Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 481 ... 486 487
Peli

Ondanks Wolfe, Krastev en Veerman toch nog (ternauwernood) boven het gemiddelde uitgekomen.

Betekent wel dat ik 74 plekken en 0,1% gezakt ben en dus de top 500 uitgekukeld ben 😑

Gelukkig sta ik nog wel op een 🏆 notering. Maar weer eens een 'vette' weekscore zou wel goed zijn voor m'n humeur 🙄

Laatst gewijzigd
ralfinho77

Dankzij Olij gelukkig nog wat puntjes gescoord. 826 punten is niet veel en nu op 97,1%

Peli
Benzardi
Een lekker weekendje met 1262 punten, mijn miskenttalent Nokkvi Hlynsson deed waarvoor ik hem gekoze...

Lekker bezig, maat..... ook stijf bovenaan in de WF subleague jij.

Laatst gewijzigd
Benzardi
Peli
Lekker bezig, maat..... ook stijf bovenaan in de WF subleague jij.

Thx 👍

Spartaan
Ecko
Nou, fijne tip was dat. Zet ik 'm op de tribune en hij scoort! 😭 Edit: twee keer zelfs.

Graag gedaan. Ik deel wat ik hoor en lees en dat dit nu de uitkomst is maakt het misschien zuur. 

KingNelom13

Hier een heel blij man met 1303 punten. al m'n aanvallers leveren en m'n middenveld ook, veerman op de bank en hlynsson in de basis was een zeer goede zet, olij en lauritsen in de basis eveneens, blij dat sparta eindelijk levert, 3.3%gestegen naar 95,6%

Ecko
Spartaan
Graag gedaan. Ik deel wat ik hoor en lees en dat dit nu de uitkomst is maakt het misschien zuur. 

Nee joh, ik neem je niks kwalijk. Ik had het gecheckt en koos zelf voor een plekje op de tribune. Met de kennis van nu zou ik daar de Ajax-Edvardsen hebben gezet. 

mirkodek

935 punten, kan beter maar in ieder geval 0.4% gestegen naar 92.2%. Ik had helaas Vente op de tribune, gelukkig leverde Talvitie. Haller en Parrot in de basis vielen tegen. Voor de rest oke met mijn keuzes, hopelijk vanaf volgende week weer Pasveer terug in de basis.

Voor komend weekend de keuze tussen Deijl en El Karouani in de basis. Utrecht draait natuurlijk niet al te best, maar Willem II zo mogelijk nog slechter. Mede daarom toch weer het vertrouwen voor Haller. Daarnaast Talvitie op de tribune (met terugkeer van Engels belandt die bij Heracles misschien wel weer op de bank) en Vente op de bank (die zie ik misschien nog wel een goaltje maken tegen Ajax). Maargoed, we hebben nog een paar dagen voor deze puzzel.

Bobby37

Hier 950.

Met peresic en pasveer (basis) en edvardsen (bank) 3 nulpunters. En eigenwijs toch paxaio gecapt ipv steijn. Maar gelukkig had ik nog de uitslag goed voorspelt om een klein beetje de eer te redden.

0,1% gestegen naar 98,5%

Squender

Zo, Pasveer kijkt alsof dit wel even gaat duren. 

leuk, nog 10 wedstrijden met maar 1 keeper in de selectie. Charme van het spelletje noemen ze dat dan.. 

dit kan mij zomaar eens mn gouden bekertje gaan kosten 🥲

Peli
Squender
Zo, Pasveer kijkt alsof dit wel even gaat duren.  leuk, nog 10 wedstrijden met maar 1 keeper in de s...

Charme is niet het juiste woord. Het is simpelweg een onderdeel van het spelletje, een risico.

NOAD1912
Squender
Zo, Pasveer kijkt alsof dit wel even gaat duren.  leuk, nog 10 wedstrijden met maar 1 keeper in de s...

Hier net zo, ik sta nog heel royaal op goud (194ste), maar als ik even ga berekenen wat expected points dit gaat kosten (een stuk of 700) dan vrees ik ook met grote vrees als er meer tegenslagen komen. Enige houvast is dat wij niet alleen zitten in dit schuitje. Zuur is het wel om met De Busser het seizoen af te moeten maken.

Squender

De Busser gaat nog wel z'n puntjes pakken gelukkig. Maar balen dar het met een geblesseerde keeper standaard 0-punters worden.. 

ik zat nog even te brainstormen over het extra wissel idee voor volgend seizoen eventueel. Als we nou voor elke linie vanaf het begin van het seizoen 1 wissel op mogen nemen in de selectie. Dus de selectie met 4 man uitbreiden. 4 miljoen extra budget. Die wissel mag je op elk moment van het seizoen per linie 1 keer gebruiken. Dus of wanneer een speler niet levert (Saibari of Haller bijv) of wanneer een speler langdurig geblesseerd is (Breum, Timber). Dan moeten spelers van te voren al ruimte inbouwen voor een eventuele wissel. En ook goed nadenken over die wisselplekken..

Scor tio

Update Pasveer: 

Pasveer: "Bij het inspelen van de bal voelde ik helaas direct dat het niet goed zat. Vanmiddag heb ik in het ziekenhuis een scan gehad en deze bevestigde een liesblessure. Hierdoor zal ik minimaal enkele weken moeten revalideren. Uiteraard ga ik er alles aan doen om zo snel mogelijk terug te keren. Hoe snel dat daadwerkelijk zal zijn is even afwachten."

Bron: Ajax.nl 

Sloddies

Het was natuurlijk ook wel een risico, een 40+er in je team klikken. Al in de eerste competitiehelft heb ik hem om die reden (ondanks dat het een koopje was) niet gekozen. Dan zie je wel met afgunst al die clean sheets.  Wel zat hij af en toe in tussenrondes in de Sloddies.

Hij heeft het overigens imo nog lang volgehouden.

Squender

Van Mijnans is nog geen nieuws bekend geloof ik he, over zijn rentree?

AZ - RKC van deze ronde wordt pas begin april gespeeld dacht ik?

mirkodek
Squender
Van Mijnans is nog geen nieuws bekend geloof ik he, over zijn rentree? AZ - RKC van deze ronde wordt...

Klopt. Ik heb 30 min om te bepalen of ik een gokje wil wagen om hem op te stellen...

Europameister
Squender
Van Mijnans is nog geen nieuws bekend geloof ik he, over zijn rentree? AZ - RKC van deze ronde wordt...

Nee, behalve dan dat hij in het gips zit en er wel een 'tijdje' uit ligt. De wedstrijd tegen RKC wordt op 1 april gespeeld, dus het kan een gokje waard zijn om hem op de bank te zetten. Ik twijfel nog.. 

mirkodek
Europameister
Nee, behalve dan dat hij in het gips zit en er wel een 'tijdje' uit ligt. De wedstrijd tegen RKC wor...

Heb hem nu op de bank gezet, ipv Krastev. Dikke kans op een nulpunter maar als ie speelt een mooie bonus tov Krastev.

Peli

Veerman blijkt inmiddels een grotere miskoop te zijn dan Saibari. 

Laatst gewijzigd
hansotjes
Peli
Veerman blijkt inmiddels een grotere miskoop te zijn dan Saibari. 

Ja en met combinatie Pasveer erbij gaat het hard bergafwaarts ben ik bang..

mirkodek

Assist Til op Saibari, voor mij persoonlijk het slechtste scenario 🤣

Willempie94

Heb zowel Til als Saibari, ben wel blij dat die eindelijk is gaan leveren, hopelijk pakt dat door en blijft dit d3 basis voor de komende periode bij PSV;)

Europameister
Willempie94
Heb zowel Til als Saibari, ben wel blij dat die eindelijk is gaan leveren, hopelijk pakt dat door en...

Veerman de hele wedstrijd op de bank en zowel Saibari als Til brachten dreiging in de aanval. Ik zie Veerman niet zo snel terugkeren in de basis. Volgende week de uitwedstrijd tegen RKC, ook weer een mooie wedstrijd voor de aanvallende spelers van psv. 

mirkodek

Eindelijk de eerste Eredivisie goal van Haller (en assistje El Karouani), lekker. Hopelijk issie nu los.

1 2 ... 481 ... 486 487

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.