Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 509 510 511 512 »
Thijs1986
BartB
Linssen staat er bij soms wel in maar merk dat ik 'm bij andere teamsamenstelling al snel weer eruit...

Ik denk niet dat Linssen z'n plek gaat vasthouden . Wat ik een beetje op de nec pagina's lees en van clubwatchers voorbij zie komen, heeft hij het meest concurrentie van van crooij, die er nu buiten valt , en aangezien Chery zeker van z'n plek is. Linssen is de enige weg voor van crooij om erin te komen. 

Thijs1986
Affiniteit91
Lees hier veel twijfels over Saibari, maar is het niet juist slim om hem nu juist wél te nemen, aang...

Bij psv is het de keuze Pepi of Saibari. Als je beide neemt wordt je team in de breedte zoveel minder. Pepi gaat er gewoon veel maken en ook veel goals 'afpakken' van spelers die nu in die ruimtes kwamen of speelden. PSV heeft er veel belang bij saibari te laten opvallen bij de grote clubs dus die zal zeker in de CL spelen. Want die wil een stap maken na dit seizoen. 

Nats123

Aan de hand van een aantal reacties kan boadu dus ook interessant worden? Als Pepi de cl speelt en hij eredivisie?

Astarloa
Nats123
Aan de hand van een aantal reacties kan boadu dus ook interessant worden? Als Pepi de cl speelt en h...

Zat ik ook even naar te kijken maar die is echt absurd veel geblesseerd dus daar waag ik me niet aan. 

Astarloa

Het ding met Pepi is trouwens dat je natuurlijk een gouden wissel hebt om te gebruiken. Alleen weet ik niet of het handiger is om met hem te beginnen of om hem in te brengen mocht hij wel een doelpuntenkanon worden.

Thijs1986
Astarloa
Het ding met Pepi is trouwens dat je natuurlijk een gouden wissel hebt om te gebruiken. Alleen weet...

Met hem beginnen. van een 6 mil kan je wel gouden wissel doen naar een 4 als ueda of perisic etc, andersom naar Pepi wisselen gaat niet . Ik hou hier wel rekening mee met m'n team met die gouden wissel mogelijkheden 

Laatst gewijzigd
Nats123

Gloukh, Saibari, Steijn is ook wel een leuk middenveld vol met goals en assist 

BartB
Nats123
Gloukh, Saibari, Steijn is ook wel een leuk middenveld vol met goals en assist 

Dan ben je onderhand je halve budget kwijt aan 3 spelers... 😂

Affiniteit91
Thijs1986
Bij psv is het de keuze Pepi of Saibari. Als je beide neemt wordt je team in de breedte zoveel minde...

De theorie "goals afpakken" vind ik wel een erg bijzonder argument om je stelling kracht bij te zetten. Ze hebben vorig jaar toch ook samen gespeeld en notabene goals/assists op elkaar gegeven.. maar goed. Aangezien het bij jou de keuze Pepi óf Saibari is, succes met kiezen in ieder geval.

Nats123
Thijs1986
Met hem beginnen. van een 6 mil kan je wel gouden wissel doen naar een 4 als ueda of perisic etc, an...

Dit is ook een optie met meerdink/parrot of Ueda/parrot 

Thijs1986
Affiniteit91
De theorie "goals afpakken" vind ik wel een erg bijzonder argument om je stelling kracht bij te zett...

Is geen argument , meer een gevoel . Mijn stelling is namelijk alleen dat een Pepi van 6 en Saibari van 5.5 teveel ten koste gaat van de breedte van je team . daarbij spelers met niet de allerbeste blessure historie 

1 2 ... 509 510 511 512 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.