Hele logische overweging. Ik denk dat voor mij AZ wel 4x basis gaat worden (je moet je ergens aan vasthouden), Sparta draait immers dramatisch. Dus een 2/3-0 moet wel lukken lijkt me. Dus dan pak ik waarschijnlijk in elke linie er een van AZ.
PSV blijft een gokkast wat middenvelder/aanval betreft. Een middenvelder is redelijk zeker dus die gaat wel mee.
Utrecht volg ik jouw afweging, misschien dat Aaronson/Toornstra nog het overwegen waard zijn. En voor mij Bargas (voor op de bank).
Ajax Eagles is sowieso tricky qua tegenstander, nul houden lastig en uberhaupt winnen . die sla ik over.
Twente laat ik steijn staan alleen, nul houden voor twente is lastig dit seizoen. en Steijn speelt wel.
Feyenoord Almere is natuurlijk aantrekkelijk, maar met die transferverhalen over Gimenez en Hancko nu, dat is wel linke soep. zijn dit weekend idd potjes die die punten ook zouden moeten kunnen pakken. Gimenez en Hancko zijn wel de enige 2 die je op zou stellen denk ik, misschien Timber maar die is blessuregevoelig al paar keer geweest.
Meestal valt het in de praktijk wel mee met het aantal transfers in de winterperiode (vooral spelers waarvan het contract de komende zomer afloopt), daar zou ik me niet te veel zorgen over maken. Maar wat gaat PSV doen? Komen er nog zieken bij? Na de goal(s) van de Jong gisteren, krijgt hij vrij af of gaat PSV er vol op en staat hij in de basis? Misschien komt er vrijdag nog aanvullende info van Bosz anders veel twijfels bij PSV.
Durf ik gimenez ook gewoon erin te zetten ook al duurt het nog een maand. Dit weekend verder toch weinig alternatieven. Bij PSV zal het ook gissen worden en deze keer kan je niet voor de deadline nog switchen. Ajax speelt ook over een maand en dan tegen eagles en met dat gewissel blijf ik weg. wat mannetjes van AZ erbij tegen Sparta en we gaan het wel meemaken. Dit is gewoon wederom een apart weekend.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.