Ondanks Wolfe, Krastev en Veerman toch nog (ternauwernood) boven het gemiddelde uitgekomen.
Betekent wel dat ik 74 plekken en 0,1% gezakt ben en dus de top 500 uitgekukeld ben 😑
Gelukkig sta ik nog wel op een 🏆 notering. Maar weer eens een 'vette' weekscore zou wel goed zijn voor m'n humeur 🙄
935 punten, kan beter maar in ieder geval 0.4% gestegen naar 92.2%. Ik had helaas Vente op de tribune, gelukkig leverde Talvitie. Haller en Parrot in de basis vielen tegen. Voor de rest oke met mijn keuzes, hopelijk vanaf volgende week weer Pasveer terug in de basis.
Voor komend weekend de keuze tussen Deijl en El Karouani in de basis. Utrecht draait natuurlijk niet al te best, maar Willem II zo mogelijk nog slechter. Mede daarom toch weer het vertrouwen voor Haller. Daarnaast Talvitie op de tribune (met terugkeer van Engels belandt die bij Heracles misschien wel weer op de bank) en Vente op de bank (die zie ik misschien nog wel een goaltje maken tegen Ajax). Maargoed, we hebben nog een paar dagen voor deze puzzel.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.