Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 478 479 480 481
Bobby37

Twente uit is altijd spannend + Groningen thuis houd vaak de nul.

Vandaar dat ik twijfel over steijn. 

Maarja, de alternatieven zijn dan qua programma; Paxaio, Taylor, Pasveer of el Karouani. 

Voor nu neig ik naar paxaio, die krijgt wat tips van RvP en gaat helemaal los :)

BartB
Spartaan
Lauritsen traint al 2 dagen niet mee door knie klachten,  lijkt wel fit voor zondag maar is alles be...

Nou dit gaat weer een fantastisch weekend worden als Lauritsen ook nog geblesseerd is...

Mijnans, Timber, Lauritsen en dan Wolfe misschien nog ziek??

dr klaas

Hier Kulenovic Cap, laatste thuiswedstrijd goed. El karouani zou ook kunnen, NAc is slecht de laatste wedstrijden

ralfinho77

Nou lekker dan timber, mijnans eruit. Iemand enig idee hoe lang mijnans eruit ligt? Dan maar 4-3-3 spelen. Cap opties Steijn, parrot of suttalo of baas? 

Squender

Mijnans "een aantal weken".

Prettig dat de wedstrijd van volgende week wordt verplaatst naar begin april. Wellicht is hij dan weer van de partij. En in de uitwedstrijd tegen Ajax de week erna hoeft hij niet zo nodig basis/bank van mij. 

Dus misschien valt het echte gemis van Mijnans wel mee. Voor komend weekend heb ik iig voldoende andere opties.

Denk dat Steijn cappen de verstandigste keuze is. Aangezien de meeste dat doen.

Wil je een klapper maken, dan zou ik een gokje doen in deze ronde. Zit er daarom zelf aan te denken om Ihattaren of Zawada te cappen. 

Europameister
BartB
Nou dit gaat weer een fantastisch weekend worden als Lauritsen ook nog geblesseerd is... Mijnans, Ti...

Ik heb Wolfe ook maar op de tribune zitten vooralsnog. Gisteren ziek, dan vraag ik me af of je zondag weer fit kunt zijn. 

RedDevil
Europameister
Ik heb Wolfe ook maar op de tribune zitten vooralsnog. Gisteren ziek, dan vraag ik me af of je zonda...

Mee eens, bij mij staat Wolfe om die reden ook niet in de basis. 

Europameister
Bobby37
Twente uit is altijd spannend + Groningen thuis houd vaak de nul. Vandaar dat ik twijfel over steijn...

Pasveer staat op blessuresenschorsingen.nl ook nog als geblesseerd. Lichte rugblessure, geen idee of dat nog steeds zo is. 

Scor tio
Europameister
Pasveer staat op blessuresenschorsingen.nl ook nog als geblesseerd. Lichte rugblessure, geen idee of...

De Italiaan geeft een update over de fitheid van de ploeg. "We zijn bezig met het herstellen van enkele spelers." ..... en ook de blessure van Wout Weghorst gaat nog even duren. Naast Henderson is ook Remko Pasveer onzeker voor zondag."

Bron: Ajax.nl (https://www.ajax.nl/artikelen/farioli-henderson-en-pasveer-onzeker-voor-zondag/).

Waltertje
dr klaas
Hier Kulenovic Cap, laatste thuiswedstrijd goed. El karouani zou ook kunnen, NAc is slecht de laatst...

niet mee eens, Nac speelt nos steeds prima voetbal, enige misser was rkc uit, verder gelijk tegen Feyenoord en onterecht nipt verloren van psv. Ik zie veel slechtere ploegen spelen.

Nijmos
Scor tio
De Italiaan geeft een update over de fitheid van de ploeg. "We zijn bezig met het herstellen van enk...

Ik stel hem op. Als het onzeker is, bij een keeper, die nog twee dagen heeft. Denk ik dat hij erbij is. Scheelt ook dat de verwachtingswaarde van zn alternatief (jdb) ergens tussen de 12 en -12 punten ligt ;)

Scor tio
Nijmos
Ik stel hem op. Als het onzeker is, bij een keeper, die nog twee dagen heeft. Denk ik dat hij erbij...

Mee eens!

Peli

Weet iemand of we het vraagtekentje bij Sutalo heel serieus moeten nemen?

Scor tio
Peli
Weet iemand of we het vraagtekentje bij Sutalo heel serieus moeten nemen?

Hij ontbrak vorig weekend tegen GAE vanwege een schouderblessure, denk vandaar het vraagteken. Farioli heeft echter niks over Sutalo gezegd in het artikel op Ajax.nl dat ik hierboven heb gedeeld. Daarom denk ik dat hij weer fit is, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen...

Bron: https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/1259694/dit-is-waarom-josip-sutalo-ontbreekt-tegen-go-ahead-eagles.html

Laatst gewijzigd
MalafideFreriks

Laat ik Pasveer staan met kans op 0 punten of zet ik de Busser erin met kans op minpunten..... 

Breum Mijnans Pasveer Mauro. Klote ronde wordt het sowieso

Squender

Verdomme, geen Zawada zo te zien vanavond...

mirkodek

Breum waarschijnlijk voor de rest van het seizoen uitgeschakeld. Ik baalde dat ik hem niet had, nu weer blij. Het kan verkeren.

mirkodek

Wordt weer een gek weekend zo, met PSV en AZ die verliezen en Pasveer en Sutalo die ontbreken bij Ajax.

Vroeg rood voor PEC tegen Heracles, dus hopen op Wieckhoff en Talvitie 

edit: rood alweer geannuleerd helaas

Laatst gewijzigd
ralfinho77

Hier ook sutalo, maar ook veerman en Lammers. Is sutalo nog geblesseerd?

mirkodek
ralfinho77
Hier ook sutalo, maar ook veerman en Lammers. Is sutalo nog geblesseerd?

Nog wat last van z'n schouder volgens Farioli

Ecko
Spartaan
Lauritsen traint al 2 dagen niet mee door knie klachten,  lijkt wel fit voor zondag maar is alles be...

Nou, fijne tip was dat. Zet ik 'm op de tribune en hij scoort! 😭

Edit: twee keer zelfs.

Laatst gewijzigd
dawizz

Met Lauritsen op de tribune en Antman op de bank toch nog 1220 punten gehaald en gestegen naar 99,4%...

Vergane Glorie
dawizz
Met Lauritsen op de tribune en Antman op de bank toch nog 1220 punten gehaald en gestegen naar 99,4%...

Mooie score! 

hier ook weer goed gestegen...nu nog eens Haller gaan scoren en dan wordt het echt nog leuk😂😂

Benzardi

Een lekker weekendje met 1262 punten, mijn miskenttalent Nokkvi Hlynsson deed waarvoor ik hem gekozen had................................... lekker man.

De Duracelli's zijn weer getegen naar de top van het algemeen klassement met 0,2% naar 99,9%, wij staan nu 123ste, het moet niet gekker worden 🥳🥳🍾

Peli
Ecko
Nou, fijne tip was dat. Zet ik 'm op de tribune en hij scoort! 😭 Edit: twee keer zelfs.

Herkenbaar. Maar de tip neem je zelf over he (ikzelf ook hoor).

1 2 ... 478 479 480 481

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.