Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 479 480 481 482 »
Benzardi

Leuk weekendje met 1124 punten en nog met 2 spelers (Wolfe & Paixao) te gaan.

We zijn weer gestegen in het klassement naar een mooie 101ste plek ...................op naar de top 50 🥳🍻

mirkodek
Benzardi
Leuk weekendje met 1124 punten en nog met 2 spelers (Wolfe & Paixao) te gaan. We zijn weer geste...

Netjes! Hier 965 met Penetra en Parrot (plus wellicht nog Mijnans, op de bank) nog. Dus kleine tegenvaller dit weekend.

Waltertje

1114 punten, prima weekend ondanks de nul punten van Veerman en Omarson..

Spartaan

Vorig weekend al goed gescoord en ook dit week is het prijs 1341 punten en alleen Wolfe AZ nog in de basis over. Steijn aanvoerder en ook taylor belangrijk met een goal en saibari eindelijk.
Antman en Sauer die ook voorin leverde was prettig. 

RedDevil
hansotjes
Ja en met combinatie Pasveer erbij gaat het hard bergafwaarts ben ik bang..

Haha dat is helaas ook mijn bingokaart: Veerman + Pasveer. Plus nog een paar keuzes die niet lekker uitpakken, ook door die gemiste pingel van Berghuis vlak na de deadline waardoor Taylor nu de strafschoppen neemt 🤦‍♂️ Ach ja, soms zit het mee en soms zit het tegen.

KippA

https://www.fr12.nl/uefa-champions-league/feyenoord-zonder-paixao-naar-milan

Willempie94
KippA
https://www.fr12.nl/uefa-champions-league/feyenoord-zonder-paixao-naar-milan

Nog niet bekend hoelang dit gaat duren toch? Ben benieuwd, al moet ik zeggen dat ik hem ook niet heb en het niet zo heel erg zou vinden als hij er wat langer uit ligt..

Squender

Ik gok (lees: hoop) er een beetje op dat het wat lichte klachten zijn, en Van Persie hem vooral fit wilt houden voor de belangrijke slotfase van de Eredivisie. 

Niet omdat ik Feyenoorder ben, maar omdat ik niet nóg een langdurige blessure wil toevoegen aan mijn selectie.

Scor tio

Van ESPN NL op Instagram:

"Ajax kon Matheus alsnog op de lijst zetten, omdat de club heeft kunnen aantonen dat Remko Pasveer langer dan dertig dagen niet kan spelen. Dat was nodig om de doelman toch speelgerechtigd te krijgen bij de UEFA."

1 2 ... 479 480 481 482 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.