Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 428 ... 485 486
steven20

Ik vind de xG's ook nog wel een interessant gegeven om mee te nemen. Eerder checkte ik dit altijd op fbref, maar daar lijkt het nu niet meer te staan gek genoeg.

Iemand een leuke site daarvoor?

Dimitrofiets

Groningen, PEC, Willem II, NAC en/of Sparta. Van wie verwachten jullie de meeste punten?

hansotjes
Dimitrofiets
Groningen, PEC, Willem II, NAC en/of Sparta. Van wie verwachten jullie de meeste punten?  

Nog 13 clubs erbij en je hebt de eindstand al

hansotjes
steven20
Ik vind de xG's ook nog wel een interessant gegeven om mee te nemen. Eerder checkte ik dit altijd op...

eredivisie.nl wellicht?

ralfinho77
steven20
Ik vind de xG's ook nog wel een interessant gegeven om mee te nemen. Eerder checkte ik dit altijd op...

https://playerstats.football/eredivisie/stats/xg

en op redit staan ook nog goede en interessante dingen over XG.

Ben Van Heck
Dimitrofiets

Oftewel welke keeper neem ik mee?

Peli
steven20

Fotmob app

ralfinho77
Ben Van Heck
2 miljoen voor een back van Twente is wel heel lekker, maar voor 500K minder heb je een CV die zijn...

Van crooij 

Dimitrofiets
Ben Van Heck
Oftewel welke keeper neem ik mee?

haha bingo!

YannickLier
Dimitrofiets
Is er hier een PEC supporter die ons iets meer kan vertellen over de duur van de blessure van keeper...

Traint vanaf vandaag weer mee!

Dimitrofiets
ralfinho77
Van crooij 

Waarom staat Van Crooij eigenlijk maar op 226 punten (totaal van laatste 4 wedstrijden) in scorito, waarvan 1 goal en 1 assist. Terwijl hij er al dit seizoen 4 om 4 heeft gemaakt/gegeven?

Peli
Dimitrofiets
haha bingo!

Even de moeite nemen om de programma's van de clubs waarvan je keepers overweegt naast elkaar te leggen.
Dan heb je zowaar zelf je antwoord gevonden ;-)

Witte87
Dimitrofiets
Waarom staat Van Crooij eigenlijk maar op 226 punten (totaal van laatste 4 wedstrijden) in scorito,...

Is pas later aangesloten in eerste seizoenshelft toch?

Peli
Dimitrofiets
Waarom staat Van Crooij eigenlijk maar op 226 punten (totaal van laatste 4 wedstrijden) in scorito,...

Ik kan me vergissen, maar volgens mij...... Omdat hij pas in het spel zit sinds deze transferperiode. Alle wedstrijden daarvoor waarin hij punten gescoord heeft zitten daar dus niet bij.

Ben Van Heck
Peli
Ik kan me vergissen, maar volgens mij...... Omdat hij pas in het spel zit sinds deze transferperiode...

Dit klopt inderdaad! Van Crooij is ook de enige die ik echt overweeg uit het 1,5 miljoen rijtje. NEC heeft een meer dan prima team  waarvan ik nog wel een inhaalslag verwacht, waardoor er ook winstpunten te verdienen zijn. 1,5 miljoen met 4 goals en 4 assists in 10 basisplaatsen is erg netjes vind ik. 

Peli
Ben Van Heck
Dit klopt inderdaad! Van Crooij is ook de enige die ik echt overweeg uit het 1,5 miljoen rijtje. NEC...

Van alle 1.5M aanvallers (waar best een paar leuke opties tussen zitten) is Van Crooij de enige die je overweegt?
Dan moet je nog goed je best doen om tot 5 aanvallers te komen, denk ik ;-)

Rubik

Hoeveel 500/750k'ers neem je echt in overweging? Hier staat er nog 4 op de short-list

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck
Peli
Van alle 1.5M aanvallers (waar best een paar leuke opties tussen zitten) is Van Crooij de enige die...

Op basis van statistieken zie ik zeker leuke opties hoor. Echter zet ik m'n vraagtekens bij diverse spelers voor het verdere loop van de competitie. Vente is nu in vorm, maar dat dacht ik tijdens de eerste transferperiode ook. Gevolg: een derde spits die geen pepernoot meer raakt. Omarsson lijkt ook in vorm, maar NAC is dit seizoen ook niet echt een doelpuntenmachine. Verder heeft hij in de KKD ook niet echt top gepresteerd, dus waarom in de ED wel? Tot slot vind ik Zawada ook een leuk spelertje die zijn doelpunten meepikt, maar het blijft RKC, die een niet al te gunstig programma hebben. 

Of ik moet iets over het hoofd zien, maar ik zie genoeg redenen om bijvoorbeeld voor Van Crooij, een 750K en een 500K aanvaller te kiezen, omdat ik voornamelijk 352 wil gaan spelen. 

Europameister
Rubik
Hoeveel 500/750k'ers neem je echt in overweging? Hier staat er nog 4 op de short-list

Hier alleen Krastev en De Busser uiteindelijk. Heel misschien nog Wieckhoff van Heracles van 500k om het middenveld nog wat te versterken. 

Peli
Rubik

Hier staan er nu 4 in. In elke linie eentje. 

mirkodek
Peli
Hier staan er nu 4 in. In elke linie eentje. 

Idem! 3x 750k en 1x 500k.

KingNelom13

Nec vind ik een lastige club met de overkill aan prima spelers die elkaar telkens afwisselen in de basis, de 1e seizoenshelft aardig de mist in gegaan met Gonzalez en Ouwejan... in de breede selectie van Nec zou ik zelf alleen voor Roefs,Verdonk of Ogawa gaan, als ik hier al zou gaan shoppen, of zien jullie dit anders?

Laatst gewijzigd
Willempie94
KingNelom13
Nec vind ik een lastige club met de overkill aan prima spelers die elkaar telkens afwisselen in de b...

Sontje Hanssen ook een leuke optie als opvuller

mirkodek
KingNelom13
Nec vind ik een lastige club met de overkill aan prima spelers die elkaar telkens afwisselen in de b...

Van Crooij is de enige speler van NEC die ik eventueel zou kunnen overwegen (maar alsnog niet neem). De rest is allemaal veel te duur, er zijn veel betere opties voor dat geld.

Peli
Willempie94
Sontje Hanssen ook een leuke optie als opvuller

Daar wordt al de hele winter aan getrokken, zie ik zomaar nog vertrekken. Verder vrij blessuregevoelig. Maar mits fit is hij voor dat geld wel een mogelijke steal.

1 2 ... 428 ... 485 486

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.