Safe pick? Twente heeft al meer dan 10 jaar niet gewonnen in Almelo volgens mij
Ze hoeven ook niet te winnen, zolang Semmie er maar een paar inprikt.
Squender
Twijfel zelf tussen Steijn en Paixao. Die laatste is natuurlijk gigantisch in vorm, maar GAE is wel een degelijke tegenstander.
dawizz
Ik ga denk ik voor Luuk als captain, scoort vaak tegen Ajax
RedDevil
Hier gewoon Sem cap deze ronde. Hij stelt dit seizoen nooit teleur.
Europameister
Even twijfel om Vente aanvoerder te maken, speelt thuis tegen RKC, maar als hij er eentje inschiet en Steijn maakt er 2 tegen Heracles ben ik niet blij. Dus toch maar Steijn als captain.
dr klaas
3 rode kruizen en 1 rode kaart, Sem Cap!
M Vado
Haller of Vente basis.. Dat dit het dilemma van het weekend zou worden had ik niet bedacht toen ik ze selecteerde.
Benzardi
Squender
Twijfel zelf tussen Steijn en Paixao. Die laatste is natuurlijk gigantisch in vorm, maar GAE is wel...
FEY speelt wel thuis, dus Paixao lijkt mij een logische keus.
Ik heb hem ook als Cappie, tot nu toe 🥳
mirkodek
M Vado
Haller of Vente basis.. Dat dit het dilemma van het weekend zou worden had ik niet bedacht toen ik z...
Same here, toch gekozen voor Vente
M Vado
mirkodek
Ja, neig ik ook naar. Zul je net zien dat Haller los komt, maar goed. Hij bewijst het dan eerst maar eens een x vanaf mijn bank.
Blaagstra
Haller captain, gaat loskomen
mirkodek
mirkodek
Goede keuze vooralsnog. Prima begin van het weekend sowieso met Vente, Krastev en Parrot 💪🏻
RedDevil
Voor een berg aan miljoenen geinvesteerd in falende spelers van PSV en Ajax, maar dit weekend gered door Eiting en Krastev 🤣 En dat balletje breed van Sem in de laatste minuut was ook nog wel fijn. Totaal 844 punten, maar het worden nog lange weken zo 😅
Squender
Hier voor het eerst in weken echt een mindere score: 698 punten. 33 plekkies gezakt, nog wel op 99.9%.
Het niet hebben van een Krastev/Vente is me deze ronde duur komen te staan denk ik.
Benzardi
Mooie ronde gedraaid met 1020 punten, Paixao was een goede cappie, wij staan nu op de 132ste in het algemeen klassement