https://www.noordhollandsdagblad.nl/sport/az/az-podcast-dat-mijnans-er-voorlopig-uit-ligt-is-wel-een-aderlating-voor-az/43992179.html
Ik heb de podcast niet beluisterd, maar dit lijkt er wel op dat hij even ontbreekt ja.
433 spelen dan maar, met Ouaissa, Taylor, Steijn en Ihattaren. Saibari op de bank. Mocht hij invallen en iets presteren is het mooi meegenomen.
Ik ben nu heel blij dat ik op het laatste moment toch Breum niet gekozen heb... Anders had ik nu inderdaad ook in deze situatie gezeten.
Maar goed met Mijnans en Timber weken (maanden) missen wordt het er ook niet veel beter op.
Grappig dat je dat zegt, Saibari en Lauritsen staan zo in mijn team, maar ben er nog niet hel erg blij mee vooralsnog.
Misschien verandert dat aankomend wekeend eindelijk. Ik heb wel Mijnans (geen Breum en Timber) maar hoop dat hij niet te lang weg is.
PSV uit naar GAE, ik stel ze wel alle 3 op maar ga ze zeker niet cappen.
Ajax uit naar Almere, maar geen van de 3 echt captain materiaal (evt. Taylor).
Van AZ, uit naar Heerenveen, heb ik alleen Wolfe. Niet echt een captain optie.
Dan hou ik in m'n basis alleen nog Vente, Lauritsen en Steijn over.
Dan is de keuze in mijn geval vrij snel en makkelijk gemaakt.
Ik ben tot nu toe blij dat ik precies die 2 heb ipv de 2 die jij noemt. Mijnans heb ik helaas ook, part of the game.
Cap voor dit weekend heb ik vooralsnog ook gewoon Steijn. Parrot zou nog kunnen maar vind ik te grote gok. Datzelfde geldt eigenlijk voor de 3 Utrecht spelers die ik heb, ook al spelen die als enige van de 'toppers' een thuiswedstrijd. En Taylor kan inderdaad ook nog, maar dan is de keuze voor Steijn snel gemaakt.
Ik ga ook voor Steijn. Mijn meest logische keuze had nu eigenlijk Haller moeten zijn, maar dat durf ik niet aan. En Sem levert eigenlijk altijd, dus we gooien de band nog maar een keertje om zijn arm.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.