Ondanks Wolfe, Krastev en Veerman toch nog (ternauwernood) boven het gemiddelde uitgekomen.
Betekent wel dat ik 74 plekken en 0,1% gezakt ben en dus de top 500 uitgekukeld ben 😑
Gelukkig sta ik nog wel op een 🏆 notering. Maar weer eens een 'vette' weekscore zou wel goed zijn voor m'n humeur 🙄
935 punten, kan beter maar in ieder geval 0.4% gestegen naar 92.2%. Ik had helaas Vente op de tribune, gelukkig leverde Talvitie. Haller en Parrot in de basis vielen tegen. Voor de rest oke met mijn keuzes, hopelijk vanaf volgende week weer Pasveer terug in de basis.
Voor komend weekend de keuze tussen Deijl en El Karouani in de basis. Utrecht draait natuurlijk niet al te best, maar Willem II zo mogelijk nog slechter. Mede daarom toch weer het vertrouwen voor Haller. Daarnaast Talvitie op de tribune (met terugkeer van Engels belandt die bij Heracles misschien wel weer op de bank) en Vente op de bank (die zie ik misschien nog wel een goaltje maken tegen Ajax). Maargoed, we hebben nog een paar dagen voor deze puzzel.
Hier net zo, ik sta nog heel royaal op goud (194ste), maar als ik even ga berekenen wat expected points dit gaat kosten (een stuk of 700) dan vrees ik ook met grote vrees als er meer tegenslagen komen. Enige houvast is dat wij niet alleen zitten in dit schuitje. Zuur is het wel om met De Busser het seizoen af te moeten maken.
De Busser gaat nog wel z'n puntjes pakken gelukkig. Maar balen dar het met een geblesseerde keeper standaard 0-punters worden..
ik zat nog even te brainstormen over het extra wissel idee voor volgend seizoen eventueel. Als we nou voor elke linie vanaf het begin van het seizoen 1 wissel op mogen nemen in de selectie. Dus de selectie met 4 man uitbreiden. 4 miljoen extra budget. Die wissel mag je op elk moment van het seizoen per linie 1 keer gebruiken. Dus of wanneer een speler niet levert (Saibari of Haller bijv) of wanneer een speler langdurig geblesseerd is (Breum, Timber). Dan moeten spelers van te voren al ruimte inbouwen voor een eventuele wissel. En ook goed nadenken over die wisselplekken..
Update Pasveer:
Pasveer: "Bij het inspelen van de bal voelde ik helaas direct dat het niet goed zat. Vanmiddag heb ik in het ziekenhuis een scan gehad en deze bevestigde een liesblessure. Hierdoor zal ik minimaal enkele weken moeten revalideren. Uiteraard ga ik er alles aan doen om zo snel mogelijk terug te keren. Hoe snel dat daadwerkelijk zal zijn is even afwachten."
Bron: Ajax.nl
Het was natuurlijk ook wel een risico, een 40+er in je team klikken. Al in de eerste competitiehelft heb ik hem om die reden (ondanks dat het een koopje was) niet gekozen. Dan zie je wel met afgunst al die clean sheets. Wel zat hij af en toe in tussenrondes in de Sloddies.
Hij heeft het overigens imo nog lang volgehouden.
Nee, behalve dan dat hij in het gips zit en er wel een 'tijdje' uit ligt. De wedstrijd tegen RKC wordt op 1 april gespeeld, dus het kan een gokje waard zijn om hem op de bank te zetten. Ik twijfel nog..
Veerman de hele wedstrijd op de bank en zowel Saibari als Til brachten dreiging in de aanval. Ik zie Veerman niet zo snel terugkeren in de basis. Volgende week de uitwedstrijd tegen RKC, ook weer een mooie wedstrijd voor de aanvallende spelers van psv.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.