Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 475 476 477 478 »
hansotjes
Squender
Dat gaan ze ook veranderen. Maar is dat dan ook niet 'de charme' van het spel, een verkeerde captain...

Ik ben een groot voorstander van research doen, maar als op een zondagmiddag opeens blijkt dat iemand ziek is of opeens buiten de selectie wordt gelaten, kun je daar weinig aan doen imo.
Vind juist dat het goed is als je dan nog de mogelijkheid hebt om de captain te wisselen, omdat spelers die de eredivisie goed volgen dit op tijd gaan zien (en beloond kunnen worden). Andere spelers die hier pas zondagavond achterkomen, hebben er dan ook geen profijt van bijv.

Neko136

Bij andere fantasy spellen die ik speel kan je je basisopstelling wijzigen tot het moment dat de wedstrijd van die bepaalde speler begint, ipv de eerste wedstrijd van de speelronde. Zou dit wel een mooie wijziging vinden. Dan kan je gevallen als Baas/Taylor er nog uithalen, kan je tactisch inspelen op het rouleren van topploegen wegens Europees schema en kan je hierdoor ook meer profijt halen uit een brede selectie.

dawizz

Mijnans de volgende geblesseerde.

Spartaan

Kijk geen AZ maar zie wel dat Mijnans niet verder kan door een blessure. Iemand die wel kijkt ? Zou weer een tik zijn voor mijn middenveld. 

Benzardi

Dat word puzzelen dit weekend 🧐

Frits

Gelukkig hoef je je team niet meer aan te passen voor dit weekend 😜

Peli
Benzardi
Dat word puzzelen dit weekend 🧐

Ja, succes daarmee 🙄😅

BartB

Hoppa de volgende middenvelder geblesseerd. Echt leuk zo ja... 

Squender

Charme van het spelletje BartB..... 😊

BartB
Squender
Charme van het spelletje BartB..... 😊

Haha ja nou ik noem het meer 'chagrijn' dan charme 😂

Hoe een spelletje je weekenden kan verzieken ;)

Benzardi
Peli
Ja, succes daarmee 🙄😅

Wij zijn eruit en jij?

Ik zag dat je mij voorbij bent gegaan bij de sub poule😡👍

Peli
Benzardi
Wij zijn eruit en jij? Ik zag dat je mij voorbij bent gegaan bij de sub poule😡👍

Ik denk er nog een weekje over na.

En ok, ik let nooit zo op de subpoule. 

1 2 ... 475 476 477 478 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.