Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 407 ... 413 414
Peli
Astarloa
Tja, kan voor jou net zo goed gelden als blijkt dat in die wedstrijden een shitload aan punten zitte...

Dat laatste inderdaad sowieso. 

mirkodek
Astarloa
Tja, kan voor jou net zo goed gelden als blijkt dat in die wedstrijden een shitload aan punten zitte...

Hele logische overweging. Ik denk dat voor mij AZ wel 4x basis gaat worden (je moet je ergens aan vasthouden), Sparta draait immers dramatisch. Dus een 2/3-0 moet wel lukken lijkt me. Dus dan pak ik waarschijnlijk in elke linie er een van AZ.

PSV blijft een gokkast wat middenvelder/aanval betreft. Een middenvelder is redelijk zeker dus die gaat wel mee.

Utrecht volg ik jouw afweging, misschien dat Aaronson/Toornstra nog het overwegen waard zijn. En voor mij Bargas (voor op de bank).

Thijs1986

Ajax Eagles is sowieso tricky qua tegenstander, nul houden lastig en uberhaupt winnen . die sla ik over.

Twente laat ik steijn staan alleen, nul houden voor twente is lastig dit seizoen. en Steijn speelt wel.

Feyenoord Almere is natuurlijk aantrekkelijk, maar met die transferverhalen over Gimenez en Hancko nu, dat is wel linke soep. zijn dit weekend idd potjes die die punten ook zouden moeten kunnen pakken. Gimenez en Hancko zijn wel de enige 2 die je op zou stellen denk ik, misschien Timber maar die is blessuregevoelig al paar keer geweest. 

Ben Van Heck

Zeker nu AC Milan interesse heeft in Gimenez. Paixao zou kunnen, maar gezien de drie centrumspitsen met een makkelijk programma, zou ik niet weten voor wie ik hem er in zou klikken!

Peli
Thijs1986
Ajax Eagles is sowieso tricky qua tegenstander, nul houden lastig en uberhaupt winnen . die sla ik o...

.

Laatst gewijzigd
Ecko

De nul houden voor Ajax lastig? Dan loop je een jaar achter. Dit seizoen: Ajax negen maal de nul, PSV en AZ zeven keer, Twente, NEC en Fortuna zes keer (Feyenoord overigens maar drie keer). Wie immer ohne Gewähr.  

Astarloa
Ecko
De nul houden voor Ajax lastig? Dan loop je een jaar achter. Dit seizoen: Ajax negen maal de nul, PS...

Denk dat hij puur tegen GAE bedoelt. En daar kan ik me wel in vinden, die voetballen dikke prima momenteel.

Willempie94
Ben Van Heck
Zeker nu AC Milan interesse heeft in Gimenez. Paixao zou kunnen, maar gezien de drie centrumspitsen...

Waar lees je dat?

Willempie94

Geen Saibari bij PSV in de basis, die zal dan dit weekend wel starten! Wel Til op 10

BarryE1
Willempie94
Geen Saibari bij PSV in de basis, die zal dan dit weekend wel starten! Wel Til op 10

Ziek. Moet ie dit weekend dus wel weer beter zijn. 

Ben Van Heck

Persconferentie maar in de gaten houden vrijdag. Al verwacht ik dan toch 'gewoon' Til op 10.

Willempie94
BarryE1
Ziek. Moet ie dit weekend dus wel weer beter zijn. 

Er heerst een griep binnen kamp PSV, nog meer risico's om PSV'ers te kiezen voor aankomend weekend. Bijna net z'n groot risico als spelers van de latere wedstrijden kiezen...

Dus dat maakt ook niet veel meer uit zou je denken

Hay

Meestal valt het in de praktijk wel mee met het aantal transfers in de winterperiode (vooral spelers waarvan het contract de komende zomer afloopt), daar zou ik me niet te veel zorgen over maken. Maar wat gaat PSV doen? Komen er nog zieken bij? Na de goal(s) van de Jong gisteren, krijgt hij vrij af of gaat PSV er vol op en staat hij in de basis? Misschien komt er vrijdag nog aanvullende info van Bosz anders veel twijfels bij PSV.

Hay

Schrijf ik dit net, lees ik dat Giminez persoonlijk akkoord is met AC Milan 😄

Peli
Hay
Schrijf ik dit net, lees ik dat Giminez persoonlijk akkoord is met AC Milan 😄

En of dat waar is, is ook nog maar afwachten. 

Thijs1986

probleem is die transfermarkt is nog een week open na aankomend weekend. Durf het niet aan hoor met Gimenez. met die europese wedstrijden, zou Martens Parrott wel laten staan dit weekend?

Willempie94
Thijs1986
probleem is die transfermarkt is nog een week open na aankomend weekend. Durf het niet aan hoor met...

morgenavond speelt AZ, ben wel benieuwd hoelang hij dan blijft staan..

Peli
Thijs1986
probleem is die transfermarkt is nog een week open na aankomend weekend. Durf het niet aan hoor met...

Geloof nooit dat Parrott nu al plek moet maken in de basis voor Meerdink.

Zo opportunistisch lijkt Martens mij niet.

Ben Van Heck

Toch wel weer enigszins verleidelijk om Santi er in te klikken na gisteren, haha. 

Spartaan

Gimenez moet je gewoon hebben lijkt me duidelijk blijft gewoon een echte spits en die heb je nodig in dit spel . Nu is stengs weer geblesseerd aantal weken eruit met een hamstringblessure ze blijven maar omvallen joh. 

Ben Van Heck

Ja als Gimenez blijft dan haalt hij hoogstwaarschijnlijk mijn definitieve team wel. Ik heb het nu meer over aankomende ronde waar Feyenoord pas komende maand de wedstrijd tegen Almere afwerkt..

Spartaan
Ben Van Heck
Ja als Gimenez blijft dan haalt hij hoogstwaarschijnlijk mijn definitieve team wel. Ik heb het nu me...

Durf ik gimenez ook gewoon erin te zetten ook al duurt het nog een maand. Dit weekend verder toch weinig alternatieven.  Bij PSV zal het ook gissen worden en deze keer kan je niet voor de deadline nog switchen.  Ajax speelt ook over een maand en dan tegen eagles en met dat gewissel blijf ik weg. wat mannetjes van AZ erbij tegen Sparta en we gaan het wel meemaken. Dit is gewoon wederom een apart weekend. 

Ben Van Heck

Parrott, Haller, Pepi zijn naar mijn idee wel redelijke zekerheidjes, maar Gimenez opstellen in plaats van bijvoorbeeld een Pepi is natuurlijk te verantwoorden. Zelf verwacht ik Pepi wel in de basis komend weekend. 

hansotjes

Mocht ie weggaan (en het snel bekend worden), mensen die Ueda dan overwegen?

Peli

Gimenez je team in klikken voor aankomende speelronde is natuurlijk wel echt heel tricky, aangezien de wedstrijd pas over een maand wordt gespeeld.De kans dat Gimenez dan weg is bij Feyenoord (en je dus met een nulpunter in je team zit) is toch best aannemelijk.

1 2 ... 407 ... 413 414

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.