans is zeer aanwezig dat Perisic start, ik verwacht zelfs dat Bosz niks veranderd aan de opstelling vergeleken met vorige week. Alternatieven zijn voor Aaronson Neghli en heel misschien Ouissa ( totaal geen idee of die speelt)

Scorito1994
Peli

Kans is zeer aanwezig dat Perisic start, ik verwacht zelfs dat Bosz niks veranderd aan de opstelling vergeleken met vorige week. Alternatieven zijn voor Aaronson Neghli en heel misschien Ouissa ( totaal geen idee of die speelt)

Scorito1994
Peli

mirkodek
Peli

Llansana (op de bank). Als Edvardsen toch te geblesseerd blijkt dan komt Perisic er waarschijnlijk gewoon in (aangezien ik ook niet verwacht dat Bosz gaat wisselen).

Peli

Tijd om de puzzel voor vanavond lekker weg te leggen. 

Heb vooralsnog het volgende staan:

4x PSV (allen basis), 4x GAE (3x basis + 1x bank), 2x FEY (beiden basis), 2x TWE (1x basis + 1x bank), 2x RKC (beiden bank),1x AJA (basis)

RedDevil

Zaterdag nog even de opstelling van PSV checken. Dan kan ik nog wat schuiven naar goedkopere PSV'ers om wat mindere goden te upgraden. Nu staat er 4x PSV (allen basis), 3x GAE (2x basis, 1x bank), 1x AJA (basis), 1x TWE (basis), 1x FEY (basis), 2x SPA (1x basis, 1x bank), 2x ALM (1x basis, 1x bank) en 1x NEC (bank). 

JCG

Weten we al of de Busser of Plogmann onder de lat komt te staan?

Peli
JCG
Weten we al of de Busser of Plogmann onder de lat komt te staan?

Nope. Hopelijk gaat Simonis dat vanmiddag in de persconferentie mededelen.

Ben Van Heck

Ik denk de Busser maar dat is eigenlijk op niks gebasseerd. Of ja, op hoop. Nee eigenlijk weet ik dit niet. Laten we de persco afwachten inderdaad. Hier vooralsnog:

4x PSV (allen basis), 3x GAE (2x basis, 1x bank), 3x TWE (2x basis, 1x bank), 2x FEY (2x basis), 1x AJA (basis), 1x RKC (bank), 1x SPA (bank)

dr klaas

Ik zou geen Feyenoorder pakken, ik verwacht een degelijk Willem ll met Meerveld in vorm op 10. De 6-2 tegen Twente was een qua doelsaldo negatieve uitschieter.

1 2 ... 400 401 402 403

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.