Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 408 ... 413 414
Squender
hansotjes
Mocht ie weggaan (en het snel bekend worden), mensen die Ueda dan overwegen?  

Dan eerder Paixao denk ik. Heeft genoeg geleverd voor zijn prijs in de eerste seizoenshelft

Astarloa

Ik geloof er niet zo in Dat Gimenez of Hancko deze maand nog vertrekt. Te Kloese heeft vaak genoeg aangegeven dat hij in de winter geen zaken wilt doen en ik geloof niet dat een club daarwerkelijk in de komende week nog 40 miljoen voor 1 van beide af gaat tikken. Feyenoord moet er nog alles op zetten om 2e te worden en CL af te dwingen. Dat levert meer op dan het verschil in transfergeld op dit moment t.o.v. in de zomer. Dat bericht over het persoonlijk akkoord van Gimenez met Milan heb ik nog nergens bevestigd zien worden. Puur voor komende ronde heb ik hem er nog instaan. Kan slecht uitpakken maar ook ontzettend goed. Gokje op zijn tijd moet kunnen. Maar het meerendeel van mijn team zal dit weekend spelen dus ik hoop het risico een beetje goed in te dekken.

steven20

Ik blijf van Santi af voor aankomende speelronde. Had afgelopen speelronde een 0 punter met Weghorst (waarvan ik heilig overtuigd was dat hij zou starten) dat wil je gewoon niet.

Astarloa
steven20
Ik blijf van Santi af voor aankomende speelronde. Had afgelopen speelronde een 0 punter met Weghorst...

Vind ik niet echt te vergelijken. Je weet dat Farioli gigantisch veel rouleert en vooral in de aanval. Als Gimenez blijft weet je dat hij 100% de eerste spits is.

Frits
Astarloa
Vind ik niet echt te vergelijken. Je weet dat Farioli gigantisch veel rouleert en vooral in de aanva...

Als ;) Vind het ook wel een risico hoor, iemand die over een paar weken pas speelt en wel in serieuze belangstelling staat van clubs. Steijn en Taylor durf ik prima aan, de rest blijf ik ook vanaf.

Laatst gewijzigd
Astarloa

Tja, zo kun je oneindig scenarios blijven bedenken maar keuzes moeten gemaakt worden. 

Frits

Zeker, iedereen maakt op zijn eigen manier keuzes. Zeg ook niet dat het een slechte keuze is, het selecteren of niet selecteren is te begrijpen. Maar naast dat het een lichte onzekerheid is of die er nog is, maakt hij er natuurlijk bij voorbaat geen 3. Zeker een mogelijkheid, maar veel alsjes. 

Peli
Astarloa
Vind ik niet echt te vergelijken. Je weet dat Farioli gigantisch veel rouleert en vooral in de aanva...

En dan neem ik hem mee in mijn definitieve team.Maar voor nu heb je nul zekerheid. Kan me helaas geen gokjes (lees: potentiële nulpunter) veroorloven met m'n 99.4%

Laatst gewijzigd
hansotjes
Peli
En dan neem ik hem mee in mijn definitieve team.Maar voor nu heb je nul zekerheid. Kan me helaas gee...

Sluit me hier volledig bij aan.0x ajax, fey erin geklikt en alleen Sem die mee mag van twente

mirkodek

nvm

Laatst gewijzigd
Peli
hansotjes
Sluit me hier volledig bij aan.0x ajax, fey erin geklikt en alleen Sem die mee mag van twente  

Van Twente neem ik er wellicht nog wel 1 of 2 mee. Maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.

dawizz

Parrott toch zijn basisplaats kwijt lijkt het... Zit vanavond in ieder geval op het bankje...

Peli
dawizz
Parrott toch zijn basisplaats kwijt lijkt het... Zit vanavond in ieder geval op het bankje...

Valt in en scoort....

Ik ga denk van de AZ spitsen afblijven. In ieder geval deze speelronde. 

mirkodek
dawizz

Of rust voor aanstaand weekend? Wordt lastig kiezen zo voor deze speelronde...

Peli

Ik zit nu vooral te dubben of ik 343 met Parrott èn Pepi aandurf.

Of dat het misschien juist wijzer is Parrot wel te picken (ik verwacht wel gewoon een basisplaats voor hem) en Pepi niet (mij te onzeker voor een basisplaats). En dan te switchen naar 352 met Veerman (die haast zeker wel gaat starten) als extra middenvelder. En dan nog wat geld over om m'n bank te upgraden.

Gewoon even de persconferentie van morgen afwachten dan maar.....

mirkodek
Peli
Ik zit nu vooral te dubben of ik 343 met Parrott èn Pepi aandurf. Of dat het misschien juist wijzer...

Hier staan ze er vooralsnog allebei in. Ik kan me bijna niet voorstellen dat LdJ weer in de basis staat. Maar als zelfs Farioli minder gaat wisselen ....

Veerman is misschien wel de veiligere optie inderdaad. Keuzes, keuzes 

Peli
mirkodek
Hier staan ze er vooralsnog allebei in. Ik kan me bijna niet voorstellen dat LdJ weer in de basis st...

'Veilig' is eerlijk gezegd ook wel een beetje waar ik bewust naar zoek hoor, tijdens de proefronden. Wil geen (onnodige) schade oplopen.

RedDevil

Hier vooralsnog 4x PSV, 2x AZ, 2x Utrecht, 1x Twente, 1x Fortuna en 1x Groningen basis voor deze speelronde. Op het bankie nog een verdwaalde Feyenoorder. Maar die 4 PSV'ers is inclusief Pepi, dus ik hoop dat Bosz vanmiddag gewoon even netjes bevestigt dat hij speelt :-) 

Peli
hansotjes
Martens legt uit waarom niet Parrott maar Meerdink speelt - Voetbal International

Mooi. Troy opstellen dus ✅️

Peli
RedDevil
Hier vooralsnog 4x PSV, 2x AZ, 2x Utrecht, 1x Twente, 1x Fortuna en 1x Groningen basis voor deze spe...

Basis: 4x AZ, 3x PSV, 3x UTR, 1x TWE
Bank: 2x WII, 2x GRO 

Jorqaef8794

Ik zal ook in dit topic mijn steentje proberen bij te dragen. Met 2 gouden bekertjes achter mijn naam en dit jaar op een mooi percentage van 99,6% gaan we proberen om het 3e gouden bekertje te bemachtigen dit jaar.

Voor aankomende speelronde heb ik nu het volgende staan:

Basis: 4x PSV, 4x AZ, 2x FC Utrecht, 1x FC Twente

Bank: 2x FC Utrecht, 2x Willem II 

Uiteraard even de persconferenties afwachten om eventueel nog wat aanpassingen te doen.

Laatst gewijzigd
steven20

Welke formatie gaan jullie voor komend weekend? Ik zit weer met een 352 of Pepi moet idd bevestigd worden

Hay

Nu 3x PSV, pas als er zekerheid komt over de spits positie kan ik eventueel overschakelen op 4x PSV. Nog wel 2x Feyenoord ondanks het feit dat ze pas over 4 weken spelen. Natuurlijk wel een gok, maar ze hebben wel een aantrekkelijke tegenstander die best eens flink klop kan krijgen in de Kuip.

Willempie94

Brobbey lijkt te gaan vertrekken bij Ajax!

1 2 ... 408 ... 413 414

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.