Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 429 ... 434 435
Rubik

Voor de mensen die 3-5-2 als uitgangspunt nemen: hoeveel geef je uit aan aanvaller #4? 

Evenveel als je normaal aan middenvelder #6 zou uitgeven? Of toch iets meer?

Peli
Rubik
Voor de mensen die 3-5-2 als uitgangspunt nemen: hoeveel geef je uit aan aanvaller #4?  Evenveel als...

Mijn 4e (en 3e) aanvaller zijn nu allebei exact 2x zo duur als m'n 6e mid.

Frits
Rubik
Voor de mensen die 3-5-2 als uitgangspunt nemen: hoeveel geef je uit aan aanvaller #4?  Evenveel als...

Ik pak ook 3-5-2 met een 4e aanvaller van 1,5m en 5e van 500k. Mijn 6e middenvelder is 750k. 

Rubik
Peli

Mijn hoofd had het hier heel even moeilijk mee...

Willempie94
Rubik
Mijn hoofd had het hier heel even moeilijk mee...

haha, die is niet zo moeilijk. 750k keer 2 is 1,5 miljoen:)

RedDevil
Rubik

Ik ga ook uit van 3-5-2. Mijn derde en vierde spits zijn samen 2,75. En als mijn 3e spits een moeilijke uitwedstrijd heeft, speelt mijn 4e spits thuis. Spits nummer 5 kost 500K.

Rubik
Peli

Maar ga je daarmee ook vooral 3-5-2 spelen of bij voorkeur 3-4-3?

Rubik
RedDevil
Ik ga ook uit van 3-5-2. Mijn derde en vierde spits zijn samen 2,75. En als mijn 3e spits een moeili...

Zijn spits 3 en 4 ook daadwerkelijk centrumspitsen? Of meer in de categorie Margaret, Van Crooij en Cathline?

Peli
Rubik
Maar ga je daarmee ook vooral 3-5-2 spelen of bij voorkeur 3-4-3?

Om het even. Per speelronde bekiijken welke formatie het beste uitkomt. Zal zo'n beetje 50/50 zijn.

Laatst gewijzigd
ralfinho77

Mijn grootste struikelblok is til of saibari. Ik heb nu til en daardoor ruimte gemaakt voor timber, mijnans en parrot. Alleen neig ik toch regelmatig naar saibari. Lastige keuzes...

KingNelom13

Mauro Jr krijgt toch een concurrent erbij, Psv heeft Malacia gehuurd tot einde seizoen, nog een reden om weg te blijven bij Psv verdedigers

mirkodek

Uiteraard deze week even rustig alle transfers afwachten, maar ik heb vooralsnog: 3x Ajax, 3x PSV, 2x Utrecht, 2x AZ, 2x PEC, 2x GAE, 1x Twente, 1x NAC, 1x Willem II en 1x RKC. Het gros staat er al wel een aantal dagen in.

oborobo

Iemand het adres van Taylor?Trekt zijn shirt uit weg 24 punten!

Nijmos

Iemand die hier nauwelijks genoemd wordt als voorhoede optie is Brobbey. Iedereen vorig seizoen vergeten? 4m voor de spits van het best draaiende team van de eredivisie is misschien zo gek nog niet. Hij lijkt de strijd met Weghorst (en akpom) ook te hebben gewonne

Laatst gewijzigd
Waltertje
Nijmos
Iemand die hier nauwelijks genoemd wordt als voorhoede optie is Brobbey. Iedereen vorig seizoen verg...

Hij heeft al 2 hele goals gemaakt in de eredivisie er wordt vaak halverwege de wedstrijd gewisseld, er zijn mijns inziens betere opties..

mirkodek
Waltertje
Hij heeft al 2 hele goals gemaakt in de eredivisie er wordt vaak halverwege de wedstrijd gewisseld,...

Inderdaad. Als je al geld uit wil geven (verspillen in mijn ogen) aan een aanvaller van Ajax, neem dan Traoré. Die scoort nog wel eens of geeft een assist. Ik zou zelfs eerder nog Edvardsen kiezen dan Brobbey. Maar ik kies sowieso helemaal geen aanvaller van Ajax.

roelfietstalseengek
oborobo
Iemand het adres van Taylor?Trekt zijn shirt uit weg 24 punten!  

Had ie nog geluk dat die 2e niet gegeven werd.

Peli
Nijmos
Iemand die hier nauwelijks genoemd wordt als voorhoede optie is Brobbey. Iedereen vorig seizoen verg...

Als je ergens niet moet shoppen bij Ajax, dan is het wel in de voorhoede. 

Peli

Iemand zin in wat afleiding tussen het puzzelen door, in de vorm van een spelletje? Afgekeken van een (voormalig?) forumlid hier, wert even niet meer wie precies.....

Ik post een lijstje met telkens 2 namen uit dezelfde prijscategorie. U kopieert dit lijstje en maak de namen waarop uw keuze zou vallen dikgedrukt. 

Anybody?

Laatst gewijzigd
Willempie94

Kom maar door, ben benieuwd!

Ben Van Heck

Ja hoor Peli, is altijd erg leuk om te doen!

Europameister

Op dit moment kom ik op slechts 2 psv-ers in mijn vaste team, voelt toch wat karig, maar verdedigers blijf ik van weg en middenveld kies is toch tussen Til en Saibari en niet beide, omdat ik dan toch liever Mijnans/Timber neem.

Zijn er meer mensen die er op deze manier naar kijken? 

Peli

Oké nice.

Geef me ff de tijd. 

Tot zo 😁

ralfinho77
Europameister
Op dit moment kom ik op slechts 2 psv-ers in mijn vaste team, voelt toch wat karig, maar verdedigers...

Ik heb nu til, timber en mijnans.

mirkodek
Peli
Oké nice. Geef me ff de tijd.  Tot zo 😁

Leuk, tot zo!

1 2 ... 429 ... 434 435

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.