Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 478 479 480 481
Jorqaef8794
Spartaan
Breum er weken/maanden uit voor de Eagles. Ineens zijn de middenvelders de klos na de transferperiod...

van timber en breum is bekend dat ze er lange tijd uit zijn. Maar over mijnans valt niks te vinden hoor dat het langdurig is? 

Spartaan
Jorqaef8794
van timber en breum is bekend dat ze er lange tijd uit zijn. Maar over mijnans valt niks te vinden h...

Vandaag of morgen komt daar meer duidelijkheid over klopt na de scan, Maar verwacht hem niet ineens snel terug.  Verwacht zeker aantal weken eruit. 

Squender

https://www.noordhollandsdagblad.nl/sport/az/az-podcast-dat-mijnans-er-voorlopig-uit-ligt-is-wel-een-aderlating-voor-az/43992179.html

Ik heb de podcast niet beluisterd, maar dit lijkt er wel op dat hij even ontbreekt ja. 

433 spelen dan maar, met Ouaissa, Taylor, Steijn en Ihattaren. Saibari op de bank. Mocht hij invallen en iets presteren is het mooi meegenomen.

SterlingArcher

Je zou maar Mijnans, Timber en Breum in je team hebben.... Nou ja volgend seizoen weer een kans.

BartB
SterlingArcher
Je zou maar Mijnans, Timber en Breum in je team hebben.... Nou ja volgend seizoen weer een kans.

Ik ben nu heel blij dat ik op het laatste moment toch Breum niet gekozen heb... Anders had ik nu inderdaad ook in deze situatie gezeten.

Maar goed met Mijnans en Timber weken (maanden) missen wordt het er ook niet veel beter op. 

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Saibari wederom op de bank tegen GAE voor de KNVB Beker. Je zou zeggen dat hij dan aankomend weekend wel in de basis start...

Spartaan
Ben Van Heck
Saibari wederom op de bank tegen GAE voor de KNVB Beker. Je zou zeggen dat hij dan aankomend weekend...

In de rust komt saibari eral weer in omdat het totaal niet loopt. Is geen pijl op te trekken joh . Voorlopig voor de eredivisie is het een dure misser geweest. 

Peli

Dat is de enige wissel die ik met de wetenschap van nu zou hebben toegepast....
Perisic + Parrott voor Saibari + Lauritsen.

Dat Breum nu geblesseerd wegvalt is 'part of the game'. Al lang blij dat ik Timber en Mijnans niet heb.

Squender
Peli
Dat is de enige wissel die ik met de wetenschap van nu zou hebben toegepast....Perisic + Parrott voo...

Lauritsen gaat nog vlammen 😉

Peli
Squender
Lauritsen gaat nog vlammen 😉

Let's f*cking hope so 😇

Squender
Peli
Let's f*cking hope so 😇

Ik zou hem zomaar eens kunnen cappen komend weekend 🤪

Laatst gewijzigd
Peli
Squender
Ik zou hem zomaar eens kunnen cappen komend weekend 🤪

Als je Steijn niet hebt, dan kan je Lauritsen zomaar die band omschuiven inderdaad.

Laatst gewijzigd
Squender

Wie capt iedereen eigenlijk dit weekend?

Vindt Sem nog wel een lastig potje hebben, uit bij Groningen... 

Waltertje
Peli
Dat is de enige wissel die ik met de wetenschap van nu zou hebben toegepast....Perisic + Parrott voo...

Grappig dat je dat zegt, Saibari en Lauritsen staan zo in mijn team, maar ben er nog niet hel erg blij mee vooralsnog. 

Misschien verandert dat aankomend wekeend eindelijk. Ik heb wel Mijnans (geen Breum en Timber) maar hoop dat hij niet te lang weg is.

Peli
Squender
Wie capt iedereen eigenlijk dit weekend? Vindt Sem nog wel een lastig potje hebben, uit bij Groninge...

PSV uit naar GAE, ik stel ze wel alle 3 op maar ga ze zeker niet cappen.
Ajax uit naar Almere, maar geen van de 3 echt captain materiaal (evt. Taylor).
Van AZ, uit naar Heerenveen, heb ik alleen Wolfe. Niet echt een captain optie.
Dan hou ik in m'n basis alleen nog Vente, Lauritsen en Steijn over.

Dan is de keuze in mijn geval vrij snel en makkelijk gemaakt.

Squender

Dan snap ik wel dat je bij Steijn uitkomt ja. 

Ik heb nog 2 mooie opties bij RKC rondlopen, die geef ik goede kans morgenavond op wederom een dikke 3-punter.. 

mirkodek
Peli

Ik ben tot nu toe blij dat ik precies die 2 heb ipv de 2 die jij noemt. Mijnans heb ik helaas ook, part of the game. 

Cap voor dit weekend heb ik vooralsnog ook gewoon Steijn. Parrot zou nog kunnen maar vind ik te grote gok. Datzelfde geldt eigenlijk voor de 3 Utrecht spelers die ik heb, ook al spelen die als enige van de 'toppers' een thuiswedstrijd. En Taylor kan inderdaad ook nog, maar dan is de keuze voor Steijn snel gemaakt.

RedDevil
Squender
Wie capt iedereen eigenlijk dit weekend? Vindt Sem nog wel een lastig potje hebben, uit bij Groninge...

Ik ga ook voor Steijn. Mijn meest logische keuze had nu eigenlijk Haller moeten zijn, maar dat durf ik niet aan. En Sem levert eigenlijk altijd, dus we gooien de band nog maar een keertje om zijn arm.

Ecko

Puur vanwege de statistieken wordt het Steijn, al voelt het niet echt safe. Maar ja, Hato, Taylor, De Jong of Peresic zijn dat deze ronde ook niet. Misschien wordt het dan toch Paixão. Hoewel, NEC kan ook zomaar verrassen. Lauritsen dan? 

Laatst gewijzigd
RedDevil
Ecko
Puur vanwege de statistieken wordt het Steijn, al voelt het niet echt safe. Maar ja, Hato, Taylor, D...

Hangt denk ik ook van je positie op de ranglijst af. Als je omhoog moet/wilt, lijkt me bij uitstek een ronde om voor een alternatieve cap (lees: geen Sem) te gaan. 

hansotjes
RedDevil
Hangt denk ik ook van je positie op de ranglijst af. Als je omhoog moet/wilt, lijkt me bij uitstek e...

Dit is exact de reden dat ik het "veilig" bij Sem hou haha

Ecko
RedDevil
Hangt denk ik ook van je positie op de ranglijst af. Als je omhoog moet/wilt, lijkt me bij uitstek e...

Ik schoot na de winterstop door de 90% maar wil natuurlijk hoger. Voor 'alles of niets' is het nog te vroeg, dus het zal wel lafjes Steijn worden ipv Paixão. 

Gids03

Weet iemand waarom wolfe niet erbij is vanavond bij az ?

Vergane Glorie
Gids03
Weet iemand waarom wolfe niet erbij is vanavond bij az ?

ziek

Spartaan
Ecko
Puur vanwege de statistieken wordt het Steijn, al voelt het niet echt safe. Maar ja, Hato, Taylor, D...

Lauritsen traint al 2 dagen niet mee door knie klachten,  lijkt wel fit voor zondag maar is alles behalve een zekerheidje. 

1 2 ... 478 479 480 481

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.