Dit klopt inderdaad! Van Crooij is ook de enige die ik echt overweeg uit het 1,5 miljoen rijtje. NEC heeft een meer dan prima team waarvan ik nog wel een inhaalslag verwacht, waardoor er ook winstpunten te verdienen zijn. 1,5 miljoen met 4 goals en 4 assists in 10 basisplaatsen is erg netjes vind ik.
Op basis van statistieken zie ik zeker leuke opties hoor. Echter zet ik m'n vraagtekens bij diverse spelers voor het verdere loop van de competitie. Vente is nu in vorm, maar dat dacht ik tijdens de eerste transferperiode ook. Gevolg: een derde spits die geen pepernoot meer raakt. Omarsson lijkt ook in vorm, maar NAC is dit seizoen ook niet echt een doelpuntenmachine. Verder heeft hij in de KKD ook niet echt top gepresteerd, dus waarom in de ED wel? Tot slot vind ik Zawada ook een leuk spelertje die zijn doelpunten meepikt, maar het blijft RKC, die een niet al te gunstig programma hebben.
Of ik moet iets over het hoofd zien, maar ik zie genoeg redenen om bijvoorbeeld voor Van Crooij, een 750K en een 500K aanvaller te kiezen, omdat ik voornamelijk 352 wil gaan spelen.
Nec vind ik een lastige club met de overkill aan prima spelers die elkaar telkens afwisselen in de basis, de 1e seizoenshelft aardig de mist in gegaan met Gonzalez en Ouwejan... in de breede selectie van Nec zou ik zelf alleen voor Roefs,Verdonk of Ogawa gaan, als ik hier al zou gaan shoppen, of zien jullie dit anders?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.